Lähetä terveiset kaipaamallesi! 9/26
Kaipuu jatkuu. Muut asiat ja asiattomuudet eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (10140)
Vierailija kirjoitti:
En voi mitenkään kuvitella että olisit täällä,
mutta et sinäkään varmasti voisi kuvitella sitä minusta.
Joten?
Nyt kun sanoit tuon niin totta. Ei musta varmaan arvaisin että täällä käyn. Ei todellakaan varsinkaan sinusta, olet liian fiksu. Ei järkevät ihmiset haaskaisi tämmöiseen aikaansa. Mutta rakastuneena sitä tulee tehtyä kaikkea muutakin typerää. En pysty keskittymään yhtään mihinkään. Heti kun ei ole jotain aktiivista tekemistä tulet mieleeni. No onneksi ei kauheasti ole vapaa-aikaa. Öisinkin jos herään tulet heti mieleen😮💨 miten ihmeessä voitkin olla niin ihana?
Vierailija kirjoitti:
Antaisitkohan koskaan anteeksi jos kirjoittaisin nimesi tänne...
Riippuu kuka sen kirjoittaa ja millä aikein. Oma nimi sitten perään ja joku sellainen tunniste, minkä sinä ja kaivattu 100% tiedätte ja tajuatte. Siihen vielä syy, miksi niin teit että ihan nimet päätit laittaa. Sananvapaus on olemassa ja sen myötä myös vastuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kaipauksista 🥰 osui ja upposi. Mutta väistinkö jonkun nuolen tai luodin?
Tavallaan. En olisi voinut tarjota sitä mitä oikeasti haluat.
Mitä minä oikeasti haluan sinun mielestäsi? Ja ovatko sinun ajatuksesi minun ajatuksiani?
Olen rakastanut kaivattua ensisilmäyksestä lähtien.
Ei ole koskaan ollut mitään tunteita sua kohtaan, eikä tule olemaankaan.
-L
Vierailija kirjoitti:
Ei oltu toisillemme, vaikka niiiiin tuntui siltä.
Ei, mutta voidaanko silti olla kavereita? Siitä haaveilen edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keneltä kysyt? Hänen kanssaan voin olla kaveri, mutta hän ei halunnut. Olisiko muuttanut mielensä? Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antaisitkohan koskaan anteeksi jos kirjoittaisin nimesi tänne...
Riippuu kuka sen kirjoittaa ja millä aikein. Oma nimi sitten perään ja joku sellainen tunniste, minkä sinä ja kaivattu 100% tiedätte ja tajuatte. Siihen vielä syy, miksi niin teit että ihan nimet päätit laittaa. Sananvapaus on olemassa ja sen myötä myös vastuu.
Paitsi täällä sitä vastuuta nyt ole. Se on alkanut olemaan katoava muinaisjäännös Titanicin ajoilta silloin kun hiihdettiin kesät ja talvet kouluun aina sitä ylämäkeä.
Vierailija kirjoitti:
Kauniita unia 🤗
Hyvää huomenta 🤗
Vierailija kirjoitti:
Tää koko juttu on nöyryyttänyt mua niin paljon.
Hyvä oppia sitäkin. -Sivusta
Vierailija kirjoitti:
En tiedä toivonko, ettet huomannut kuinka katseeni seikkaili vartalosi ja seinien välillä, vai toivonko sittenkin, että olisit huomannut. Silmiin katsomisen nyt huomaa aina. Eikä siinä ole mitään sopimatonta, vaikka itseä se alkaakin kuumottaa. Joka tapauksessa, kun seisoit edessäni vähän ennen poistumistasi, joka oli vähän sellainen venytetty viivelähtö, niin mun oli vähän vaikea olla, koska täydelliset ääriviivasi vaan vetivät pupillejani suuntaansa, vaikka se voi olla loukkaavaa ja siksi koetin taistella. Anna anteeksi silmilleni, he eivät tiedä, mitä tekevät. Heillä on selkeästi salaliitto sydämeni kanssa ja äänestystilanteessa aivot jäävät aina vähemmistöön. Aivot platonisine ideologioineen kirkuvat muiden elinten fyysistä vimmaa vastustaen argumentoiden, kuinka nämä pilaavat kaiken holtittomuudellaan.
Miltä ääriviivojen sisällä näytti? Keneltä kenelle? 😊
Vierailija kirjoitti:
E kaipaa sua.
kaipaan kans, mut kaipaus on muuttanut muotoaan. Olet silti kaikkea sitä mitä olen sanonut. Haluaisin kyllä tavata joskus.
Onkohan illaksi luvassa sirkushuveja vai alkaako loma ihan rauhallisissa merkeissä?🎪 Kivaa perjantaita.
Viime päivinä olet ollut taas mielessä enemmän. Vaikka tästä on jo aikaa 1,5 v. Kun tiemme erosivat, niin pyörit päässäni edelleen, jäit sitten asumaan. :)
Kunpa asiat ja tilateet olisi olleet toisella tavalla. Ainakin tiedän rakastaneeni aidosti ja se on jo jotakin se.
Tämä viesti on H alkuiselle naiselle mieheltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää koko juttu on nöyryyttänyt mua niin paljon.
Hyvä oppia sitäkin. -Sivusta
Oletko nähnyt Joker-elokuvan? Niinpä.
Vierailija kirjoitti:
Mietin eilen että käytätköhän sinä nykyään yhtä tiliä vai sekoileeko instagram, kun sillä tilillä näkyy ihmeellisiä katseluita yksittäisessä keskimmäisessä tarinassa. Joku katsoi kyllä sillä aiemmin parikin vuotta(?) lähes kaiken mahdollisen. Nyt on ollut syksyn taukoa ettei ole katsellut. Sitten ihan viime aikoina on alkanut ilmaantumaan näitä keskimmäisen tarinan katseluita. Vaihtoi plussaan, mutta antaa merkkejä? Sinäkö?
Ei tee mieli katsoa yksityishenkilöiden tarinoita kun analysoidaan tauotta kaikkea liikehdintää.
Vierailija kirjoitti:
Vastasin 24lla.
En ole ikinä käynyt siellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohi. Kaipaamani ei ole ollut tässä touhussa mukana, ensinkään.
Hienoa päivää ja viikonloppua meille kaikille! Iloisia yllätyksiä, pieniä ja suuria.
Tavallaan. En olisi voinut tarjota sitä mitä oikeasti haluat.