Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita aikuisia äitejä jotka tykkäävät juopotella silloin tällöin?

Vierailija
29.05.2007 |

Kaveripiirissäni kukaan ei oikeastaan näin kolmevitosena " lähde dokaamaan" . Miehen kanssa käydään jokunen kerta vuodessa ja kivaa on. Ravintolaan tai laivalle. Nyt taas pitkästä aikaa mentäisiin kun olen lopettanut kuopuksen imettämisen mutta kahdestaan joudutaan menemään, kun muut on vissiin jo aikuistuneet.

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamia kertoja vuodessa tulee käytyä. Vedän ihan tukevat kännit, tai sitten vähän vähemmän. Sammuksiin en osaa itseäni juoda, mulle tulee pahaolo jossain vaiheessa ja sen jälkeen ei enää viina maistu, vaan siirryn vesilinjalle. Joo, juon siis drinkkejä, ja ikää on jo niinkin paljon kuin 35-vuotta.

Kesäkuun lopussa on kaverin 35-vuotispäivät, ja tiedossa siis juhlat. Innolla odotan että pääsen kavereita tapaamaan, tanssimaan, juomaan hyviä drinksuja ja flirttailemaan miehille.

Niin, ja en ole akateeminen!! Mainitsen, koska täällä näköjään se kuuluu tapoihin.

Vierailija
2/46 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tee mieli eikä kestä terveys ja muutenkin tykkään vähän toisenlaisesta menosta. Alkoholia käytän mutta en kovin paljon kerralla. Ei tee mieli humalaa eikä varsinkaan krapulaa. Sen sijaan on ihan kiva juoda lasi viiniä puutarhassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vietän (tyttö)kavereiden kanssa ehkä kaksi kosteahkoa iltaa vuodessa. Pääasia ei suinkaan ole juominen, mutta kyllä sitä tuppaa silti humaltumaan (ollaan jossain mökillä tms. julkisesti en kehtaisi olla humalassa :). Miehen kanssa yhdessä ei juoda koskaan saunaolutta enempää. Ikää 30v

Vierailija
4/46 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä tapahtuu 2-3 kertaa vuodessa. Välillä baarielämä ei kiinnostanut ollenkaan, kun nuorena näin sitä niin paljon, mutta nykyään, kun niin harvoin käyn missään, baarissa käymiseenkin on palautunut juhlan tuntu. Minulla pitää kontrolli vaikka joisin enemmänkin, en ole koskaan elämässäni örveltänyt tai oksentanut humalassa ja osaan juoda sen verran maltillisesti, että koko ajan on hauskaa. Eli en näe mitään pahaa siinä, että joskus harvoin rentoudun niinkin. Olen 31v. ja minulla on muutama samoja ikäluokkia oleva kaveri, jotka myös käyvät baarissa muutaman kerran vuodessa eivätkä silloin sylje lasiin.

Vierailija
5/46 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auts, ja olen vielä vanhempi, kohta jo 40 :) Ai onko se niin että sitten kun on aikuinen, tai jonkun tietyn ikäinen, ei enää saisi haluta bailata tai juopotella? Kun en ole tota sääntöä tiennytkkään! Muutaman kerran vuodessa on pakko päästä repäisemään, välillä tyttöporukassa ja välillä myös miehen kanssa. Diskoileen tai klubbaileen en jaksa lähteä, mutta helposti nautin piiiitkän illallisen kunnon juomineen, tai istun ihan baarissakin. Meillä on 4-vuotias poika, eikä koskaan " juopotella" pojan aikana, lapsi on silloin teitty hoidossa. Eikä tissutella kotona, se on sit kaikki tai ei mitään, sekä miehellä että mulla! Huh kun onkin niin hauskaa välillä heittäytyä ihan " hunningolle" hetkeksi! Kyllä meidän ihan aikuiseen kaveripiiriin mahtuu muitakin pariskuntia, sinkuista puhumattakaan, joiden kanssa saa lipitellä väkijuomia ihan humalaan saakka :)

Vierailija
6/46 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan pieni humala hauska tunne, mutta vain pieni humala. Ei kiinnosta enää -bailata ja pitää hauskaa voi muutenkin, kuunnella hyvää musiikkia, tanssia, jutella ja nauraa kavereiden kanssa. Siihen ei kännejä tarvita.

t.yksi " alemmasta sosiaaliluokasta"

Vierailija
7/46 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai siinä mitään ikärajaa ole jos ihminen käy viihteellä? Eikä se tee kenestäkää huonoa ihmistä. Minä käyn, silloin kun siltätuntuu ja monet muutkin tuntemani ihmiset ja ihan normaaleja ollaan, ei mitään pummeja. Ja ikää yli 30 v.

