Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä olit tasan 25 vuotta sitten kun kuulit WTC-tornien romahtaneen?

Vierailija
11.09.2026 |

Minä olin töissä ja työkaveri tuli hakemaan radion ääreen kun työpisteellään sellainen oli. Kotona tuli sitten tapahtumia TV:stä äimisteltyä.

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsomassa livelähetystä televisiosta ensimmäisen tornin jälkeen. :/

Sama. Ja näin sen tokan koneen osuman livelähetyksessä.

Niin paitsi se ei tullut livenä Suomen kanavilta, vaan siinä näytettiin tallennetta, joka oli jo tapahtunut hetkeä aikaisemmin. 

Niin se muisti tekee tepposet.

Jos olisit elänyt tuolloin, tietäisit todellisuuden

Olin tuolloin 22-vuotias.

Vierailija
22/58 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin Kluuvin Halosella ostamassa kenkiä, kun kuulin myyjien puhuvan siitä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne mihinkään sortunut, olin paikan päällä katselemassa. Se oli Venäjän false flag operaatio, jonka tarkoituksena oli kääntää huomio muualla Hunter Bidenin läppäristä.

Vierailija
24/58 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne mihinkään sortunut, olin paikan päällä katselemassa. Se oli Venäjän false flag operaatio, jonka tarkoituksena oli kääntää huomio muualla Hunter Bidenin läppäristä.

Valehtelet. Molemmat tornit työnnettiin ton trollin takapuoleen.

Vierailija
25/58 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kotona seuraamassa tilannetta telkkarista, minä kun satuin olemaan telkkarin ääressä silloin kun ensimmäisestä iskusta uutisoitiin ja jäin seuraamaan. 

Vierailija
26/58 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan elävästi miten olin juuri aamukahvia keittmässä ja juomassa kun näin suorassa lähetyksessä sen toisen koneen törmäyksen

Vierailija
27/58 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin töissä sairaalassa ja siellä pyydettiin kaikki lääkärit neuvottelusaliin. Tunnelma ei ollut korkealla.

Vierailija
28/58 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan elävästi miten olin juuri aamukahvia keittmässä ja juomassa kun näin suorassa lähetyksessä sen toisen koneen törmäyksen

Olitko aamukahvilla paikan päällä? Suomessa oli silloin iltapäivä.

Vierailija
29/58 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ulkomailla.

Vierailija
30/58 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyväskylässä, Keljon markettien parkkipaikalla, muistaakseni Cittarin puolella parkkista. Kaverini sai viestin asiasta (en tiedä keneltä) ja epäuskoisena kuuntelin.

Vierailija
31/58 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luhtitalon pääty, Sastamala. TV laitettiin auki. 

Narrast. Ei Sastamalaa ollut silloin olemassa.

Vierailija
32/58 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin pelaamassa Pleikkarilla kun avovaimo tuli kotiin ja käski lopettamaan per heti koska pitää katsoa uutisia telkkarista.

Vierailija
33/58 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajelin lentokoneella Amerikassa

Kauanko ajelit ja missäpäin?

Vierailija
34/58 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse 17 tuolloin ja päässyt juuri koulusta kotiin ja pian serkku soittaa, että ootko kuullut mitä amerikoissa tapahtunut ja hän itsekin oli järkytyksestä pois tolaltaan niin sanoi aluksi väärin, että WTC:tä on pommitettu. Seuraavat uutiset katson ja selvisi mitä todella tapahtui. 

Vierailija
35/58 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin töissä sairaalassa ja siellä pyydettiin kaikki lääkärit neuvottelusaliin. Tunnelma ei ollut korkealla.

Osa henkilökunnasta alkoi itkeä ja osa oli peloissaan kun lapset olivat kotona yksin ja vanhemmat olisivat halunneet lähteä töistä kotiin lohduttamaan lapsiaan kun lapset ja aikuiset pelkäsivät että niin voi tapahtua Suomessakin.

Vierailija
36/58 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töisssä, oltiin lähdössä asiakkaiden kanssa päivälliselle, Näsinneulaan. Hiukan sitä illan mittaan mietittiin, että aika korkeassa maamerkissä ollaan. Ei tieto silloin kulkenut niin kuin nyt, niin kyllä mietitytti ettei kai Suomessa samoin tapahdu. 

Vierailija
37/58 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin perheen kanssa lomalla Portugalissa. Kävelin hotellin aulan poikki hakemaan tenavalle huoneesta jotain lelua, kun vilkaisin ohimennen baarin seinällä ollutta telkkaria. Luulin, että se oli joku katastrofielokuva.

Vierailija
38/58 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lueskelin kirjaa, kun puoliso soitti, että avaa tv eli siis ulkomainen kanava, jossa tapahtumat näkyi suorana.

Vierailija
39/58 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin juuri että oli ollut Suomen aikaa 15 jälkeen. Itselläkin mielikuva aamupäivästä! 

Vierailija
40/58 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin asiasta kun olin ystävän kanssa punttisalilla ja siellä oli päällä joku CNN tai vastaava englanninkielinen kanava. Muistan vieläkin miten epäilin omaa kielitaitoani, että olen nyt varmasti ymmärtänyt jotain väärin kun luulin että väitetään että oltaisiin muka osuttu toiseenkin torniin. Tuntui liian isolta sattumalta ja silloin vielä ei ymmärtänyt maailmassa olevan niin suurta pahuutta että se olisi tahallista.