Oletko kysynyt mieheltäsi kuka on hänen ihanne naisensa?
Esim. joku julkkis tms. Sinua ei lasketa. Mä kysyin mieheltäni ja hän vastasi että Shakira.
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
En ole kysynyt mutta tiedän miehen kuolaavan Alisa Vainiota ja Saga Vannista. Mies on itse viisikymppinen sohvaperuna ja minä häntä reippaasti nuorempi mutta ilmeisesti kuitenkin liian vanha. Ällöttää oikein kun näen hänen katsovan naisten urheilua.
Miksi se lautoja kyttää? Onko kuitenkin piilohåmå?
Vierailija kirjoitti:
en, mutta omat ihannemieheni ovat lähes toistensa vastakohtia: Johnny Depp ja Cristiano Ronaldo
Miten niin nuo ovat vastakohtia? Molemmat tummapiirteisiä ja vahvat leukaperät/vähän kulmikkaat kasvonpiirteet. Kropanmallikin melko sama (hoikahko sopusuhtainen, toki Ronaldolla urheilijana vähän enemmän lihasta, mutta jos luustoa jne. katsoo), kun Deppin nuoruuden kuvia katselee. Niissä hän on myös vähän samalla tavalla sliipatun oloinen kuin Ronaldo.
Minusta ovat hyvinkin samantyylisiä.
Vierailija kirjoitti:
Typerä vastaus typerään kysymykseen, koska miehesi tuskin tuntee Shakiraa.
Tässä haettiin varmaan sellaista ulkosta ihannetta, joten tuntemisella ja luonteella ei ole silloin väliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, on tästä(kin) puhuttu. Hän nimesi Margot Robbien. Itse olen ulkoisesti hyvin erinäköinen, mutta mitä sitten? Ei se tarkoita, että minä olen jotenkin huonompi. Tiedän, että mun mies rakastaa mua eniten maailmassa.
Mutta vaihtaisi sut silmänräpäyksessä Margot Robbieen, jos tulisi mahdollisuus. Mitä ajattelet siitä?
Ei vaihtaisi. Katsos kun pelkkä ulkonäkö ei riitä. Ei, vaikka kuinka tahtoisit niin uskotella. Meidän välille on yli 20v yhteiselon aikana rakentunut sellainen side, että se ei ihan helposti katkea...
Aivan takuulla vaihtaisi, jos tulisi mahdollisuus. Ei miehiä kiinnosta mikään henkinen side tunika-Pirjoon, jos maailman kaunein nainen on tarjolla suhteeseen.
Huijaat nyt vaan itseäsi.
Höpö höpö.
Veeti hyvä
Sun lähtökohdat mihinkään ihmissuhdeasioihin on todella surkeat. Kasva aikuiseksi ja kanna vastuu omista tekemisistäsi.
Parisuhteen aika on vasta sitten joskus, kun pystyt näkemään muut ihmiset yksilöinä, joilla on samat oikeudet kuin sullakin. Kun kykenet tunnistamaan ja käsittelemään omat tunteesi ja ennenkaikkea erottamaan ne tosiasioista.
Tämä muuttuu alituisesti. Ei ole mitään sterotypistä ihannetta. Lisäksi tärkeintä on ymmärtää että ne naiset joiden kanssa haluan elää, on erilaisilla kriteereillä valittu kuin nämä ulkoiset ihanteet. Nykyöän kun iso osa naisista on agressiivisia tai muuten mt heittää, niin tämän merkitys korostuu.
Dennis Richards ja mieheltä oikeasti valui kuola suusta kun se katsoi sitä Wild things (-98) elokuvaa.
Miksi kysyisin? Jotenkin tärkeä tieto?
Varmaan joku Jennifer Lopez, Shakira, Angelina Jolie.
Kyllä ne on nuo Fook U and Fook Mi.
Vierailija kirjoitti:
En ole kysynyt mutta tiedän miehen kuolaavan Alisa Vainiota ja Saga Vannista. Mies on itse viisikymppinen sohvaperuna ja minä häntä reippaasti nuorempi mutta ilmeisesti kuitenkin liian vanha. Ällöttää oikein kun näen hänen katsovan naisten urheilua.
