Tunnetko kateutta kun minulla on säästössä yli 160t€, ei velkoja, 2021 rakennettu omakotitalo, sähköauto ja
Kommentit (127)
En ole kateellinen sulle. Olen kateellinen niille, jotka ovat iloisia ja energisiä ja pystyvät nukkumaan 7-8 h yössä heräilemättä. Finanssipuoli mulla on ihan ok.
Oho on sulla varaa,itsellä ei, olen onnellinen köyhä.
Yhdestä asiasta voisin olla vähän kateellinen johon liittyen kysyn eka että mistä ap katsot elokuvat?
En tunne kateutta. Minulla ei ole omaisuutta, autoa, eikä työpaikkaa, koska jouduin jäämään tosi nuorena sairaseläkkeelle. Koetko sen vähentävän onneasi, jos en kadehdi sinua Ap?
0/5. Vähän olisit voinut edes yrittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi omakotitalo on kyllä vähän mjääh 😏
Jep kunnon pikku neukkukuutio on kiva.
Paras 😌 -eri
Mulla ei ole mitään, en omista edes itseäni.
En ole, varmaankin elämäsi on yksin tylsää ja ikävää
Vierailija kirjoitti:
0/5. Vähän olisit voinut edes yrittää.
Ei ne pysty, ei kykene.
En minä kyllä ole, en ala omaisuuksiani avaamaan, mutta aamuisin ei tarvitse töihin nousta. Menen koirien kanssa aamulenkille metsäpoluille ja loppupäivänä teen mitä huvittaa. Treenaan, käyn kaupungilla, menen välillä staycationille toiseen kaupunkiin. Käyn viinitastingeissa, näyttelyissä, ulkomailla. Kaikki tienattu omalla työllä, en ole perintöjä saanut.
Inhoan uusia taloja. Omani on rv 1890 ja vain minimimukavuudet.
Tykkään pitää asiat yksinkertaina ja elämän seesteisenä. Rahanperässäjuoksijat ovat vankeja, rahan vankeja, missä ei mielestäni ole mitään kadehdittavaa, eikä tavoiteltavaa.
Eipä käy kateeksi. Jos kaikesta maksettais mitä on tehnyt niin veljeni ja minä oltais monimiljonäärejä. Mutta tässä suvussa ei ole vanhaa rahaa ja ollaan aika hyväsydämisiä vähempiosaisia kohtaan niin ei tulevillakaan sukupolvilla olemaan
En oikeastaan tunne kateutta rahasta. Kokemuksista kyllä. Sellaisista, joita ei voi rahalla ostaa.
T. Jännämies84
En kyllä yhtään tunne kateutta.
Tossa tökkäs jo se omakotitalo. HYI!
Kuka sellasen haluaa?
En ole sinulle kateellinen. Minä kadehdin vain ja ainoastaan Norjan valtion vaurautta... ;)
En, minulla ei ole ajokorttia eikä työpaikkaa joten mitä tekisin sähköautolla? Pidän vanhoista taloista, jollaisessa asun niin talosikaan ei aiheuta kateutta. Rahasi voisin ottaa, mutta eipä niilläkään onnea osteta.
Vierailija kirjoitti:
En oikeastaan tunne kateutta rahasta. Kokemuksista kyllä. Sellaisista, joita ei voi rahalla ostaa.
T. Jännämies84
Miten osaat käyttää älypuhelinta vaikka olet 84?
Vierailija kirjoitti:
T. Jännämies84
Vankilaan pääsee ilman rahaakin.
T. Jännäkakka69
Jep kunnon pikku neukkukuutio on kiva.