Lähetä terveiset kaipaamallesi! 9/26
Kaipuu jatkuu. Muut asiat ja asiattomuudet eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (11438)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet kyllä osaa palvoa. Sen he osaavat, vaikka se kestääkin vain kauniin hetken.
Nainen voi omilla teoillaan pidentää hetkeä haluamansa ajan. :)
Rajansa kaikella. Huonoa ymmärtämistä ja kohtelua en jäänyt katselemaan.
Ei pidäkkään, mut pitää aktiivisesti koittaa pitää suhdetta yllä ja tämä koskee kumpaakin. Kun nainen unohtaa tämän, niin palvonta loppuu ja huono käytös alkaa. Toki on yhteen sopimattomia pareja, niin silloin ei toimi mikään.
Näin aina paljon vaivaa suhteiden eteen. Sisäistin ongelmia, jotka olivatkin etenkin toisessa osapuolessa. Yritin selvittää keskinäisiä ongelmiamme. Se ei riittänyt.
Sivuvinkki, ettei ole erityisen hedelmällistä sisäistää TOISEN ongelmia, kun vaikutusmahdollisuudet niihin eivät ole 100%. Sen sijaan jos sisäistää omiaan niihin voi vaikuttaa täysin. Ja jos suhteessa on kaksi ihmistä, jotka tekee niin, ongelmilla on täydet selviämisedellytykset. Sekin on defenssi, että haluaa itsensä sijasta keskittyä toisen ongelmiin ja silloin voi vahingossa heijastaa omat ongelmat pois itsestä. En sano että teit näin mutta minä olen nuorempana tehnyt niin.
En tiedä ymmärsitkö mitä tarkoitin tuolla toisen ongelmien sisäistämisellä. Se on juuri sitä, että pohtii ja luulee, että vika on itsessä. Tätä voi olla hyvin vaikea erottaa vahingollisessa suhteessa, että mikä on oma ongelma ja mikä oikeasti ei ole.
Ymmärsin kyllä koska parisuhde ja sen ongelmat vaikuttaa aina molempiin. Tarkoitin vaan, että näkökulma pitää kääntää itseen. Esim. jos puoliso ilmaisee jatkuvaa tyytymättömyyttä asioista jotka on kohtuuttomia, niin ehkä hänen motiivien miettimisen sijasta voisi miettiä, että onko itsellä jotain tarvetta todistaa itseä ja onko se kenties tuttu asetelma johon helposti päätyy ja että voi itse lopettaa sen todistelun ja taipumisen. Siten tulee oppineeksi niin paljon, että lopulta välttää vahingolliset suhteet. Jos suhde on vahingollinen, se loppuu. Ja jos se ei ole, ehkä muutos saa toisessa aikaan muutosta. Itseen vaikuttaminen on oikeasti tehokkainta.
Niin olenkin tehnyt. Olen jättänyt nuo kuviot taakseni. En kaipaa neuvomista.
Ihmiselle, jota haluaa voimaannuttaa irtaantumaan haitallisista kuvioista, on hyvä sanoa jotain muuta kuin lisää syytöksiä, että ei olisi keskittynyt omiin ongelmiinsa ("defenssi") vaikka sitä on tehnyt ihan riittämiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän, että olen luuseroitunut, mutta haaveilen silti kohteliaasta huomiosta.
Annatko sitä itse vai odotatko vain saavasi?
Annan.
Millähän tavalla? Ketjussa annettu on kuraojaan kannettu. Ei lasketa.
Tämä oli yleinen mietintä. Kyllä jos olen tekemisissä toisen kanssa oikeassa elämässä, kohtelen häntä hyvin, jos se on molemminpuolista.
Tyypillinen kaltaisesi vastaus. Jos ja jos katsotaankin asiaa tästä kulmasta, se saadaan näyttämään tältä.
Vastaa viestiin että tiedän sinun olevan kunnossa!!
Sainpas edes vilaukselta nähdä sinut tänään, viehättävä nainen Prismassa.
Vierailija kirjoitti:
Irl?
Parisuhteen pitäisi parantaa elämää, ei heikentää sitä. Tällä neuvolla suhteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Irl?
Juu.
Vierailija kirjoitti:
Parisuhteen pitäisi parantaa elämää, ei heikentää sitä. Tällä neuvolla suhteisiin.
Kiitos neuvosta! Vahvasti miinuksella on, mutta voi johtua siitä, että ei ole sitä suhdetta, koska hän ei halua sellaista. 🥳
Vierailija kirjoitti:
Kumman valitset: räsypokan vai pullonpyörityksen?
Olen jo alasti joten on valittava pullo.
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Ajattelen, että parhaimmillaan toinen tuo susta esiin parhaat puolet.
Vierailija kirjoitti:
Totuuden
Voisit tulla imaisemaan suihkunraikasta.
Vierailija kirjoitti:
Ehdottamasti räsypokka. Mietinkin joskus, että jos ois tullut tilaisuus ni oisin haastanut kaivatun. Toisaalta nyt kun mietin niin pullonpyöritys voisi olla aika mielenkiintoista
Voisit tuoda mulle "Lahjana rakkaus" - mukin. Se kertoisi kaiken.
Vierailija kirjoitti:
En ole kirjoittanut tänne mitään enää pitkään aikaan, koska en ole keksinyt mitään hyvää sanottavaa. Lopetin tämän leikin irl, koska omituiset välit alkoivat käydä liian ahdistavaksi. Olen halunnut tehdä niin jo pitkään ja tuli sopiva tekosyy, jonka nojalla sain sen tehtyä. Joskus pitää irrottaa itsensä kuluttavasta suhteesta, vaikka tunteita olisikin ollut. Naiselle mieheltä.
Tekosyyn nojalla ihan teit asiat selväksi sitten.
Rakkautesi on kuin musta aukko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Ajattelen, että parhaimmillaan toinen tuo susta esiin parhaat puolet.
Näin on. Jos toinen saa susta esiin vain huonot puolet niin suhde on väärä. Toki sitä itse on vastuussa käytöksestään, mutta kuitenkin. Oikean henkilön kanssa on ihan erilaista olla suhteessa kuin itselle väärän henkilön kanssa.
Meillä näyttäis olevan. 🙃