Lähetä terveiset kaipaamallesi! 9/26
Kaipuu jatkuu. Muut asiat ja asiattomuudet eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (10222)
Meillä on niin pitkään ollut tämä joku, että luokitellaan jo suhteeksi ilman suhdetta. Vuosipäivät tulee ja menee. Koska uskallan avata suuni vai vaikenenko edelleen?
Mä kaipaan sua vieläkin, S. Oot jotenkin jäänyt mun kyytiin, tietäisitpä vain. Sä oot mun oma mielenhäiriö, onneksi aika kesy. A
Vierailija kirjoitti:
A, hyvää yötä. Ikävä. Haluaisin vaan halata sua ja olla lähellä.
Samat, hyvää yötä.
-A
Vierailija kirjoitti:
Mua rangaistaan ja olen ansainnut kaiken
Miten rangaistaan??
Vierailija kirjoitti:
No?
Mun olisi ehkä silloin pitänyt kertoa miten heikoilla olin, halusin pitää pään pystyssä etten saa sääliä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei noi bmi kerro koko totuutta.
Ei niin. Miehen bmi matalampi kuin mulla eikä edes paina kovin montaa kiloa enemmän kuin minä, vaikka on melkein 15cm pidempi.
Ei näytä siltikään mitenkään aneemiselta!Itsellä tuo sama, koska rasva ei kerry helposti rintoihin ja peppuun. Silloin painon nousu, joka tilastoissa näyttäisi normaalilta, on joko kunnon turvotus tai sitten lihasten kasvua treenaamisesta.
Mikä sama? Et näytä aneemiselta vaikka olisit aivan hoikka vai? En tajunnut :DKyllä, mutta riippuu tietysti miten hoikasta puhutaan. BMI ei ole tästä mittari, koska siinä otetaan vain pituus ja paino, mutta ei painon jakautumista tai lihaksia, joita monilla on myös. Vatsarasva on se mikä mielletään haitalliseksi ja jos on turvonnut olo.
Alle 20 bmi-lukemista kyse.
Palstalla näkee sellaista asennetta, että bmi olisi miehillä jotenkin eri ja miehet olisi terveellisemmin ylipainoisia jne., vaikka oikeasti harva mies (tai nainen) on lihaksikkuuden vuoksi ylipainoinen.
Kyllä. Oon myös toi, joka laittoi toisessa kohtaa, että vatsarasva voi olla monille luonnollinen (positiivinen) tila.
Pidän miehiä ja naisia kauniina tai ihanina, jotka ovat eri muotoisia ja kokoisia kuin itse olen. Mielestäni vastakohtaisuudet ja eroavaisuudet tekevät ihmisistä mielenkiintoisia ja puoleensavetäviä.
Älkää kuunnelko noita vihapuhujia.
Ei kai täällä vihapuhetta ole ollut? :D
Pieni pyöreys ja rasva on ihan luonnollista monille, mutta siitähän ei ole kyse nykyisessä lihavuusongelmassa.
Itseäni ei vastakohdat niinkään kiehdo, mutta makuja on monia. Useinhan ihmiset pyörivät suht. kaltaistensa kanssa, romanttisesti kuin kaverinakin. Jotain eroavaisuuksiakin pitää tietysti olla, harva itsensä klooneilla haluaa ympäristönsä täyttää.
Minä, minä!
Etsi liveseuraa, niin ei tarvitse täällä tuollaista hikoilla....
Nyt vasta pääsen kirjoittamaan sulle, kun oli koko illan tapahtumista. Mitä mietteitä?
Niin, olin jo unohtaa, että kaivatulla on lomaviikko edessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rohkeus palkitaan tai sitten ei.
Meidän tapauksessa palkitaan. Joko meinaat?
Niin palkitaan, joko teet?
Vierailija kirjoitti:
Mun olisi ehkä silloin pitänyt kertoa miten heikoilla olin, halusin pitää pään pystyssä etten saa sääliä
Oltais tuettu toisiamme. Molemmat ollaan oltu kovilla. Ja kaiken keskellä ajateltu toisiamme. Onko nyt parempi tilanne? Voitaisko tavata?
