Miten kieltäytyä treffeistä vaikka haluaa jatkaa tapailua?
Lyhyesti.
Mies haluaisi viedä syömään hänen lempi ravintolaan mikä on kiinalainen. En osaa syödä tikuilla vaikka yritin harjoitella, joten joutuisin syömään haarukalla. Ehdotin toista ravintolaa mikä kuulemma käy myös mutta mietin että hän varmaan ihmettellee jos joka kerta keksin tekosyyn vältellä tota ravintolaa.
Kommentit (31)
Onko siellä haarukka saatavilla? Jos on niin sinähän voit käyttää haarukkaa tikkujen sijaan.
Ei se suhde siihen kaadu ettet osaa syödä tikuilla. Noin huonolla itsetunnolla seurustelusta ei tule yhtään mitään
Elämää kannattaa elää eikä valittaa joka asiasta
Toivottavasti ymmärrät miten koomiselta kuulostat.
Se kirjoitti:
Ei se suhde siihen kaadu ettet osaa syödä tikuilla. Noin huonolla itsetunnolla seurustelusta ei tule yhtään mitään
Jep, haarukan kyllä saa ravintolasta mut noin huonolla itsetunnolla voi olla vaikeaa seurustella.
Ne ovat syömäpuikot.
Varmasti kaikissa Suomen ravintoloissa on haarukoita tarjolla syömäpuikkojen lisäksi.
Aina voit syödä haarukalla, se ei ole noloa. Tiedätkö edes osaako mies syödä puikoilla? Jos osaa, niin sehän voisi olla jopa romanttista, että hän pääsee sua kädestä pitäen opettamaan syömään puikoilla.
Ei niitä tikkuja ole pakko käyttää.
Rikkaissa länsimaissa käytetään haarukkaa ja veistä, myös kiinalaisessa.
Mikä siinä haarukalla syömisessä on niin kauheaa?
Käy etukäteen kurkkimassa paikka yksin tai ystävän kanssa. Yleensä uudet paikat ja tilanteet voivat jännittää, varmaan huomaat sitten että paikassa pitäisi ollamyös ihan haarukat ja veitset, näin ainakin olettaisi. Mee viikonloppuna käymään! Tai soita sinne.
Aina syönyt kiinalaisessa haarukalla. Niissä missä käynyt on pöytään katettu "länsimaalaiset ruokailuvälineet" ja puikot on joutunut erikseen pyytämään. Eli mene vain sinne kiinalaiseen, ei tuollaisen takia tarvi treffeistä kieltäytyä.
Mä en ole edes yrittänyt opetella puikoilla syömistä, tai no joskus ihan huvikseni mutta en siis silleen oikeasti. Eli syön kiinalaista ruokaa ihan rehellisesti haarukalla ja veitsellä enkä tee siitä mitään ongelmaa.
En tykkää kiinalaisesta ruoasta, itse voisin sanoa sen suoraan jollekin miehelle. 😅 Makuasioita kuitenkin.
Minäkin syön haarukalla enkä koskaan ole ainoa. Olen yrittänyt oppia puikkojen käyttöä, sitä en kehtaa julkisesti esitellä. Ei mun mies koskaan kummastele vaikka itse syö puikoilla.
Ja mikä olikaan ongelma että syöt haarukalla? Jos et uskalla moista sanoa, suhteesta ei tule mitään.
Kyllä Suomessa jokaisessa kiinalaisessa ravintolassa on haarukat ja veitsetkin tarjolla, ja itsekin niitä aina käytän.
Mutta voithan sanoa vaikka, että et niin välitä kiinalaisesta ruoasta, ja ehdottaa jotain muuta paikkaa, jos haluat.
Ei oo tosi sanot sille miehelle että et osaa syödä puikoilla. 😆 Tiedätkö tosiaan edes syökö mies puikoilla? Oman kokemuksen mukaan 90 % suomalaisista ei osaa syödä puikoilla. Jos itse syön niin moni kyllä yrittää ainakin, osa syö vaan suoraa haarukalla. Eikö olis kiva jos mies vois opettaa?
Ei hyvänen aika... Valtaosa suomalaisista syö kiinalaisissa ravintoloissa haarukalla (ja veitsellä). En itsekään syö puikoilla muuta kuin sushia. Ei ole lupaava alku suhteelle, ettei voi sanoa, että kiinalainen ravintola kiinnostaa mutta mietityttää pitäisikö siellä osata syödä puikoilla.
Vierailija kirjoitti:
Aina voit syödä haarukalla, se ei ole noloa. Tiedätkö edes osaako mies syödä puikoilla? Jos osaa, niin sehän voisi olla jopa romanttista, että hän pääsee sua kädestä pitäen opettamaan syömään puikoilla.
Tiedän että mies syö puikoilla mutta en näe mitään romanttista siinä että hän opettaisi minua syömään kuin pikkulasta. Enää syöttötuoli puuttuu.
Niin. Älä vaan kerro, pidä hullua vaan jännityksessä.