Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko kysynyt mieheltäsi kuka on hänen ihanne naisensa?

Vierailija
10.09.2026 |

Esim. joku julkkis tms. Sinua ei lasketa. Mä kysyin mieheltäni ja hän vastasi että Shakira. 

Kommentit (118)

Vierailija
101/118 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alisa Vainiossa on monia piirteitä joita naisessa arvostan. Luin artikkelin millainen hän on ihmisenä, ja jos se pitää paikkaansa, on viehättävän ulkonäkönsö lisäksi myös hieno ihminen. 

Vierailija
102/118 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua tietää. Varmaan joku ihan erilainen kuin minä. Musta turbohuuli megatissi tai aasiateinihutsu. Minäkin tykkään 80-luvun pitkätukka pehmohevirokkarista rock-asenteella nam. Oma mies on kalju nörtti. Oikeasti en kuitenkaan vaihtais.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/118 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shakira oli nuorena ehkä se paras.

Vierailija
104/118 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin ja vastasi, Sanna Ukkola.

Vierailija
105/118 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua tietää. Varmaan joku ihan erilainen kuin minä. Musta turbohuuli megatissi tai aasiateinihutsu. Minäkin tykkään 80-luvun pitkätukka pehmohevirokkarista rock-asenteella nam. Oma mies on kalju nörtti. Oikeasti en kuitenkaan vaihtais.

Minun ihanneautoni on sellainen joka hajoaisi ensimmäiseen hidasteeseen. Vanha corolla on taas oikein mukava käytössä ja kokonaisuuden kannalta parempi vaihtoehto. Unelma-asuntonikin olisi kaukana kasvukeskuksesta, mutta työmatka muodostuisi ongelmaksi. 

Yksi ihminen ei voi koskaan olla se universaalisti paras kaikessa kun kokonaisuus ratkaisee.

Vierailija
106/118 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä on nainen jota kyllä kunnioitan kovasti!

Vierailija
107/118 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on mielenkiintoinen, koska hän on kieltämättä älyllisessä mielessä vetovoimainen.

Vierailija
108/118 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mun kaikki kestää! Sanoi että Janita Hussi!

Vierailija
109/118 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on vähän taipumusta mustasukkaisuuteen ja epävarmuuteen, niin taitaa olla parempi, etten kysele moisia. Alkaisin vain vertaamaan itseäni sitten johonkin julkkiskaunottareen ja miettisin, että tuollainen pitäisi olla, että olisi hyvä. En halua ampua itseäni jalkaan. Ja mitäs jos sanoisi jonkun, joka olisi ihan erilainen kuin minä. 

Mun exä sanoi tykkäävänsä Sara Chafakista (ihan kysymättä mitään). Ei ollut syy, miksi erosimme, mutta olishan tuostakin kommentista pitänyt jo tajuta, ettei mikään maailman huomaavaisin ja tahdikkain ollut ko. mies. Itse olen siis lyhyt, sinisilmäinen blondi, ja Sara siis ulkonäöllisesti aikalailla mun vastakohta tummine piirteineen. En ole ihan varma mitä hän yritti sillä kommentilla saavuttaa, että mulle ilmoitti tykkäävänsä tuollaisista. Varmaan vaan koitti saada mut mustasukkaiseksi ja epävarmaksi. Ei kyllä onnistunut siinä.

Mies onnistui tehtävässään hämmästyttävän hyvin. 

Tai sitten hän vaan totesi ajattelematta sitä sen enempää. Minä tykkään aasialaisesta ruoasta, mutta tykkään myös pizzasta. Hyvä puoli tässä on että voin sanoa pizzalle että aasialainen ruoka on hyvää.

Vierailija
110/118 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran mies suuttui kun kysyttiin ihannemiestä enkä vastannut heti että hän. Aloin vaan miettimään että hmm. 

Vierailija
111/118 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, oletko mustasukkainen vai onko sinulla huono itsetunto? Jos mies kysyisi minulta, kuka on ihannemies minun mielestäni, niin ajattelisin, että hänestä on tullut yhtäkkiä hyvin epävarma itsestään. Typeriä kysymyksiä.

Vierailija
112/118 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran mies suuttui kun kysyttiin ihannemiestä enkä vastannut heti että hän. Aloin vaan miettimään että hmm. 

Kuullostaa jännittävältä mieheltä.

Vierailija
113/118 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, oletko mustasukkainen vai onko sinulla huono itsetunto? Jos mies kysyisi minulta, kuka on ihannemies minun mielestäni, niin ajattelisin, että hänestä on tullut yhtäkkiä hyvin epävarma itsestään. Typeriä kysymyksiä.

Niin, miten yksi kysymys voikaan muuttaa kaiken. Johtuuko se sinun omasta epävarmuudestasi?

Vierailija
114/118 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasin: Sinä, rakkaani. Onko muita naisia olemassakaan?"

Vierailija
115/118 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei helvata. Miehenä en tohon miinaan astu.

Oikeaa vastausta ei ole olemassa😄😄 

Vierailija
116/118 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastasin: Sinä, rakkaani. Onko muita naisia olemassakaan?"

Tätä ei saanut sanoa. Loogista on valita läheltä ja vastata siskosi.

Vierailija
117/118 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään, sehän olen minä. Miksi ei laskettaisi? Kunnon paholaisen puhetta.

Vierailija
118/118 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suora lainaus Friendseistä: No way, I'm gonna answer that.

Ei kannata laittaa pilkkua tuohon;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi