Muistatko SenHetken, kun 9/11-tapahtui, missä olit?
itse en ollut minkään, tv tai radion, äärellä.
Olin muuttanut samana päivänä (11.9.2021) uuteen asuntoon jossa vain OLIN TAPETOIMASSA siellä olohuoneen seiniä.
En muista mitään, (in-real-time= reaaliajassa) kun se tapahtui. Suomessa oli ilta.. tulossa kun ihmiset palailivat töistään Kotisohvalle tv:n ääreen.
Muistatko SÄ.. (kun 9/11-tapahtui) ..missä olit?
Kommentit (108)
Vierailija kirjoitti:
Muistan.
Kiva. (oliko alkomolilla osuutra asiaan..) vai ei?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa sitä ei katsottu suorana lähetyksenä. Valemuisto.
Kyllä muuten katsottiin suorana lähetyksenä
Ei katsottu. Iskut tapahtuivat iltapäivällä meidän aikaan, suunnilleen neljän aikaan. Suomessa ei ollut sellaista kanavaa, joka olisi sinne suoran yhteyden saanut. Moni sekoittaa nyt mielessään ne lukuisat kuvat iltauutisista, joissa koneen iskeytymiset näytettiin. Ne oli kuitenkin tapahtunut pari tuntia aikaisemmin. Siitä on syntynyt valemuisto. Toki jotakin harvoja CNN-katsojia on täällä saattanut olla, jos on ollut lautasantennit, mutta 95 prosenttia suomalaisista katsoi koostetta eikä suoraa lähetystä.
Tämä nuorille tiedoksi.
Niin ja itse olin töissä ja kuulin kun pääsin kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei katsottu. Iskut tapahtuivat iltapäivällä meidän aikaan, suunnilleen neljän aikaan. Suomessa ei ollut sellaista kanavaa, joka olisi sinne suoran yhteyden saanut. Moni sekoittaa nyt mielessään ne lukuisat kuvat iltauutisista, joissa koneen iskeytymiset näytettiin. Ne oli kuitenkin tapahtunut pari tuntia aikaisemmin. Siitä on syntynyt valemuisto. Toki jotakin harvoja CNN-katsojia on täällä saattanut olla, jos on ollut lautasantennit, mutta 95 prosenttia suomalaisista katsoi koostetta eikä suoraa lähetystä.
Tämä nuorille tiedoksi.
Häh, no kyllähän CNN ja BBC näkyivät tosi monilla. Meillä oli tuolloin ihan taloyhtiössä lautasantennit. Näkyi vaikka mitkä kanavat.
Kuka jaksaa tehdä näitä aloituksia joka saakelin vuosi. Maailmassa on muitakin katastrofeja. Nepalin tulvissa kuoli enemmän, KAKSI VIIKKOA SITTEN.
Vierailija kirjoitti:
Kuka jaksaa tehdä näitä aloituksia joka saakelin vuosi. Maailmassa on muitakin katastrofeja. Nepalin tulvissa kuoli enemmän, KAKSI VIIKKOA SITTEN.
joo..todellakin: jokainen meistä iuolee joskus mut.
(se pienen p i e n i ero..) -kuolemisissakin on.
- nepalissa oli n.93,5873% 'vaa' .. k ö y h i ä mut.
- usassa(9/11.2001) kyse oli ..varakkaista(Länsi- maalaisista).
..eimuuta ISOA EROA? ok.
i h m i n e n on.
i h m i n e n elää.
i h m i n e n kuolee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä nuorille tiedoksi.
Kajaanissakin näkyi kaapellitelevisosta tuohon aikaan useita ulkomaisia kanavia, myös niitä, joissa tapahtumat näkyivät suorana eli ei vuonna 2001 ollut mitään ihmeellistä, että näkyi.
(niillä on H i u k a n e-r-o-a.) - kysy vaikka Sun omalta:
..Pyhäkoulu(ev.lut) opeltas?