Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko kysynyt mieheltäsi kuka on hänen ihanne naisensa?

Vierailija
10.09.2026 |

Esim. joku julkkis tms. Sinua ei lasketa. Mä kysyin mieheltäni ja hän vastasi että Shakira. 

Kommentit (107)

Vierailija
81/107 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa jos sinulla toimii. Minä olen valinnut puolison niin ettei häntä tarvitse manipuloida, mutta jokainen tekee tavallaan. Se on ihanaa kun toinen osaa ja tekee kaiken omasta halustaan. Tämä oli vain tavallisen ihmisen mielipide joka ei ymmärrä manipuloinnin tarpeellisuutta.

Elämä on valintoja. Jos on epävarma, kannattaa minimoida riskit. Jos tykkää jännityksestä, tekee sen. Muutimme juuri avioehtoa puolisoni saatua miljoonaperinnön.

Vierailija
82/107 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihannenainen? Ei minulla ole mitään ihannemiestä, joten en usko miehellänikään olevan ihannenaista, koska ollaan keski-ikäisiä eikä julkkiksia fanittavia teinejä.

Minulla ei ole jotain, niin sen oltava muillakin. Uskon niin. Uskon todella..niin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/107 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole kysynyt mutta tiedän miehen kuolaavan Alisa Vainiota ja Saga Vannista. Mies on itse viisikymppinen sohvaperuna ja minä häntä reippaasti nuorempi mutta ilmeisesti kuitenkin liian vanha. Ällöttää oikein kun näen hänen katsovan naisten urheilua. 

Miksi se lautoja kyttää? Onko kuitenkin piilohåmå?

Isot rinnat on haittana urheillessa eikä sellaisilla varustettu taatusti kilpaile maailman huipulla.

Vierailija
84/107 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienoa jos sinulla toimii. Minä olen valinnut puolison niin ettei häntä tarvitse manipuloida, mutta jokainen tekee tavallaan. Se on ihanaa kun toinen osaa ja tekee kaiken omasta halustaan. Tämä oli vain tavallisen ihmisen mielipide joka ei ymmärrä manipuloinnin tarpeellisuutta.

Elämä on valintoja. Jos on epävarma, kannattaa minimoida riskit. Jos tykkää jännityksestä, tekee sen. Muutimme juuri avioehtoa puolisoni saatua miljoonaperinnön.

Niin? Jatka ihmeessä, niin jännittävää.

Vierailija
85/107 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole kysynyt mutta tiedän miehen kuolaavan Alisa Vainiota ja Saga Vannista. Mies on itse viisikymppinen sohvaperuna ja minä häntä reippaasti nuorempi mutta ilmeisesti kuitenkin liian vanha. Ällöttää oikein kun näen hänen katsovan naisten urheilua. 

Isot rinnat on haittana urheillessa eikä sellaisilla varustettu taatusti kilpaile maailman huipulla.

Riippuu lajista. 

Vierailija
86/107 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen tavallinen nainen toivoo, että vastaus on joku erittäin leikelty nainen, joka käyttää koko elämänsä ulkonäkönsä puunaamiseen ja paranteluun. Ja jota mies luonnehtii luonnonkauniiksi. Pientä haastetta aina tarvitaan ja olisi aina mukavaa huomata, että oma mies on sokea ääliö. 

Vierailija
87/107 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu lajista, esim. Williamsin kaksoset olivat aika lailla maailman huipulla. 

Vierailija
88/107 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo kysymys. Ei mulla miehenä ole mitään ihannenaista, oma kumppani on se tärkein jonka hyväksyn just sellaisena kuin hän on.

Vierailija
89/107 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outo kysymys. Ei mulla miehenä ole mitään ihannenaista, oma kumppani on se tärkein jonka hyväksyn just sellaisena kuin hän on.

Huomaa kuitenkin seuraavalla kerralla että tärkein ja ihanne eivät ole sama asia. 

Vierailija
90/107 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihannenaiseni on yhdistelmä erilaisia ominaisuuksia joiden painoarvo muuttuu päivästä toiseen, siinä mielessä kukaan ei ole. Hyvä itsetunto, rehellinen, iloinen, liikunnallinen ovat sellaisia ominaisuuksia jotka eivät muutu koskaan.

Vierailija
91/107 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on erittäin vaarallinen kysymys vastata mitään. Miehen on parempi väistellä ja jättää vastaamatta, koska kysyjä vertailee vastausta väistämättä itseensä.

Vierailija
92/107 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu lajista, esim. Williamsin kaksoset olivat aika lailla maailman huipulla. 

He ei juokse pitkää matkaa eikä hyppää korkeutta. Varmasti olisivat pärjänneet paremmin, jos rinnat ei olisi olleet haitolla.

Vierailija
93/107 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Typerä vastaus typerään kysymykseen, koska miehesi tuskin tuntee Shakiraa.

Ei ole kyse siitä että tarvitsee tuntea, vaan siitä kuka nainen viehättää ulkoisesti olkoonsa vaikka naapurin Pirkko. 

Kysyttiin ihannenaista otsikossa?

Kuka viehättää seksuaalisesti oli ilmeisesti tämä kysymys?

Vierailija
94/107 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on erittäin vaarallinen kysymys vastata mitään. Miehen on parempi väistellä ja jättää vastaamatta, koska kysyjä vertailee vastausta väistämättä itseensä.

Hyvä, koska miksi haluisit olla sellaisen ihmisen kanssa joka ei kestä sitä että sinulla voi olla mielessäsi ihanne joka ei ole hän. 

Vierailija
95/107 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo hän sen kysymättäkin.

Vierailija
96/107 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisin miestäni tosi säälittävänä reppanana,  jos hän kysyisi kuka on ihannemieheni. Enkä minä kysy lapseltani, millainen sun ihanneäiti onkaan.

Vierailija
97/107 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisin miestäni tosi säälittävänä reppanana,  jos hän kysyisi kuka on ihannemieheni. Enkä minä kysy lapseltani, millainen sun ihanneäiti onkaan.

Se on eri konteksiti, sillä on merkitystä. Hassua on että yksi kysymys voi muuttaa niin paljon, eikö se ole sinustakin vähän hilpeä asia?

Vierailija
98/107 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanneäiti ja ihannenaisessa on sellainen ero että lapset eivät voi valita äitiään, vai onko teillä joku pakkoavio siellä päällä?

Vierailija
99/107 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vastasi Alisa Vainio. On myös aloittanut lenkkeilyharrastuksen. Uudet lenkkarit ja tuulipuku päällä juoksee pururadalla joka päivä. Voisi olla välillä täällä kotona...

N32

Vierailija
100/107 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies vastasi Alisa Vainio. On myös aloittanut lenkkeilyharrastuksen. Uudet lenkkarit ja tuulipuku päällä juoksee pururadalla joka päivä. Voisi olla välillä täällä kotona...

N32

Kuntoilu on erittäin suositeltavaa, mene mukaan lenkille!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan