Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetko kateutta kun minulla on säästössä yli 160t€, ei velkoja, 2021 rakennettu omakotitalo, sähköauto ja

Vierailija
10.09.2026 |

Työpaikka. Tunnetko?

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mistään noista, mutta oletko hoikka? Hoikkuudesta olen hieman kade. Laihdutan sinnikkäästi, mutta painan vielä 77 kg. Hoikkuuteen on vielä matkaa ja paljon työtä. 

Vierailija
22/53 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet pärjännyt elämässä hyvin. Nuo asiat ovat minulle aivan tavoittamattomissa, koska olen työkyvyttömyyseläkkeellä ja vielä mt-syistä. En osaa kadehtia asioita, joita eivät olisi mitenkään mahdollisia minulle. Mulla on kuitenkin kiva vuokra-asunto ja rahat riittävät toistaiseksi ruokaan. Se mikä häiritsee, on tekemisen puute ja hyödyttömyyden tunne. Toivottavasti osaat olla tyytyväinen osaasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tarvitse teuroja ollenkaan.

Lyhenne t€ (eli TEuro) tarkoittaa yhtä tuhatta euroa (1 000 €). [1] (https://de.wikipedia.org/wiki/TEuro)

Vierailija
24/53 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne, olen tyytyväinen omaan elämään. 

Vierailija
25/53 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta puuttuu kateusgeeni. Olen tyytyväinen elämääni eikä tarvitse kadehtia muita eikä luetella omaisuuttani.

Vierailija
26/53 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itken itseäni uneen tällä hetkellä. Olet varmaan vauvapalstan 5 arvostetuimman joukossa.

Vierailija
27/53 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat säälittävältä ja lyön vetoa, että et ole tehnyt elämässäsi mitään.

Vierailija
28/53 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat säälittävältä ja lyön vetoa, että et ole tehnyt elämässäsi mitään.

Nyt taisi sulla kateus nostaa päätään taas.

Vierailija
29/53 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Meillä on enemmän varallisuutta ja siis nimenomaan nettovarallisuutta. Asuntolainathan maksetaan pois viimeistään nelikymppisenä.

Vierailija
30/53 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika matala on omaisuuskehun kynnys ap:lla.

Vierailija
31/53 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulta puuttuu kateusgeeni. Olen tyytyväinen elämääni eikä tarvitse kadehtia muita eikä luetella omaisuuttani.

Tämä. Av:lla näkee aika paljon luettelemista, mitä kaikkea on ja kuinka hyvin menee. Tai joku minkä vm autolla ajat ja mikä merkki. En vaan tajua tällaista. Keskustelen mielelläni erilaisista aiheista, mutta nämä "saavutusluettelot" jätän väliin. 

Vierailija
32/53 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olen kuusikymppinen, en osaa olla kateellinen. Paitsi joo. Koiranomistajille. Haluaisin taas koiria ja kissoja lemmikiksi, mutta työtilanne ei salli, olen liian vähän kotona.

Vierailija
33/53 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo sulle kateellinen, olen tyytyväinen omaan elämääni. 

Vierailija
34/53 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen. 

Vierailija
35/53 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Av:lla näkee aika paljon luettelemista, mitä kaikkea on ja kuinka hyvin menee. Tai joku minkä vm autolla ajat ja mikä merkki. En vaan tajua tällaista. Keskustelen mielelläni erilaisista aiheista, mutta nämä "saavutusluettelot" jätän väliin. 

Ja kun ne luetellut omaisuudet ja varallisuudet tms eivät yleensä edes pidä paikkaansa. 

Vierailija
36/53 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne kateutta. 

Vierailija
37/53 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kesyä Elon Muskin omaisuuteen verrattuna.

Vierailija
38/53 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kateellinen, kun olen onnellinen vähemmällä työllä ja hamstraamisella? Jos menettäisit kaiken huomenna, kuka jäisi rinnallesi?

Vierailija
39/53 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten joo mutten omakotitalosta ja autostasi.

Vierailija
40/53 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ole kateellinen, nehän ovat numeroita pankkitilin tiliotteella, voitko syödä enemmän, juoda enemmän, asua useassa eri asunnossa yhtäaikaa, pari autoa voi olla toinen kaupunkiajoon ja toinen sille mökkitielle, siinä se? Minä eurojen perässä työurani juoksin, no omistusasunto on ja auto se siitä, eläkkeestä jää satasia sijoitettavaksi, mutta mitä minä sillä rahalla sitten teen on minulle epäselvä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi