Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt se on selvää: etätyöläiset lusmuilevat!

Vierailija
11.09.2026 |

HS tänään:
"Muutosta on perusteltu työntekijöille muun muassa tehokkuuden parantamisella..." ja "Mannisen mukaan muutoksen tavoitteena on vahvistaa innovointia, kehittämistä ja yhdessä tekemistä ja oppimista."

Fennian tyyppi sanoi nuo lauseet, ja tiivisti kaiken: etätyöläiset ovat laiskoja loisia. 

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan turha esittää, että kaikki etätyöläiset työskentelisivät koko päivän tehokkaasti.

Vierailija
22/42 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan turha esittää, että kaikki etätyöläiset työskentelisivät koko päivän tehokkaasti.

No eipä sitä tapahdu toimistollakaan…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehe, kateelliset ja heikosti koulutetut torspot kadehtivat koulutettuja etätyössä olevia. Katkeralta vaikuttaa...

Vierailija
24/42 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ole ollut etätöissä. Ei minulla ole kotona paikkaa missä tehdä töitä.

Vierailija
25/42 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No teen enemmän töitä kuin toimistolla.

Vierailija
26/42 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etätyöt , kaljaa ja sipsejä , varpailla näpytetään läppäriä, ette tosiaankaan ole töissä, manit pois.Etätyö hehehehehehwnhhjhhhhhhhhheehh.Menkää töihin laiskurit.

Vierailija
27/42 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hehe, kateelliset ja heikosti koulutetut torspot kadehtivat koulutettuja etätyössä olevia. Katkeralta vaikuttaa...

Ai, minulla on kyllä maisterin tutkinto ja maksettu omakotitalo Helsingissä. Mitä sinulla on ?

Vierailija
28/42 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potkut!

Vierailija
29/42 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Potkut!

Ja Te-viranomaiset määrää karenssia, koska itse aiheutetut potkut.

Tässä työllisyystilanteessa aika tökeröä tapella velvollisuudesta käydä työpaikallaan..

Vierailija
30/42 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai, minulla on kyllä maisterin tutkinto ja maksettu omakotitalo Helsingissä. Mitä sinulla on ?

Maksettu omakotitalo ja paljon metsää. Helsinkiin en muuttaisi ikinä. Niin on myös maisterin tutkinto.

Vierailija
31/42 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etätyö olisi kivaa kun säästää työmatkat, siis aika ja matka. Itse teen työtä mihin pitää mennä.  Reilu tunti menee päivän matkoihin niin säästäisin 5-6h viikossa. 

Vierailija
32/42 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä noista lainatuista kohdista todistaa lusmuilun etätöissä?

Vierailija
33/42 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maksettu omakotitalo ja paljon metsää. Helsinkiin en muuttaisi ikinä. Niin on myös maisterin tutkinto.

Lisäksi kaksi sijotusasuntoa Helsingissä ja 1,5 hehtaaria Kirkkonummella. Talouden yhteen laskettu nettovarallisuus toista miljoonaa. Olen Nordean Premium-asiakas.

Nordea on rikkaiden ihmisten pankki, tiedoksi sinulle.

Vierailija
34/42 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei töissä ole pakko käydä. Sitten ei tosin saa palkkaakaan.

Vierailija
35/42 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenköhän ihmeessä me pärjättiin korona-aikana kun toimistolle ei oikeastaan saanut mennä. Silti tuli duunit tehtyä ajallaan kun läppäri oli kotona.

Vierailija
36/42 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etätyöt , kaljaa ja sipsejä , varpailla näpytetään läppäriä, ette tosiaankaan ole töissä, manit pois.Etätyö hehehehehehwnhhjhhhhhhhhheehh.Menkää töihin laiskurit.

No tuo kertoo vain sinusta ettet ole etätöihin kykenevä. Kaikki eivät tosiaankaan ole.

Vierailija
37/42 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tuo kertoo vain sinusta ettet ole etätöihin kykenevä. Kaikki eivät tosiaankaan ole.

Miksi olisin työ uraa raskasta fyysistä ja eläke joten mopo älä viitsi jauhaa sontaa sen läppärin ja sipsipussin ääressä.Menkää töihin , edes krapulassa raahautukaa sinne toimistoon raskasta fyysistä päivää kärsimään, kun kunto ei riitä edes näppäimiä painamaan.

Vierailija
38/42 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenköhän ihmeessä me pärjättiin korona-aikana kun toimistolle ei oikeastaan saanut mennä. Silti tuli duunit tehtyä ajallaan kun läppäri oli kotona.

Joo, mutta enää ei oo koronaa, eikä muutakaan rajoitetta.

Vierailija
39/42 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi olisin työ uraa raskasta fyysistä ja eläke joten mopo älä viitsi jauhaa sontaa sen läppärin ja sipsipussin ääressä.Menkää töihin , edes krapulassa raahautukaa sinne toimistoon raskasta fyysistä päivää kärsimään, kun kunto ei riitä edes näppäimiä painamaan.

🤡

Vierailija
40/42 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan työttömyys paistaa ja pahasti. Mene työtön paska loinen töihin. Niin sinäkin pääset palkoille ja tekemään elämälläsi jotain merkityksellistä. Olet säälittävä läskikasa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän