Missä olit tasan 25 vuotta sitten kun kuulit WTC-tornien romahtaneen?
Minä olin töissä ja työkaveri tuli hakemaan radion ääreen kun työpisteellään sellainen oli. Kotona tuli sitten tapahtumia TV:stä äimisteltyä.
Kommentit (116)
Lentokoneessa matkalla jenkkeihin. Käännyttiin takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Muistan asian. Tuolloin olin opiskelija. Olin tullut koulusta kämpille ja avannut radion.
Tuon jälkeen lähdin koululle. Minulla oli kaikki kulkuluvat ja oikeudet käyttää koulun nettikoneita.Jenkit oli lyöneet kiellot päälle. En saanut Suomesta yhteyttä nettiin.
Laitoin hakusanaksi BCC ja monia muita. Mihinkään ei päässyt.
Sairaalassa, kun omainen eli viimeisiä päiviään. Kotona avasin telkkarin ja luulin jonkun elokuvan olevan meneillään
Vierailija kirjoitti:
Muistan asian. Tuolloin olin opiskelija. Olin tullut koulusta kämpille ja avannut radion.
Tuon jälkeen lähdin koululle. Minulla oli kaikki kulkuluvat ja oikeudet käyttää koulun nettikoneita.Jenkit oli lyöneet kiellot päälle. En saanut Suomesta yhteyttä nettiin.
Mieheni tuli tuona päivänä opiskelukämpälleni. Meillä oli hääpäivä. Menimme elokuviin katsomaan leffan nimeltä leijat Helsingin yllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni tuli tuona päivänä opiskelukämpälleni. Meillä oli hääpäivä. Menimme elokuviin katsomaan leffan nimeltä leijat Helsingin yllä.
Ennen tuota avasimme kuohuviinipullo. Kun joimme skumppaa, näimme ihmisten hyppäävän pilvenpiirtäjästä.
Vierailija kirjoitti:
Tuli käsky intin kertausharjoitukseen, joka pidettiin syyskuussa 2001. Jossain puskan juurella sitä oltiin kun joku skappari tuli paikalle ja kysyi kollegoiltaan että oletteko kuulleet uutisia? "Jenkeissä neljä lentokonetta on kaapattu, kaksi lentänyt pilvenpiirtäjiä päin New Yorkissa, yksi päin Pentagonia ja yksi muuten vain pudonnut." Kuunneltiin monttu auki, ja sitten vitsailtiin että mahdetaankohan mekään päästä täältä perjantaina kotiin?
Oltiin armeijassa viimeisellä ampumaleirillä ja piti lähteä pyöräilemään kotiinpäin se 50 kilometriä tjsp joka vekaralta oli meidän kasarmille. Oli tylsän turvallinen 80-luku ja joku kappari heitti huumorilla marssikäskyn alkuun että itärajan pinnassa on alkanut sotilaallista liikehdintää ja kaikki nauroi. Ja sitten fillaroitiin ja muutaman päivän päästä kotiuduttiin tylsään normielämään ilman kriisejä.
Nykypäivän armeijassa olijat varmaan hermostuisi moisesta vitsistä oikeasti, mutta nää oli toisenlaisia aikoja 80-luvulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli käsky intin kertausharjoitukseen, joka pidettiin syyskuussa 2001. Jossain puskan juurella sitä oltiin kun joku skappari tuli paikalle ja kysyi kollegoiltaan että oletteko kuulleet uutisia? "Jenkeissä neljä lentokonetta on kaapattu, kaksi lentänyt pilvenpiirtäjiä päin New Yorkissa, yksi päin Pentagonia ja yksi muuten vain pudonnut." Kuunneltiin monttu auki, ja sitten vitsailtiin että mahdetaankohan mekään päästä täältä perjantaina kotiin?
Oltiin armeijassa viimeisellä ampumaleirillä ja piti lähteä pyöräilemään kotiinpäin se 50 kilometriä tjsp joka vekaralta oli meidän kasarmille. Oli tylsän turvallinen 80-luku ja joku kappari heitti huumorilla marssikäskyn alkuun että itärajan pinnassa on alkanut sotilaallista liikehdintää ja kaikki nauroi. Ja sitten fillaroitiin ja muutaman päivän päästä kotiuduttiin tylsään normielämään ilman kriisejä.
Nykypäivän armeijassa olijat varmaan hermostuisi moisesta vitsistä oikeasti, mutta nää oli toisenlaisia aikoja 80-luvulla.
Ja miten tämä liittyi vuoteen 2001? Onko sulla dementia?
Vierailija kirjoitti:
En puolustele tätä tapahtumaa, mutta kuka muistelee maailmanpoliisina penslaavan USAn aiheuttamia tuhansia ja tuhansia siviiliuhreja vuosikymmenten takaa.
Suorastaan etovaa tämä 'paremman maailman mukasuru'.
Vaikeaa ottaa kantaa asioihin jotka ovat tapahtuneet ennen syntymääni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En puolustele tätä tapahtumaa, mutta kuka muistelee maailmanpoliisina penslaavan USAn aiheuttamia tuhansia ja tuhansia siviiliuhreja vuosikymmenten takaa.
Minulla oli tuolloin pieni vauva. Nykyisin se on korkeakoulun käynyt insinööri,
911; imetin tissistäni tämän päivän koneinsinööriä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli tuolloin pieni vauva. Nykyisin se on korkeakoulun käynyt insinööri,
911; imetin tissistäni tämän päivän koneinsinööriä.
En ikinä unohda. Poika imi niin kovaa, että sattui.
Olin töissä ja radiosta kuului: "juuri tulleen tiedon mukaan myös toiseen torniin on osunut lentokone".
Olin, että häh. Pääsin sitten töistä ja menin katsomaan televisiota, seilasin kanavalta kanavalle uutisia katsellen.
Vierailija kirjoitti:
Muistan elävästi miten olin juuri aamukahvia keittmässä ja juomassa kun näin suorassa lähetyksessä sen toisen koneen törmäyksen
Suomessa oli ilta
Austinissa puhdashuoneessa. Katseltiin netistä striiminä kun toka kone iskeytyi. Taisi olla yahoo.com ja realplayeri.
Pari viikkoa niin tuli massairtisanomiset.
Vierailija kirjoitti:
Austinissa puhdashuoneessa. Katseltiin netistä striiminä kun toka kone iskeytyi. Taisi olla yahoo.com ja realplayeri.
Pari viikkoa niin tuli massairtisanomiset.
Tohon vielä että se näytti ihan feikiltä. Kaikki muu heilui kameran kanssa mutta lentokone meni tasaisesti, ihan niin kuin se oli paskalla kuvankäsittelyllä lisätty.
Tuon jälkeen lähdin koululle. Minulla oli kaikki kulkuluvat ja oikeudet käyttää koulun nettikoneita.
Jenkit oli lyöneet kiellot päälle. En saanut Suomesta yhteyttä nettiin.