Miehet tykkäävät katsella 21-22 vuotiata naisia kaikista eniten. Siis kaikkialla maailmassa olevista miesten mieltymyksistä saadaan laskettua tämä keskiarvo. Urheilijat ovat yleensä hyvässä fyysisessä kunnossa, joten tämä on todella looginen lopputulema. Vaikka tämä ei käy sinulle, sinulla ei ole valtaa muuttaa sitä, eikä se ole väärin eikä oikein.
Minna Pyykkö. Mies on kova luonnossa liikkuja.
Enpä ole erityisesti kysellyt. Muutaman kerran on kyllä ilmaissut esim. televisiossa jostain asiantuntijasta tai näyttelijästä että on viehättävä ja minusta ne naiset on aina ollut melko tavallisia :D ehkä hyvä niin minulle
Vierailija kirjoitti:
Enpä ole erityisesti kysellyt. Muutaman kerran on kyllä ilmaissut esim. televisiossa jostain asiantuntijasta tai näyttelijästä että on viehättävä ja minusta ne naiset on aina ollut melko tavallisia :D ehkä hyvä niin minulle
Ei se ole hyvä eikä huono. Nämä naiset ovat eri kategoriassa kuin sinä. Sinä olet se jonka kanssa hän haluaa elää, se valitaan kaikkien ominaisuuksien perusteella. Viehättävin nainen on ulkoisesti viehättävä. Monesti naiset suuttuvat jos mies sanoo että esim nuori nainen näyttää, hyvältä, on helpompi valita sellainen tavallisempi.
Mutta pitää muistaa että nämä ovat täysin kaksi eri asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, on tästä(kin) puhuttu. Hän nimesi Margot Robbien. Itse olen ulkoisesti hyvin erinäköinen, mutta mitä sitten? Ei se tarkoita, että minä olen jotenkin huonompi. Tiedän, että mun mies rakastaa mua eniten maailmassa.
Mutta vaihtaisi sut silmänräpäyksessä Margot Robbieen, jos tulisi mahdollisuus. Mitä ajattelet siitä?
Ei vaihtaisi. Katsos kun pelkkä ulkonäkö ei riitä. Ei, vaikka kuinka tahtoisit niin uskotella. Meidän välille on yli 20v yhteiselon aikana rakentunut sellainen side, että se ei ihan helposti katkea...
Aivan takuulla vaihtaisi, jos tulisi mahdollisuus. Ei miehiä kiinnosta mikään henkinen side tunika-Pirjoon, jos maailman kaunein nainen on tarjolla suhteeseen.
Huijaat nyt vaan itseäsi.
Annoin yläpeukun, koska tuo nyt vain on totta. Tarkemmin ajateltuna miehet ovat melkoisia nilkkejä. Yleistys, tiedän, mutta tuskin kovin paljon pieleen menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Typerä vastaus typerään kysymykseen, koska miehesi tuskin tuntee Shakiraa.
Tässä haettiin varmaan sellaista ulkosta ihannetta, joten tuntemisella ja luonteella ei ole silloin väliä.
Monille miehille noilla ei todellakaan ole mitään väliä. Autuaita ovat yksinkertaiset ( siis ne miehet).
Vierailija kirjoitti:
Minna Pyykkö. Mies on kova luonnossa liikkuja.
Ihana Minna <3
Kaikki ne ihannemiehet ja -naiset ovat lähinnä medioiden luomaa kuvitelmaa. Ne ihmiset kuvitelmien takana ovat ihan oikeita ihmisiä omine vikoineen ja ongelmineen.
Tyhmää kysyä, mutta vielä tyhmempää olisi vastata.
Vierailija kirjoitti:
Pakko kysyä että mitä se vaikuttaa miehesi ihanteisiin, millainen miehen ulkoinen olemus on? Minusta tämä kertoo enemmän sinusta ja sinun epävarmuuksistasi ja purat tätä mieheesi.