Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko kysynyt mieheltäsi kuka on hänen ihanne naisensa?

Vierailija
10.09.2026 |

Esim. joku julkkis tms. Sinua ei lasketa. Mä kysyin mieheltäni ja hän vastasi että Shakira. 

Kommentit (97)

Vierailija
61/97 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Typerä vastaus typerään kysymykseen, koska miehesi tuskin tuntee Shakiraa.

Tässä haettiin varmaan sellaista ulkosta ihannetta, joten tuntemisella ja luonteella ei ole silloin väliä.

Monille miehille noilla ei todellakaan ole mitään väliä. Autuaita ovat yksinkertaiset ( siis ne miehet).

Saanen huomauttaa että pelkän ilmoituksen (miehet on yksinkertaisia) antaa sinusta yksinkertaisen kuvan. Lupulta meillä on vain se että sinä vaikutat yksinkertaiselta ja sinä sanot että miehet on yksinkertaisia. 

Vierailija
62/97 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ymmärtänyt, että se on Charlize Theron. Eipä tuo minua haittaa, vaikka en ole hänen näköinen. Olen kyllä vaalea, mutta lyhyempi ja rotevampi ja urheilullisempi.  Pidän itsestäni, enkä vaihtaisi omaa ulkonäköäni hänen ulkonäköön. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/97 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, on tästä(kin) puhuttu. Hän nimesi Margot Robbien. Itse olen ulkoisesti hyvin erinäköinen, mutta mitä sitten? Ei se tarkoita, että minä olen jotenkin huonompi. Tiedän, että mun mies rakastaa mua eniten maailmassa. 

Mutta vaihtaisi sut silmänräpäyksessä Margot Robbieen, jos tulisi mahdollisuus. Mitä ajattelet siitä?

Ei vaihtaisi. Katsos kun pelkkä ulkonäkö ei riitä. Ei, vaikka kuinka tahtoisit niin uskotella. Meidän välille on yli 20v yhteiselon aikana rakentunut sellainen side, että se ei ihan helposti katkea...

Aivan takuulla vaihtaisi, jos tulisi mahdollisuus. Ei miehiä kiinnosta mikään henkinen side tunika-Pirjoon, jos maailman kaunein nainen on tarjolla suhteeseen.

Huijaat nyt vaan itseäsi.

Annoin yläpeukun, koska tuo nyt vain on totta. Tarkemmin ajateltuna miehet ovat melkoisia nilkkejä. Yleistys, tiedän, mutta tuskin kovin paljon pieleen menee.

On vähän hölmöä esittää jotain että se on vain niin. Maailma on lattea, se on vain niin.

Vierailija
64/97 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olellaan jo aikuisia, ei ole mitään lapsellisia ihanteita. Ihanteita on niillä ukoilla, jotka oikeaan naiseen eivät juuri pääse koskemaan.

Vierailija
65/97 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä on monta. Yhteisiä nimittäjiä on vain yksi, hyvä fyysinen kunto. 

Vierailija
66/97 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muistaakseni, mutta olemme molemmat saattaneet puheissa huomioida, että joku tietty julkkisnainen on hyvännäköinen. Tiedän myös, että mies kuluttaa aikuisviihdettä eli itseään miellyttävää kuvastoa kyllä näkee. Ei haittaa tippaakaan.

Ihannenainen tai -mies pohdinnat perustuvat mielikuviin, joka on aivan eri asia kuin todellisuus. Tiedän myös, että mielikuvien perusteella emme olisi edes päätynyt yhteen toistemme kanssa, koska olemme luonteiltamme lähes vastakkaiset. Mutta todellisuus on välillä fantasiaa ihmeellisempää ja erilaisuus on yksi asia, joka pitää meidät yhdessä.

Vierailija
67/97 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei helvata. Miehenä en tohon miinaan astu.

Viisaasti sanottu 

Vierailija
68/97 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta olen kertonut, ketkä kaikki ovat ihannemiehiäni ja keitä ajattelen seksimme aikana, juuri ennen kuin tulen.

Lisäksi olen kertonut ex-miesteni penisten pituuksista, taidoista, yms.

Vierailija
69/97 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olellaan jo aikuisia, ei ole mitään lapsellisia ihanteita. Ihanteita on niillä ukoilla, jotka oikeaan naiseen eivät juuri pääse koskemaan.

Perustelehan hieman tuota että mikä ihanteiden puuttumisessa tekee aikuisen? Minusta tämä on vähän surullista kun vastaat noin miehesi puolesta ja samalla kätevästi pääset haukkumaan miehiä. 