Vierailija
8/46 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä maar minä käyn kerran tai pari vuodessa baareilemassa kunnolla ja juups, olen humalassa! Mitäs kummaa tuossa nyt on? Yleensä baareilen työkamujeni kanssa jotain työpaikan juttuja tai lähden sitten muiden MAMMA- kavereideni kanssa syömään, juomaan ja tanssiman oikein kunnolla. On kuulkaas ihan mukavaa riekkua välillä, ja tekisi joillekin jeesustelijoille itselleenkin hyvää... mutta kukin tyylillään.

Vierailija
9/46 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkän aikaa meni, ettei jaksanu baarit tai juominen kiinnostaa enkä moneen vuoteen missään käynytkään. Nyt lapset on sen verran isoja, että on helpompi lähteä eikä univelkaa ole niin paljoa.

Nyt käyn baareissa aina kun tulee tilaisuus, mutta tosiaan enää kaverit jaksa kovin usein lähteä, vaikkei kaikilla lapsia olekaan.

Ja nautin myös humaltumisen tunteesta, vaikken hillittömästi juokaan.

Vierailija
10/46 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on akateeminen ja vetää toisinaan nakit silmille, mutta ap:n kavereista ei saa ryyppyseuraa, vaikka osa on amis- ja osa AMK-taustaisia (siunatkoon!).

No joo, ehkä tilastollisesti Jakomäessä työttömät dokaa enemmän kuin Westendin eliitti, mutta ei juominen ole vain " alemman sosiaaliluokan viihdettä" .

Taitaa tämäkin ketju todistella, että suurin osa on aikuistuttuaan kyllästynyt bileiltoihin, mutta meitä muitakin löytyy vielä.

Tiestikö muuten 6, että korkeasti menestyneissä koulutetuissa uraihmisissä on alkoholisteja...?

ap

Vierailija
11/46 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kavereiden kanssa, jolloin mies hoitaa lasta, joskus miehen ja kavereiden kanssa, jolloin isovanhemmat hoitaa lasta. Ja juu, juon silloin ja poikkeuksetta on ollut ihan älyttömän hauskaa!! Ikää 31v.

Vierailija
12/46 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
13/46 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun se jonkun mielestä muka tähän juomiseen jotenkin liittyy. :)

t. 14

Vierailija
14/46 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että joku voikin olla noin IDIOOTTI, anteeks nyt vaan. Mitkähän muut jutut on VAIN JA AINOASTAAN alempien sosiaaliluokan juttuja... Tupakointi nyt varmaan, lasten päivähoitoon vieminen ennen kolme ikävuotta, juntit vaatteet, jne jne jne. Voi tuota onnetonta elämää, jos noin tosiaan joku voi ajatella.

Vierailija
15/46 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se vaan taida päästä, kun on wannabekoulutettu melkein amk...

Vierailija
16/46 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ku olen odottavassa tilassa:)

Kyllä me miehen kanssa tissutellaan viikonloppuisin saunaolutta ja välillä hyvää viiniä. Lapsi silloin kyllä jo nukkumassa, mutta hui, ollaan jopa lapsen nähden tissuteltu (siis ei kännätty)! Meillä ei kasvateta alkoholi-ongelmaisia lapsia (lue; ei ikinä olutta nähnyt). Me osataan ottaa kohtuudella. Sitten kavereiden kanssa tulee käytyä ulkona pari kertaa vuodessa ottamassa enemmän:) Erityisesti kesäisin kokoonnutaan porukalla aurinkoiselle terassille. Noh, ensi kesänä sitten taas!:)

Vierailija
17/46 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa tämäkin ketju todistella, että suurin osa on aikuistuttuaan kyllästynyt bileiltoihin, mutta meitä muitakin löytyy vielä.

Vierailija
18/46 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terassikierros ainakin kerran kesässä on tehtävä. Viimeksi mä olen käynyt elokuussa ravintolassa tyttökavereidin kanssa ryypiskelemässä, ei ole vaan tehnyt mieli. Mutta menen toki jos huvittaa.

Vierailija
19/46 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset 4v ja 6v. En käy " dokaamassa" . Lasten paikalla ollessa en juo laisinkaan alkoholia, aikuisseurassa saatan juoda yhden oluen tai viiniä ruuan kanssa.

Vierailija
20/46 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja edelleen käyn baareissa ja terasseilla välillä. Duuniporukan kanssa on ens kuussa laivareissu, ja en aio olla kuivinsuin koko matkaa, tosin en nyt mitään änkyräkännejä suunnittele.

Kotona en juo, sellainen tissuttelu ei nappaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi