Paras auto millä olet ajanut?
Kommentit (227)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2008 Toyota Hiace pitkä läpijuostava 4x4
Alffojen auto
Käsittämättömiä vehkeitä. yli 10 vuotta ajanut samaa Hiacea. Ei käytännössä minkäänlaisia vikoja koskaan.
Ikiliikkujia...
Tykkään niin kovasti mun volkkarista ID3. Kevyt ja herkkä ajaa ja saa hyvin parkkiin pieneenkin tilaan!
En ole kovin montaa merkkiä ajanut, mutta kyllä minulle sopivin on nykyinen Qashqai e-power, sillä on nautinto ajella ja pääsee motarillakin kiihdyttämään reippaasti.
Ajoin joskus taksia BMW 525 (e39) TDS touringilla. Aivan mahtava auto ajaa ja kaikin puolin muutenkin.
En ole mikään asiantuntija tai kokenut kuski, mutta minusta mukavin ajaa niistä, joita olen ajanut oli VW Golf hatchback, malli jostain 2010 tienoilta. Nyt meillä on 7-paikkainen Peugeot, tuntuu etten koskaan totu niihin mittasuhteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alffojen auto
Käsittämättömiä vehkeitä. yli 10 vuotta ajanut samaa Hiacea. Ei käytännössä minkäänlaisia vikoja koskaan.
Ikiliikkujia...
Pelkkä vitsi.
Onneksi noiden valmistus lopetettiin, niin ei tarvitse kohta enää keskustella niistä.
Vierailija kirjoitti:
Lada Samara! Todella upea peli. Ratin palautus ei toiminut, piti koko ajan ohjailla jotta pysyi tiellä. Todella nautinnollista.
Takatuuppari-Skoda S100...paljon samaa kuin heittäisi vasaraa varsi edellä..ei mennyt hetkeäkään suoraan,ja sivutuuli,se vasta oli mukavaa ajonautintoa metelin lisäksi..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alffojen auto
Ikiliikkujia...
Juu, naapurilla tuollainen. Hyvin tuntuu toimivan.
vm. 1991 Honda Accord 2.0 sähkökaasuttimella ja vm. 2001 Saab 9-3 2.0t ovat jaetulla kärkisijalla. Muut selvästi alle sen.
Mazda 3 vm.2011 aivan mahtava peli. Moottori kehrää ja autoa on unelma ajaa !!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan päässy Bentleyn rattiin?
Halparollssi. Hyh. Köyhille ja nousukkaille.
Juu just tuon takia jätin Bentleyn ostamatta ja ajelen Skodalla.
Ihmeellisen vanhoja autoja täällä pidetään ajettavuudeltaan parhaina. Ne ovat ehkä olleet sitä silloin joskus, mutta eivät voi mitenkään pärjätä uudemmille autoille.
Ford Mondeo. Vuodesta 2003 lähtien olen
ajanut Mondeolla, nyt jo viides ”Monska” käytössä.
Mersu autokoulussa vuonna 1968 - valitettavasti kuitenkin vain kuormuri...
Omiin tarpeisiin dodge ram, k5 blazer jäi harrasteeksi.