Lähetä terveiset kaipaamallesi! 9/26
Kaipuu jatkuu. Muut asiat ja asiattomuudet eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (10181)
En tiedä toivonko, ettet huomannut kuinka katseeni seikkaili vartalosi ja seinien välillä, vai toivonko sittenkin, että olisit huomannut. Silmiin katsomisen nyt huomaa aina. Eikä siinä ole mitään sopimatonta, vaikka itseä se alkaakin kuumottaa. Joka tapauksessa, kun seisoit edessäni vähän ennen poistumistasi, joka oli vähän sellainen venytetty viivelähtö, niin mun oli vähän vaikea olla, koska täydelliset ääriviivasi vaan vetivät pupillejani suuntaansa, vaikka se voi olla loukkaavaa ja siksi koetin taistella. Anna anteeksi silmilleni, he eivät tiedä, mitä tekevät. Heillä on selkeästi salaliitto sydämeni kanssa ja äänestystilanteessa aivot jäävät aina vähemmistöön. Aivot platonisine ideologioineen kirkuvat muiden elinten fyysistä vimmaa vastustaen argumentoiden, kuinka nämä pilaavat kaiken holtittomuudellaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikään ei oo vielä myöhäistä. Ymmärrän sen että sulla oli käsiteltäviä asioita. Voit ottaa yhteyttä ja palata asiaan
Mä en osaa enää. Hävettää liian paljon
No ei hänen tässä tarvi hävetä. Pikemmin itse oon ollut nolo ja en ole aina ajatellut loppuun asti.
Mitä tekisit sitten toisin?
Ei ole tapana sääliä. Arvostan ettet halua sitä mutta olisit voinut kertoa. Olisin ymmärtänyt ja säälin sijasta olisit saanut lämpöä.
Antaisitkohan koskaan anteeksi jos kirjoittaisin nimesi tänne...
Olen vakavasti kiintynyt sinuun, vaikka dynamiikassa onkin ongelmallisuutta.
Hellä suudelma ja hyvää yötä sinulle, rakas. Nuku hyvin. Olet unihtumaton.
Vierailija kirjoitti:
En
Minulla suuri huoli ettet todellisuudessa halua edes edetä kanssain vaan ajat kaksilla rattailla, muutoin reagoisit yhteydenottoyrityksiini tosi elämässä. Toki teet kuten tahdot mutta älä tee minusta roistoa, olen hyvä ihminen ja kunnon mies eikä minun pitäisi edes joutua julistamaan moista itsestään selvyyttä.
Harmi, et kaipaa mua edes täällä. No ihan johdonmukaista. En osaa kuvitella, että mikään täällä olis sulta.
Vierailija kirjoitti:
Laita vaan. Saahan sen poiskin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikään ei oo vielä myöhäistä. Ymmärrän sen että sulla oli käsiteltäviä asioita. Voit ottaa yhteyttä ja palata asiaan
Mä en osaa enää. Hävettää liian paljon
No ei hänen tässä tarvi hävetä. Pikemmin itse oon ollut nolo ja en ole aina ajatellut loppuun asti.
Mitä tekisit sitten toisin?
En tiedä. Halusin yrittää vielä kerran. Mut ei yksipuolisesti voi mitään tapahtua. Haluaisin hänet edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tapana sääliä. Arvostan ettet halua sitä mutta olisit voinut kertoa. Olisin ymmärtänyt ja säälin sijasta olisit saanut lämpöä.
En halunnut itkeä siellä. Väärä paikka.
Vierailija kirjoitti:
Totta kai, kunhan ei koko nimi.
En voi mitenkään kuvitella että olisit täällä,
mutta et sinäkään varmasti voisi kuvitella sitä minusta.
Joten?
Perhe, ystävät, seuraavaksi varmaan koirat ja kissat
Olen luopunut heidän maailmankuvastaan