Kuntosalilla flirttailun etiketti?
Oon menossa ekaa kertaa salille ja olen sinkkunainen.
Paljon puhutaan että nykyisin voi tavata seurustelukumppanin salilla. Miten tuo menee, kertokaa etiketti näissä?
Mä ajattelin että kuntosali on kuin ruokakauppa tai muu normaali tila ja tuntuisi tosi oudolta tai tunkeilevalta lähteä puhumaan jollekin tuntemattomalle.
-N42
Kommentit (15)
Et sitten ajatellut treenata? Naurettavaa.
Kuntosalilla ei voi flirttailla kun vasta silloin, kun pääset juttusille jonkun kanssa
Itse roikottelen kahvakuulaa palleista naaraiden lähestyessä. Tällä symbolisoin maskuliinisuuttani ja vihjailen yhtymishalusta,
Treenirauha. Ennen treenejä tai treenin jälkeen esim kun kohtaa ovella on ihan ok hetki.
No mulle on kyllä tultu juttelemaan ja iskemään, ihan asiallisesti siis esim. tyyppi tullut viereiselle laitteelle treenaamaan, moikannut ja sitten heittånyt jotain helppoa läppää säästä tai salin lämpötilasta tai laitteista tai "ei kulje treeni tänään" tms. Myöhemmin sitten ihan sanoi suoraan, että olis kiva tutustua paremminkin, mutta tämä ei edennyt kun ystävällisesti toin sitten esiin että oon varattu.
Eilen yks mies moikkas kun näki mut, ja huomasin välillä silmäilevän mua, katseemme kohtasi pari kertaa.
N45
Nyt rupes ahdistaan lähtee salille..
Vierailija kirjoitti:
Nyt rupes ahdistaan lähtee salille..
Älä turhaan. Jos et halua kontaktia salilla, älä itse ota kontaktia salilla. edes katsekontaktia siis.
Ihan hyvin siellä pystyy keskittymään myös omaan tekemiseensä yksinään.
Riippuu tosi paljon ihmisestä, miten hän haluaa lähestyttävän vai haluaako ollenkaan. Minä en halua, että kuntosalilla otetaan ollenkaan minkäänlaista kontaktia. En edes katseita.
Koskaan kukaan ei oo tullut häiritsemään treeniäni. Enkä minä ole häirinnyt muita.
Ei oo flirttimesta.
Älä käy keimaamaan jollet ole tolkun impi enää? Jos siis bc on vähintään yksi
Jos mies on pitkä ja komea hän saa lähestyä naista kuntosalilla, muuten ei saa.
"voi tavata seurustelukumppanin salilla"
Eilen tapasin seurustelu kumppanin kaupassa. Oli käymässä töiden jälkeen, usein tapaan kyllä kotona. Salilla emme kyllä tapaa kun emme käy missään salilla.
Salihullu taas heräsi tekemään jokapäiväisen aloituksensa.
Ihonväriseen peppulegginssiin vaan pukeutuen ja tekemään syväkyykkyjä isoimman tatuoidun hormonilisäkorston eteen. Muista vesipullo!