Oletko kysynyt mieheltäsi kuka on hänen ihanne naisensa?
Esim. joku julkkis tms. Sinua ei lasketa. Mä kysyin mieheltäni ja hän vastasi että Shakira.
Kommentit (68)
En ole kysynyt. Mieheni on kylläkin itse sanonut, että hänellä on erittäin vaativa maku naisten suhteen ja ainoa joka ikinä kelvannut, olen minä.
Joskus vuosia sitten kun asiasta puhuttiin niin sanoi aina tykänneensä uutisankkuri Piia Pasasesta. Täytyy myöntää että ihan hyvä yhdistelmä ulkonäköä ja älyä. Eikä tietysti haittaa että olen itsekin vähän saman näköinen.
En ole kysynyt, mutta voisin veikata, että se on hoikkavartaloinen nainen, jolla ei ole silikonirintoja. Hiukset vaaleat ja silmät siniset. Pituus n. 170 cm. Kauniit sääret. Pakarat eivät saa roikkua.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on vähän taipumusta mustasukkaisuuteen ja epävarmuuteen, niin taitaa olla parempi, etten kysele moisia. Alkaisin vain vertaamaan itseäni sitten johonkin julkkiskaunottareen ja miettisin, että tuollainen pitäisi olla, että olisi hyvä. En halua ampua itseäni jalkaan. Ja mitäs jos sanoisi jonkun, joka olisi ihan erilainen kuin minä.
Mun exä sanoi tykkäävänsä Sara Chafakista (ihan kysymättä mitään). Ei ollut syy, miksi erosimme, mutta olishan tuostakin kommentista pitänyt jo tajuta, ettei mikään maailman huomaavaisin ja tahdikkain ollut ko. mies. Itse olen siis lyhyt, sinisilmäinen blondi, ja Sara siis ulkonäöllisesti aikalailla mun vastakohta tummine piirteineen. En ole ihan varma mitä hän yritti sillä kommentilla saavuttaa, että mulle ilmoitti tykkäävänsä tuollaisista. Varmaan vaan koitti saada mut mustasukkaiseksi ja epävarmaksi. Ei kyllä onnistunut siinä.
Joo, on tästä(kin) puhuttu. Hän nimesi Margot Robbien. Itse olen ulkoisesti hyvin erinäköinen, mutta mitä sitten? Ei se tarkoita, että minä olen jotenkin huonompi. Tiedän, että mun mies rakastaa mua eniten maailmassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Typerä vastaus typerään kysymykseen, koska miehesi tuskin tuntee Shakiraa.
Ei ole kyse siitä että tarvitsee tuntea, vaan siitä kuka nainen viehättää ulkoisesti olkoonsa vaikka naapurin Pirkko.
Jos se ei ole parisuhdekumppani, mies mäkeen.
Ap on selkeesti alle 15 v.
Oliko PISA sinusta hirmu vaikea? Jätit tehtävät kesken?
Ihannenainen on yhdyssana, ap.
Kuka sun ihannenainen on? Tavoittele häntä, koska muita et tule saamaan varsinkaan jos mainostelet, että sun ihannenainen on joku muu kuin se, jota tavoittelet. Ehkä sä tykkäätkin enemmän miehistä`? Se on ok. Tule kaapista ja elä vapaana. Unohda naiset koska et selvästikään pidä naisista.
Vierailija kirjoitti:
Joo, on tästä(kin) puhuttu. Hän nimesi Margot Robbien. Itse olen ulkoisesti hyvin erinäköinen, mutta mitä sitten? Ei se tarkoita, että minä olen jotenkin huonompi. Tiedän, että mun mies rakastaa mua eniten maailmassa.
Mutta vaihtaisi sut silmänräpäyksessä Margot Robbieen, jos tulisi mahdollisuus. Mitä ajattelet siitä?
Tuollainen fanittaminen on lapsellista ja menee yleensä ohi rippikouluiässä. Sen jälkeen kiinnostutaan niistä elävistä lajitovereista siinä ympärillä. Mut jos elää pelkästään ruudun läpi incel-luolaan eristäytynenä, kasvaa pahasti kieroon eikä toivoa paremmasta ole.
Tuollaista olisi minusta hyvin typerää kysyä kumppanilta, josta oikeasti välittää. Siinä yllytetään toinen sanomaan valkoinen vale ja tehdään hänen olo epämukavaksi.
En kysynyt, mutta kertoi kysymättä. Vähän oudolta tuntui kuitenkin. Telkkarista tuttu henkilö oli. Mies nykyisellään ex ja hänellä uusi joka muistuttaa kyllä tuota ihanne-telkkari-tyyppiä.
en, mutta omat ihannemieheni ovat lähes toistensa vastakohtia: Johnny Depp ja Cristiano Ronaldo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta vaihtaisi sut silmänräpäyksessä Margot Robbieen, jos tulisi mahdollisuus. Mitä ajattelet siitä?
ajattelen että ei ole pelkoa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ajattelen että ei ole pelkoa :)
Mistä ei ole pelkoa? Siitä, että miehesi mielestä sinä et ole lähellekään yhtä viehättävä kuin MR?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaihtaisi. Katsos kun pelkkä ulkonäkö ei riitä. Ei, vaikka kuinka tahtoisit niin uskotella. Meidän välille on yli 20v yhteiselon aikana rakentunut sellainen side, että se ei ihan helposti katkea...
Vierailija kirjoitti:
Hän tykkää pidemmistä naisista, se on tullut joskus esiin vuosia sitten. Itse olen 169cm. Eli ilmeisesti minusta pidemmistä. Mutta en tiedä kuka nainen olisi hänen ihannenaisensa? Veikkaan että joku Megan Fox tms. tai esim. joku urheilullinen nainen esim. vapaaottelupiireistä tms.
Megan Fox on 163 cm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaihtaisi. Katsos kun pelkkä ulkonäkö ei riitä. Ei, vaikka kuinka tahtoisit niin uskotella. Meidän välille on yli 20v yhteiselon aikana rakentunut sellainen side, että se ei ihan helposti katkea...
Aivan takuulla vaihtaisi, jos tulisi mahdollisuus. Ei miehiä kiinnosta mikään henkinen side tunika-Pirjoon, jos maailman kaunein nainen on tarjolla suhteeseen.
Huijaat nyt vaan itseäsi.
Ihannenainen? Ei minulla ole mitään ihannemiestä, joten en usko miehellänikään olevan ihannenaista, koska ollaan keski-ikäisiä eikä julkkiksia fanittavia teinejä.
Sä olet typerä.