Muita aikuisia äitejä jotka tykkäävät juopotella silloin tällöin?
Kaveripiirissäni kukaan ei oikeastaan näin kolmevitosena " lähde dokaamaan" . Miehen kanssa käydään jokunen kerta vuodessa ja kivaa on. Ravintolaan tai laivalle. Nyt taas pitkästä aikaa mentäisiin kun olen lopettanut kuopuksen imettämisen mutta kahdestaan joudutaan menemään, kun muut on vissiin jo aikuistuneet.
Kommentit (46)
Kotona juomme viiniä ja joskus olutta. Sivstyneen aikuisen ihmisen touhuihin ei kuulu älytön ryyppääminen.
minä olen kolmevitonen ja kolmen lapsen äiti. Parin viikon päästä lähden Sauna Open Airiin katsomaan Sonataa ja Koivusta ja samalla tulee ryypättyäkin.
En minä käy kuin pari kertaa vuodessa tuulettumassa, mutta niistä en luovu.
Minusta se on aika naurettavaa touhua.
Ikääkin on jo 37v. ja pippalot vain paranee!
Minusta on kauheaa, jos lapset joutuvat kotona katselemaan aikuisten humalaa. Ainakin jos se tapahtuu useasti. En pidä vielä yhtä erehdystä koko lapsen elämää tuhoavana. Jos joskus aikuinen käy juomassa ravintolassa, kun luotettava aikuinen huolehtii lapsesta, miten se liittyy vanhemman kehittymättömyyteen? Kyllä on taas uskomattomia kannanottoja.
Minä ehkä annan esimerkkiä lapsilleni, että joskus on hauskaa irrotella ja käydä ulkona. Pyrin myös olemaan esimerkkinä, että absolutistitkin täytyy hyväksyä eikä heitä saa halveksia, vaikka he halveksivat minua.
Lapset jo isoja. Kerran kuussa pidän " bileet" . Kokkaan kaikenlaista hyvää ja kutsun kaverit syömään,juomaan ja saunomaan. Illan päätteeksi mennään baariin ja tanssitaan kaikki pyörryksiin ;)
Minä ehkä annan esimerkkiä lapsilleni, että joskus on hauskaa irrotella ja käydä ulkona. Pyrin myös olemaan esimerkkinä, että absolutistitkin täytyy hyväksyä eikä heitä saa halveksia, vaikka he halveksivat minua.
[/quote]
Jos minua (35) tarkoitit niin en näytä kenellekkään mallia. Lapset täysi-ikäisiä jo. Kun ovat kotona asuneet niin eivät ole nähneet juopottelevia vanhempia. Nyt saan nauttia!
Vierailija:
Jos minua (35) tarkoitit niin en näytä kenellekkään mallia. Lapset täysi-ikäisiä jo. Kun ovat kotona asuneet niin eivät ole nähneet juopottelevia vanhempia. Nyt saan nauttia!
Ei mielestäni ole keneltäkään pois jos muutaman kerran vuodessa viettää aikaa ihan aikuisporukalla ja irtautuu vähän siitä arjesta. Jaksaa taas sitäkin pyöritystä sitten paremmin. Äideiltä vain haluttaisiin kieltää kaikki, ja äitien kai pitäisi pysyä vain äiteinä ja unohtaa itsensä. Minusta edelleen on kivointa se yhdessä oleminen ja juhlimiseen valmistautuminen kun naisporukalla ollaan lähdössä. Saunotaan, meikataan, otetaan muutama siideri ja vaihdellaan vaatteita ihan kuin joskus teineinä. Ei siinä iällä ole mitään merkitystä.
Vierailija:
Ei mielestäni ole keneltäkään pois jos muutaman kerran vuodessa viettää aikaa ihan aikuisporukalla ja irtautuu vähän siitä arjesta. Jaksaa taas sitäkin pyöritystä sitten paremmin. Äideiltä vain haluttaisiin kieltää kaikki, ja äitien kai pitäisi pysyä vain äiteinä ja unohtaa itsensä. Minusta edelleen on kivointa se yhdessä oleminen ja juhlimiseen valmistautuminen kun naisporukalla ollaan lähdössä. Saunotaan, meikataan, otetaan muutama siideri ja vaihdellaan vaatteita ihan kuin joskus teineinä. Ei siinä iällä ole mitään merkitystä.
yhden lapsen äiti ja mäkänä en ole koskaan ymmärtänyt, että jos saa lapsia, niin sitten ei saisi enää juhlia. Varsinaisesti ryyppäämään en lähde juuri koskaan, mutta aina joskus sitä vain huomaa nauttineensakin huomattavan määrän juomaa. Ulkona niin baareissa kuin keikoillakin käyn enemmän kuin mielellään ja voin olla liikenteessä myös autolla eli mitään " pakko saada viinaa" -fiilistä mulla ei ole. Mutta hauskassa seurassa viiniä saattaa kyllä kulua. Humallun ehkä helpommin kotikekkereillä nykyisin. Baarissa sitä seuraavan hakemista tulee ehkä mietittyä kauemmin.
Mutta siis, kyllä juhlin ja ihan hyvällä omalla tunnolla, vaikka äiti olenkin. Juu, ja olen akateemisesti koulutettu, jos sillä nyt on mitään merkitystä.
Vierailija:
yhden lapsen äiti ja mäkänä en ole koskaan ymmärtänyt, että jos saa lapsia, niin sitten ei saisi enää juhlia. Varsinaisesti ryyppäämään en lähde juuri koskaan, mutta aina joskus sitä vain huomaa nauttineensakin huomattavan määrän juomaa. Ulkona niin baareissa kuin keikoillakin käyn enemmän kuin mielellään ja voin olla liikenteessä myös autolla eli mitään " pakko saada viinaa" -fiilistä mulla ei ole. Mutta hauskassa seurassa viiniä saattaa kyllä kulua. Humallun ehkä helpommin kotikekkereillä nykyisin. Baarissa sitä seuraavan hakemista tulee ehkä mietittyä kauemmin.Mutta siis, kyllä juhlin ja ihan hyvällä omalla tunnolla, vaikka äiti olenkin. Juu, ja olen akateemisesti koulutettu, jos sillä nyt on mitään merkitystä.
Miksi vain 20-vuotias voisi juoda silloin tällöin (omassta tapauksessani 2-4 kertaa vuodessa) hieman enemmän? En minä missään ojanpohjalla makaa oksentamassa tai muutenkaan örvellä. Sitä paitsi kun olin 20-vuotias, mä en juonut pisaraakaan. Minusta se, että joskus on jopa kiva juopotella ei ole iästä, vaan ihmisestä kiinni.
t. sivistymätön juntti =)
= eli avarakatseinen akateeminen äiti, joka ei nosta itseään muiden yläpuolelle
Vierailija:
t. sivistymätön juntti =)= eli avarakatseinen akateeminen äiti, joka ei nosta itseään muiden yläpuolelle
= eli avarakatseinen akateeminen äiti, joka ei nosta itseään muiden yläpuolelle
[/quote]
En vedä " perseitä" mutta humalassa kyllä olen. Harvemmin tulee kuitenkaan juotua kun mulla on AIVAN HIRVEÄ morkkis päivän pari.