Tunnetko kateutta kun minulla on säästössä yli 160t€, ei velkoja, 2021 rakennettu omakotitalo, sähköauto ja
Kommentit (53)
Harmittaa jo etukäteen lastesi puolesta kun joutuvat kaiken tuon myymään, jotta saavat perintöverot maksettua.
En osaa kadehtia täysin vieraita ihmisiä, mutta mietin oletko itse tyytyväinen tilanteeseen? Voisi kiittää itseään että näin paljon olen saavuttanut ja näin hyvin on asiat. Silloin niiden arvo ei tulisi siitä, mitä mieltä muut ovat tai miten verautuu. Luulen, että ap on itse triggeröitynyt nyt jostain omasta vertailusta ja yrittää kompensoida äkkiä täällä, jotta tunne tasaantuu?
Jos rehellisiä ollaan niin tunnen.
Ei ole tarvetta kadehtia jotain random AV-jamppaa, tai ketään muutakaan.
Elän unelmaani, asun Lontoon keskustassa, mulla on ihana perhe, hyviä ystäviä, hyvä terveys, mieluisia harrastuksia, talous kunnossa ja sellainen ura josta en uskaltanut nuorena edes unelmoida.
Autoa ei ole, enkä sellaista halua tai tarvitse.
Tunnen. Haluaisin ostaa uuden talon, mutta rahani eivät riitä kunnolliseen ja vuoden kuluttua olen työtön eikä minulla ole autoakaan.
En tunne, koska jos olisit oikeasti onnellinen ihminen et tekisi tuollaisia aloituksia tänne palstalle.
En oikeastaan, koska elämäni koostuu muista ylpeydenaiheista.
En ole kateellinen ihmiselle, jolla on vanhempi oktalo ja vähemmän sähköautoja kuin minulla. Lisäksi, mulla on hyvä työpaikka, sulla tavallinen.
M43
Ihmistä jolla on sähkäauto, ei oikein mitenkään voi kadehtia.
AP on trolli, älkää välittäkö.