Vierailija
70/97 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En muistaakseni, mutta olemme molemmat saattaneet puheissa huomioida, että joku tietty julkkisnainen on hyvännäköinen. Tiedän myös, että mies kuluttaa aikuisviihdettä eli itseään miellyttävää kuvastoa kyllä näkee. Ei haittaa tippaakaan.

Ihannenainen tai -mies pohdinnat perustuvat mielikuviin, joka on aivan eri asia kuin todellisuus. Tiedän myös, että mielikuvien perusteella emme olisi edes päätynyt yhteen toistemme kanssa, koska olemme luonteiltamme lähes vastakkaiset. Mutta todellisuus on välillä fantasiaa ihmeellisempää ja erilaisuus on yksi asia, joka pitää meidät yhdessä.

Tässä on aikuinen.

Vierailija
71/97 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, mutta olen kertonut, ketkä kaikki ovat ihannemiehiäni ja keitä ajattelen seksimme aikana, juuri ennen kuin tulen.

Tämä on eri asia, mutta jos miehesi syttyy siitä että kerrot hänelle ex miestesi peniksistä ja heidän taidoista, niin sehän on hieno asia.  Olette selvästi onnistuneet parinvalinnassa. 

Vierailija
72/97 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa että saat orgasmin, sehän on napakymppi suoritus miehen osalta.

Vierailija
73/97 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on eri asia, mutta jos miehesi syttyy siitä että kerrot hänelle ex miestesi peniksistä ja heidän taidoista, niin sehän on hieno asia.  Olette selvästi onnistuneet parinvalinnassa. 

Sillä tavoin saan hänet tuntemaan alemmuutta ja epävarmuutta omasta asemastaan. Tämän jälkeen hän tekee kaiken, minkä pyydän.

Kyllä, olen onnistunut parinvalinnassa.

Vierailija
74/97 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on huono itsettunto ja menen kirjoittamaan tämän miesten ihannenaisia koskevaan ketjuun. Miten surullista.

Vierailija
75/97 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sillä tavoin saan hänet tuntemaan alemmuutta ja epävarmuutta omasta asemastaan. Tämän jälkeen hän tekee kaiken, minkä pyydän.

Et siis haluakkaan isoa penistä, mutta kerrot vain niin miehellesi että hän toimii kuten haluat. Tätä kutsutaan manipuloinniksi. 

Vierailija
76/97 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on huono itsettunto ja menen kirjoittamaan tämän miesten ihannenaisia koskevaan ketjuun. Miten surullista.

No menetä vaan, ei se keneltäkään pois ole että kopioit muiden vastauksia!

Vierailija
77/97 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Aivan takuulla vaihtaisi, jos tulisi mahdollisuus. Ei miehiä kiinnosta mikään henkinen side tunika-Pirjoon, jos maailman kaunein nainen on tarjolla suhteeseen."

Vaikka sinun elämäsi miehet ovat olleet keskenkasvuisia ääliöitä niin se ei tarkoita että kaikki miehet ovat.

Itse voi näin keski-ikäisenä miehenä sanoa että jaksaisin sitä maailman kauneinta naista korkeintaan viikon jonka jälkeen tulisi kyllä omaa vaimoa kovasti ikävä. Minä nimittäin en ole nuorenakaan valinnut ketä naista tahansa vaan sen johon aidosti ja syvästi tunsin fyysisen vetovoiman lisäksi suurta yhteenkuuluvuutta ja henkistä yhteensopivuutta. Se on harvinaista eikä sellaista välttämättä löydä enää koskaan uudeestaan.

Vierailija
78/97 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et siis haluakkaan isoa penistä, mutta kerrot vain niin miehellesi että hän toimii kuten haluat. Tätä kutsutaan manipuloinniksi. 

Niin kutsutaan. 

Ja toimii erittäin hyvin. 

Suosittelen.

Vierailija
79/97 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies tykkää Panttilainaamo-ohjelmassa olevasta naisesta, joka käy arvioimassa vanhoja kirjoja. Nimi taisi olla Rebecca.

Vierailija
80/97 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa jos sinulla toimii. Minä olen valinnut puolison niin ettei häntä tarvitse manipuloida, mutta jokainen tekee tavallaan. Se on ihanaa kun toinen osaa ja tekee kaiken omasta halustaan. Tämä oli vain tavallisen ihmisen mielipide joka ei ymmärrä manipuloinnin tarpeellisuutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi