Lähetä terveiset kaipaamallesi! 9/26
Kaipuu jatkuu. Muut asiat ja asiattomuudet eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (10181)
Mietin eilen että käytätköhän sinä nykyään yhtä tiliä vai sekoileeko instagram, kun sillä tilillä näkyy ihmeellisiä katseluita yksittäisessä keskimmäisessä tarinassa. Joku katsoi kyllä sillä aiemmin parikin vuotta(?) lähes kaiken mahdollisen. Nyt on ollut syksyn taukoa ettei ole katsellut. Sitten ihan viime aikoina on alkanut ilmaantumaan näitä keskimmäisen tarinan katseluita. Vaihtoi plussaan, mutta antaa merkkejä? Sinäkö?
Viikko sitten nähtiin, nyt vielä puolitoista viikkoa. Öitä muruseni muikkuseni.
Vierailija kirjoitti:
En voi mitenkään kuvitella että olisit täällä,
mutta et sinäkään varmasti voisi kuvitella sitä minusta.
Joten?
Niinpä. :P
Toivottavasti ollut kiva päivä, omain hämmentävä. Hyvää yötä naiselle lounaaseen.
Toisaalta ei kai sen väliä, mutta vois ite antaa vihjeitä kun on siellä
Syksystä tulee mieleen vuosi X. Joskus näihin aikoihin taisin katsella sua aina vähän mietteliäänä. Tai ehkä teki vaan mieli pistää pää pensaaseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sinua T.K. 🧡
Kiitos kiitos 😁
Siis teekoolle, miehelle. Ei teeltä koolle tai naiselle. Ole hyvä.
Meitä on täälläkin monta...
Hyvää huomenta kaivatulleni !
Vierailija kirjoitti:
Tänään sain tietää missä asut tarkalleen ;)
Kuulostaa täällä kerrottuna hyvältä. -SIvusta 🙄
Mitä mainoksia teille tulee tähän viestiketju en väliin?
Jotkut tunteet on sallitumpia kuin toiset. Sairasta. Etenkin, kun tunteita ei osoita mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Mitä mainoksia teille tulee tähän viestiketju en väliin?
Katoin kun kysyit. Oli kaivatun kertomaan asiaan liittyvä...
Vierailija kirjoitti:
Mä kaipaan sua vieläkin, S. Oot jotenkin jäänyt mun kyytiin, tietäisitpä vain. Sä oot mun oma mielenhäiriö, onneksi aika kesy. A
Samoin, oot aina mun mukana, vaikka minne menisin. S (eri?)
Vierailija kirjoitti:
En tiedä toivonko, ettet huomannut kuinka katseeni seikkaili vartalosi ja seinien välillä, vai toivonko sittenkin, että olisit huomannut. Silmiin katsomisen nyt huomaa aina. Eikä siinä ole mitään sopimatonta, vaikka itseä se alkaakin kuumottaa. Joka tapauksessa, kun seisoit edessäni vähän ennen poistumistasi, joka oli vähän sellainen venytetty viivelähtö, niin mun oli vähän vaikea olla, koska täydelliset ääriviivasi vaan vetivät pupillejani suuntaansa, vaikka se voi olla loukkaavaa ja siksi koetin taistella. Anna anteeksi silmilleni, he eivät tiedä, mitä tekevät. Heillä on selkeästi salaliitto sydämeni kanssa ja äänestystilanteessa aivot jäävät aina vähemmistöön. Aivot platonisine ideologioineen kirkuvat muiden elinten fyysistä vimmaa vastustaen argumentoiden, kuinka nämä pilaavat kaiken holtittomuudellaan.
Milloin näin? Eilenkö?
Naiskollegalle hyvä yötä ja kauniita unia. 😘