Nyt se on selvää: etätyöläiset lusmuilevat!
HS tänään:
"Muutosta on perusteltu työntekijöille muun muassa tehokkuuden parantamisella..." ja "Mannisen mukaan muutoksen tavoitteena on vahvistaa innovointia, kehittämistä ja yhdessä tekemistä ja oppimista."
Fennian tyyppi sanoi nuo lauseet, ja tiivisti kaiken: etätyöläiset ovat laiskoja loisia.
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Aivan turha esittää, että kaikki etätyöläiset työskentelisivät koko päivän tehokkaasti.
No eipä sitä tapahdu toimistollakaan…
Hehe, kateelliset ja heikosti koulutetut torspot kadehtivat koulutettuja etätyössä olevia. Katkeralta vaikuttaa...
En minä ole ollut etätöissä. Ei minulla ole kotona paikkaa missä tehdä töitä.
Vierailija kirjoitti:
Aivan turha esittää, että kaikki etätyöläiset työskentelisivät koko päivän tehokkaasti.
No teen enemmän töitä kuin toimistolla.
Etätyöt , kaljaa ja sipsejä , varpailla näpytetään läppäriä, ette tosiaankaan ole töissä, manit pois.Etätyö hehehehehehwnhhjhhhhhhhhheehh.Menkää töihin laiskurit.
Vierailija kirjoitti:
Hehe, kateelliset ja heikosti koulutetut torspot kadehtivat koulutettuja etätyössä olevia. Katkeralta vaikuttaa...
Ai, minulla on kyllä maisterin tutkinto ja maksettu omakotitalo Helsingissä. Mitä sinulla on ?
Vierailija kirjoitti:
Potkut!
Ja Te-viranomaiset määrää karenssia, koska itse aiheutetut potkut.
Tässä työllisyystilanteessa aika tökeröä tapella velvollisuudesta käydä työpaikallaan..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai, minulla on kyllä maisterin tutkinto ja maksettu omakotitalo Helsingissä. Mitä sinulla on ?
Maksettu omakotitalo ja paljon metsää. Helsinkiin en muuttaisi ikinä. Niin on myös maisterin tutkinto.
Etätyö olisi kivaa kun säästää työmatkat, siis aika ja matka. Itse teen työtä mihin pitää mennä. Reilu tunti menee päivän matkoihin niin säästäisin 5-6h viikossa.
Mikä noista lainatuista kohdista todistaa lusmuilun etätöissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksettu omakotitalo ja paljon metsää. Helsinkiin en muuttaisi ikinä. Niin on myös maisterin tutkinto.
Lisäksi kaksi sijotusasuntoa Helsingissä ja 1,5 hehtaaria Kirkkonummella. Talouden yhteen laskettu nettovarallisuus toista miljoonaa. Olen Nordean Premium-asiakas.
Nordea on rikkaiden ihmisten pankki, tiedoksi sinulle.
Ei töissä ole pakko käydä. Sitten ei tosin saa palkkaakaan.
Mitenköhän ihmeessä me pärjättiin korona-aikana kun toimistolle ei oikeastaan saanut mennä. Silti tuli duunit tehtyä ajallaan kun läppäri oli kotona.
Vierailija kirjoitti:
Etätyöt , kaljaa ja sipsejä , varpailla näpytetään läppäriä, ette tosiaankaan ole töissä, manit pois.Etätyö hehehehehehwnhhjhhhhhhhhheehh.Menkää töihin laiskurit.
No tuo kertoo vain sinusta ettet ole etätöihin kykenevä. Kaikki eivät tosiaankaan ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuo kertoo vain sinusta ettet ole etätöihin kykenevä. Kaikki eivät tosiaankaan ole.
Miksi olisin työ uraa raskasta fyysistä ja eläke joten mopo älä viitsi jauhaa sontaa sen läppärin ja sipsipussin ääressä.Menkää töihin , edes krapulassa raahautukaa sinne toimistoon raskasta fyysistä päivää kärsimään, kun kunto ei riitä edes näppäimiä painamaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitenköhän ihmeessä me pärjättiin korona-aikana kun toimistolle ei oikeastaan saanut mennä. Silti tuli duunit tehtyä ajallaan kun läppäri oli kotona.
Joo, mutta enää ei oo koronaa, eikä muutakaan rajoitetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olisin työ uraa raskasta fyysistä ja eläke joten mopo älä viitsi jauhaa sontaa sen läppärin ja sipsipussin ääressä.Menkää töihin , edes krapulassa raahautukaa sinne toimistoon raskasta fyysistä päivää kärsimään, kun kunto ei riitä edes näppäimiä painamaan.
🤡
Aloittajan työttömyys paistaa ja pahasti. Mene työtön paska loinen töihin. Niin sinäkin pääset palkoille ja tekemään elämälläsi jotain merkityksellistä. Olet säälittävä läskikasa.