Lähetä terveiset kaipaamallesi! 9/26
Kaipuu jatkuu. Muut asiat ja asiattomuudet eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (10181)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä sairaanhoitaja selvitetäänkö viimein asia
Selvitetään vaan! Kuka muuten olet?
"anna tunnisteita niin voin trollata sinua. Kyllä, minä se olen, juuri se sairaanhoitaja jota kaipaat, kunhan nyt annat nimen tai muuta tietoa!"
Se on se kokoomuksen Sari sairaanhoitaja. Kaikki voipa terveydenalan ammattilainen jonka palkka oli paska.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun vetovoiman tunteeseen ja intohimoon ei saa vastakaikua, niin.....?
Jatka tuosta
Niin en aio olla tässä se aktiivinen osapuoli ja selvittää tilannetta. Kyllästynyt olemaan aina se, joka on aktiivinen ja aloitteellinen. Mahdollisuus sitten sille, joka sitä on mun suuntaan irl.
Ketjulaisten mentaliteetti ja ensisijainen syy ketjuun päätymiselle kiteytettynä. Minä vain odottelen ja muut sitten lähestyvät, minä en lähesty vaikka kiinnostaisi, sillä minua kyllä lähestytään jos kiinnostaa (huom OBS! tätä samaa logiikkaa ei saa soveltaa ketjulaiseen, tai muuten syntyy paradoksaalinen ristiriita)
Etkö osaa lukea. Olen aina se aktiivisempi osapuoli. Nyt annan krediittiä miehelle joka tekee aloitteen ja vie tilannetta. Arvostan💛sellaista. Palstailu saa nyt loppua mun osalta.
Olet täällä kuitenkin päivittäin kertomassa perässä vedettävyydestä ja miesten velvollisuudesta tehdä aloitteita.
Sinäkö kyttään hänen nettitoimintaa. Tiedät kai vastuusi siitä.
Jos kirjoittaa jatkuvasti samassa paikassa, samaa asiaa, samalla tavalla, niin ei se kovin suurta älyä vaadi tajuamaan, että suurella todennäköisyydellä kyse on samasta kirjoittajasta. :)
Ja "päivän harhaisin" -palkinto myönnetään.... oisko aika mennä vaikka pienelle lenkille.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Olet tosi kaunis ja ihana nainen silloin kun hymyilet ja naurat💚
Niin oon!
Jännästi ihmiset pystyy katselemaan muualle jos on tunteita johonkuhun. Miten? Napista on off. Ei ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt paukahti antille 10vuoden esto päälle 😍😜 nyt riitti, antille sikaterkut 🐷🖕
Vaikutat aika raskaalta ihmiseltä ja tuuliviiriltä.
Trolli se on ja hakee ainoastaan reaktioita. Alkoi puskemaan tuota Antti saagaa, kun väkinäiset ulkomaisten miesten glazeemiset eivät oikein ottaneet tuulta alleen.
Miettikää että jälkikasvuakin tuolta löytyy, varmaan hienoa olla trollin lapsonen. 😔
sivu
Nyt menen teelle.
Heippa. x
Tuo Antti-henkilö.
En kirjoita niitä.. E
Vierailija kirjoitti:
Vihreäsilmäinen?
Vierailija kirjoitti:
Tuo Antti-henkilö.
En kirjoita niitä.. E
Oletko kirjoitellut minusta ne 4 viestiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin oon!
Mullekin on sanottu noin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatka tuosta
Niin en aio olla tässä se aktiivinen osapuoli ja selvittää tilannetta. Kyllästynyt olemaan aina se, joka on aktiivinen ja aloitteellinen. Mahdollisuus sitten sille, joka sitä on mun suuntaan irl.
Ketjulaisten mentaliteetti ja ensisijainen syy ketjuun päätymiselle kiteytettynä. Minä vain odottelen ja muut sitten lähestyvät, minä en lähesty vaikka kiinnostaisi, sillä minua kyllä lähestytään jos kiinnostaa (huom OBS! tätä samaa logiikkaa ei saa soveltaa ketjulaiseen, tai muuten syntyy paradoksaalinen ristiriita)
Etkö osaa lukea. Olen aina se aktiivisempi osapuoli. Nyt annan krediittiä miehelle joka tekee aloitteen ja vie tilannetta. Arvostan💛sellaista. Palstailu saa nyt loppua mun osalta.
Olet täällä kuitenkin päivittäin kertomassa perässä vedettävyydestä ja miesten velvollisuudesta tehdä aloitteita.
Jos kirjoittaa jatkuvasti samassa paikassa, samaa asiaa, samalla tavalla, niin ei se kovin suurta älyä vaadi tajuamaan, että suurella todennäköisyydellä kyse on samasta kirjoittajasta. :)
HOHhoijaa. Oon itekin joskus kirjoittanut, etten halua perässävedettäväksi kuin pölynimurin. Ja olen täysin sivusta.
Sulle on ehkä yllätys, että aika moni nainen on herännyt kelpuuttamaan vain sellaisia miehiä, jotka tietää omat tavoitteensa, tekee töitä niiden eteen ja huolehtii itse omasta kasvustaan ihmisenä. Eivät hae naisesta pelastajaa tai äitihahmoa.
Se nyt ei ole mikään uutinen että nainen hakee sitä "määrätietoista ja nälkäistä" miestä, joka on kiertoilmaus menestyvälle ja rahakkaalle, mutta sitä ei tietenkään voi suoraan sanoa, vaan se on sellainen kiva bonus, joka sattuu korreloimaan noiden ominaisuuksien kanssa. "Kriteerini ei ole komea, mutta kaikki kiinnostavat nyt sattuvat olemaan komeita" jne.
Olipa taas väkisin vääräksiväännettyå provokaatioyritystä. Tajuatko itsekään kuinka typerä vastauksesi on.
Vierailija kirjoitti:
Aina ei naurata. Millainen nainen mä silloin olen? Ruma ja epämiellyttävä?
Vierailija kirjoitti:
Jännästi ihmiset pystyy katselemaan muualle jos on tunteita johonkuhun. Miten? Napista on off. Ei ikinä.
Mulla menee ainakin niin, että joudun taistelemaan sitä vastaan ettei sydän lukittuisi yhteen ihmiseen, koska se tapahtuu niin lujasti kun tapahtuu ja ei ole hyvä jos on epävarma tilanne. Niin pidän ystävä-lokerossa vähän liian kauan ennen kuin annan sen lukkiutua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä sairaanhoitaja selvitetäänkö viimein asia
Selvitetään vaan! Kuka muuten olet?
"anna tunnisteita niin voin trollata sinua. Kyllä, minä se olen, juuri se sairaanhoitaja jota kaipaat, kunhan nyt annat nimen tai muuta tietoa!"
Se on se kokoomuksen Sari sairaanhoitaja. Kaikki voipa terveydenalan ammattilainen jonka palkka oli paska.
Olen mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatka tuosta
HOHhoijaa. Oon itekin joskus kirjoittanut, etten halua perässävedettäväksi kuin pölynimurin. Ja olen täysin sivusta.
Sulle on ehkä yllätys, että aika moni nainen on herännyt kelpuuttamaan vain sellaisia miehiä, jotka tietää omat tavoitteensa, tekee töitä niiden eteen ja huolehtii itse omasta kasvustaan ihmisenä. Eivät hae naisesta pelastajaa tai äitihahmoa.
Se nyt ei ole mikään uutinen että nainen hakee sitä "määrätietoista ja nälkäistä" miestä, joka on kiertoilmaus menestyvälle ja rahakkaalle, mutta sitä ei tietenkään voi suoraan sanoa, vaan se on sellainen kiva bonus, joka sattuu korreloimaan noiden ominaisuuksien kanssa. "Kriteerini ei ole komea, mutta kaikki kiinnostavat nyt sattuvat olemaan komeita" jne.
Olipa taas väkisin vääräksiväännettyå provokaatioyritystä. Tajuatko itsekään kuinka typerä vastauksesi on.
Provokaatioyritys joka ilmeisesti resonoi riittävästi, että vastasit siihen, vaikka oli aivan selkeä provokaatioyritys (vitsi siinä, että ilmeisesti ei jäänyt yritykseksi)
Vierailija kirjoitti:
🥱🥱🥱
Tämä ei multa.
Ei liity rahaan pennin vertaa. Et vaan tajua, joten anna mennä ohi.