Missä olit tasan 25 vuotta sitten kun kuulit WTC-tornien romahtaneen?
Minä olin töissä ja työkaveri tuli hakemaan radion ääreen kun työpisteellään sellainen oli. Kotona tuli sitten tapahtumia TV:stä äimisteltyä.
Kommentit (58)
Olin Kluuvin Halosella ostamassa kenkiä, kun kuulin myyjien puhuvan siitä.
Ei ne mihinkään sortunut, olin paikan päällä katselemassa. Se oli Venäjän false flag operaatio, jonka tarkoituksena oli kääntää huomio muualla Hunter Bidenin läppäristä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ne mihinkään sortunut, olin paikan päällä katselemassa. Se oli Venäjän false flag operaatio, jonka tarkoituksena oli kääntää huomio muualla Hunter Bidenin läppäristä.
Valehtelet. Molemmat tornit työnnettiin ton trollin takapuoleen.
Olin kotona seuraamassa tilannetta telkkarista, minä kun satuin olemaan telkkarin ääressä silloin kun ensimmäisestä iskusta uutisoitiin ja jäin seuraamaan.
Muistan elävästi miten olin juuri aamukahvia keittmässä ja juomassa kun näin suorassa lähetyksessä sen toisen koneen törmäyksen
Olin töissä sairaalassa ja siellä pyydettiin kaikki lääkärit neuvottelusaliin. Tunnelma ei ollut korkealla.
Vierailija kirjoitti:
Muistan elävästi miten olin juuri aamukahvia keittmässä ja juomassa kun näin suorassa lähetyksessä sen toisen koneen törmäyksen
Olitko aamukahvilla paikan päällä? Suomessa oli silloin iltapäivä.
Jyväskylässä, Keljon markettien parkkipaikalla, muistaakseni Cittarin puolella parkkista. Kaverini sai viestin asiasta (en tiedä keneltä) ja epäuskoisena kuuntelin.
Vierailija kirjoitti:
Luhtitalon pääty, Sastamala. TV laitettiin auki.
Narrast. Ei Sastamalaa ollut silloin olemassa.
Olin pelaamassa Pleikkarilla kun avovaimo tuli kotiin ja käski lopettamaan per heti koska pitää katsoa uutisia telkkarista.
Vierailija kirjoitti:
Ajelin lentokoneella Amerikassa
Kauanko ajelit ja missäpäin?
Itse 17 tuolloin ja päässyt juuri koulusta kotiin ja pian serkku soittaa, että ootko kuullut mitä amerikoissa tapahtunut ja hän itsekin oli järkytyksestä pois tolaltaan niin sanoi aluksi väärin, että WTC:tä on pommitettu. Seuraavat uutiset katson ja selvisi mitä todella tapahtui.
Vierailija kirjoitti:
Olin töissä sairaalassa ja siellä pyydettiin kaikki lääkärit neuvottelusaliin. Tunnelma ei ollut korkealla.
Osa henkilökunnasta alkoi itkeä ja osa oli peloissaan kun lapset olivat kotona yksin ja vanhemmat olisivat halunneet lähteä töistä kotiin lohduttamaan lapsiaan kun lapset ja aikuiset pelkäsivät että niin voi tapahtua Suomessakin.
Töisssä, oltiin lähdössä asiakkaiden kanssa päivälliselle, Näsinneulaan. Hiukan sitä illan mittaan mietittiin, että aika korkeassa maamerkissä ollaan. Ei tieto silloin kulkenut niin kuin nyt, niin kyllä mietitytti ettei kai Suomessa samoin tapahdu.
Olin perheen kanssa lomalla Portugalissa. Kävelin hotellin aulan poikki hakemaan tenavalle huoneesta jotain lelua, kun vilkaisin ohimennen baarin seinällä ollutta telkkaria. Luulin, että se oli joku katastrofielokuva.
Lueskelin kirjaa, kun puoliso soitti, että avaa tv eli siis ulkomainen kanava, jossa tapahtumat näkyi suorana.
Vierailija kirjoitti:
Luin juuri että oli ollut Suomen aikaa 15 jälkeen. Itselläkin mielikuva aamupäivästä!
Kuulin asiasta kun olin ystävän kanssa punttisalilla ja siellä oli päällä joku CNN tai vastaava englanninkielinen kanava. Muistan vieläkin miten epäilin omaa kielitaitoani, että olen nyt varmasti ymmärtänyt jotain väärin kun luulin että väitetään että oltaisiin muka osuttu toiseenkin torniin. Tuntui liian isolta sattumalta ja silloin vielä ei ymmärtänyt maailmassa olevan niin suurta pahuutta että se olisi tahallista.
Olin tuolloin 22-vuotias.