Yritin sanoa kivan jutun hänelle ja eräälle toiselle, mutta hän ei jäänyt kuuntelemaan. 🥳
Kiitos ihana palautteesta. Vaatii rohkeutta laittaa omasta positiostasi käsin. <3 Nuku hyvin, voi hyvin! Nähdään parin viikon päästä.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on niin pitkään ollut tämä joku, että luokitellaan jo suhteeksi ilman suhdetta. Vuosipäivät tulee ja menee. Koska uskallan avata suuni vai vaikenenko edelleen?
Naurahdin. Mulla vähän sama. Puhun ketjusuhteesta ja kalenteriin oon merkannut muutamat tietyt päivät, jolloin aina kippistän. sivusta
Mikään ei oo vielä myöhäistä. Ymmärrän sen että sulla oli käsiteltäviä asioita. Voit ottaa yhteyttä ja palata asiaan
En mitenkään osannut odottaa. En enää enkä siinä paikassa. Pikku hiljaa tajusin sinun alkaneen katsoa, ja siitä se sitten lähti. Mihin mahtaakaan lopulta mennä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten rangaistaan??
Yksi kerrallaan kaikki lähtevät
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei noi bmi kerro koko totuutta.
Ei niin. Miehen bmi matalampi kuin mulla eikä edes paina kovin montaa kiloa enemmän kuin minä, vaikka on melkein 15cm pidempi.
Ei näytä siltikään mitenkään aneemiselta!Itsellä tuo sama, koska rasva ei kerry helposti rintoihin ja peppuun. Silloin painon nousu, joka tilastoissa näyttäisi normaalilta, on joko kunnon turvotus tai sitten lihasten kasvua treenaamisesta.
Mikä sama? Et näytä aneemiselta vaikka olisit aivan hoikka vai? En tajunnut :DKyllä, mutta riippuu tietysti miten hoikasta puhutaan. BMI ei ole tästä mittari, koska siinä otetaan vain pituus ja paino, mutta ei painon jakautumista tai lihaksia, joita monilla on myös. Vatsarasva on se mikä mielletään haitalliseksi ja jos on turvonnut olo.
Alle 20 bmi-lukemista kyse.
Palstalla näkee sellaista asennetta, että bmi olisi miehillä jotenkin eri ja miehet olisi terveellisemmin ylipainoisia jne., vaikka oikeasti harva mies (tai nainen) on lihaksikkuuden vuoksi ylipainoinen.
Kyllä. Oon myös toi, joka laittoi toisessa kohtaa, että vatsarasva voi olla monille luonnollinen (positiivinen) tila.
Pidän miehiä ja naisia kauniina tai ihanina, jotka ovat eri muotoisia ja kokoisia kuin itse olen. Mielestäni vastakohtaisuudet ja eroavaisuudet tekevät ihmisistä mielenkiintoisia ja puoleensavetäviä.
Älkää kuunnelko noita vihapuhujia.
Ei kai täällä vihapuhetta ole ollut? :D
Pieni pyöreys ja rasva on ihan luonnollista monille, mutta siitähän ei ole kyse nykyisessä lihavuusongelmassa.
Itseäni ei vastakohdat niinkään kiehdo, mutta makuja on monia. Useinhan ihmiset pyörivät suht. kaltaistensa kanssa, romanttisesti kuin kaverinakin. Jotain eroavaisuuksiakin pitää tietysti olla, harva itsensä klooneilla haluaa ympäristönsä täyttää.
Minä, minä!
Etsi liveseuraa, niin ei tarvitse täällä tuollaista hikoilla....
Paitsi livenäkin ihmiset saattavat sanoa välillä sinne yleisen tason pohdintansa joukkoon jonkun yksittäisen mielipiteen minä-muodossa tyyliin "itseäni ei vastakohdat niinkään kiehdo" kuten tuossa aiemmassa viestissä, tai jopa täysin kokemuslähtöisen mielipiteen kuten tuo sitä aiempi joka kirjoitti ensin "pidän miehiä ja naisia kauniina..." ja sitten "mielestäni vastakohtaisuudet ja eroavaisuudet tekevät...", joten rankkaa on hänellä kaikki keskustelu sitten :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
E kaipaa sua.
Estäjä ei kaipaa.
En tiedä, jos joku on estänyt.