Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita aikuisia äitejä jotka tykkäävät juopotella silloin tällöin?

Vierailija
29.05.2007 |

Kaveripiirissäni kukaan ei oikeastaan näin kolmevitosena " lähde dokaamaan" . Miehen kanssa käydään jokunen kerta vuodessa ja kivaa on. Ravintolaan tai laivalle. Nyt taas pitkästä aikaa mentäisiin kun olen lopettanut kuopuksen imettämisen mutta kahdestaan joudutaan menemään, kun muut on vissiin jo aikuistuneet.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä aikuisuutta on humalahakuisessa juomisessa?

Vierailija
42/46 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Kun ei meidän Maijaa 13v voi estää kännäämästä, kun se niin kovin haluu bilettää kun muutkin" .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja joskus suorastaan kännit noin kahden kuukauden välein. Yleensä ollaan isolla porukalla liikeellä (pariskunnittain) tai sitten parhaiden tyttökavereiden kanssa.

Suurin osa meidän ystävistä on lapsettomia tai sinkkuja ja heitä ei ihan hirveästi sellaiset perheillat lasten kanssa kiinnosta.. Ja mä taas en halua unohtaa heitä sen vuoksi!

Ja ikää on 30 +.

Vierailija
44/46 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis meidän seitsemän vuotias kysyi joku aika sitten, että " ootko sä äiti ollu koskaan humalassa?"

Vastasin, että kyllä mä olen joskus ollut. Samalla olin tosi tyytyväinen, että juominen on ollut meillä aikuisten juttu, eli lapset on hoidossa ja sit voi vetäistä ihan kunnon lärvit, jos siltä tuntuu.

Olen 34 ja meillä on neljä lasta. Kaikkia lapsia olen imettänyt useamman kuukauden ja senkin jälkeen on saattanut mennä pitkään, ennenkuin on tehnyt mieli mihinkään. Ollaan työssä käyviä molemmat ja pidän perhettämme ihan normaalina, mutta kyllä se on kiva joskus lähteä vaikka festareille ja olla minä vaan. Voi ottaa siideriä ja olla huolehtimatta kenestäkään. Tunnelma on kyllä joskus latistunut, kun joku pikkulapsi on tuotu terassille katselemaan vanhempiensa hauskanpitoa.

Vierailija
45/46 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Siis meidän seitsemän vuotias kysyi joku aika sitten, että " ootko sä äiti ollu koskaan humalassa?"

Vastasin, että kyllä mä olen joskus ollut. Samalla olin tosi tyytyväinen, että juominen on ollut meillä aikuisten juttu, eli lapset on hoidossa ja sit voi vetäistä ihan kunnon lärvit, jos siltä tuntuu.

Olen 34 ja meillä on neljä lasta. Kaikkia lapsia olen imettänyt useamman kuukauden ja senkin jälkeen on saattanut mennä pitkään, ennenkuin on tehnyt mieli mihinkään. Ollaan työssä käyviä molemmat ja pidän perhettämme ihan normaalina, mutta kyllä se on kiva joskus lähteä vaikka festareille ja olla minä vaan. Voi ottaa siideriä ja olla huolehtimatta kenestäkään. Tunnelma on kyllä joskus latistunut, kun joku pikkulapsi on tuotu terassille katselemaan vanhempiensa hauskanpitoa.

Vierailija
46/46 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin dokaamisen " vasta" n.23 vuotiaaana(sitä ennen ei maistunut), joten on vähän rästejä kertynyt teinivuosilta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi