Lähetä terveiset kaipaamallesi! 9/26
Kaipuu jatkuu. Muut asiat ja asiattomuudet eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (6664)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin nähdään ***** Johanna 😚
Rouva erityisopettaja?
Osa tietää.
-sivusta
Minä en tiedä. Tiedän vain, että on muutama ***** Johanna-kaipaaja, kaikki eri alkuisia.
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sua, ikävöin sua, haluan sut
Kuka kyseessä?
Vierailija kirjoitti:
Saattaisi ne tunteet roihahtaakin ihan kunnolla, jos tavattaisiin uudestaan, vaikka vaan ihan sattumalta, se olisi menoa se.
Onneks hyvin epätodennäköistä
Pikkuotuksen isännälle kivaa työviikkoa ja hauskaa reissua, kun on sen aika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sua, ikävöin sua, haluan sut
Kuka kyseessä?
S-mies
Vierailija kirjoitti:
Kiitos
t. E
I waaaaant youuuuu waaaaant meeeeeee!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Kirjoittelin tänne aikoinaan usein fraasin " paskaa ja vittua päivääsi 😍"
Varokaa, pilkka voi kolahtaa omaan nilkkaan, oon kuullu nyt toisinaan ton paskaa ja vittua päivää sanonnan pääni sisällä äänenä milloin missäkin xD
Kielen varassa on elämä ja kuolema – niin kuin kieltä vaalit, niin korjaat hedelmää.
Sananl. 18:21
Raamattu tiesi tuonkin jo tsiljoona vuotta sitten. Ei ne ohjeet ole siellä ihmisten kiusaksi, vaan päinvastoin: koska Jumala tietää miten meidät on rakennettu, ja hän haluaa, että meillä olis hyvä ja rauhallinen olo. Ja kaikkea kaunista ja ihanaa elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos
t. E
Ei E, ee, OgE, tai x
Koskakohan me nähdään seuraavan kerran?
Vierailija kirjoitti:
Ens viikon jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ensi vuonna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sun tarvi muuta kuin erota nykyisestä puolisiatasi. Muu voidaan hoitaa yhdessä 😊
Ansaitsisit sen, että jonain päivänä joku sanoo sun puolisosta noin ja vie sen mennessään. Aina löytyy joku harakka tai kukko, joka sen voi tehdä. Minkä taakseen jättää sen edestään löytää. 👍
Ethän sä voi noin sanoa, kun et tiedä missä kunnossa se suhde on.
Haluutko, et sun parisuhteeseen tulee joku kolmas ottamaan kantaa ja toteaa, että sä et oo riittävän hyvä puolisollesi ja hän tulee tilalle? Sehän olis sun logiikan mukaan just sulle oikein, nauti sittn😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, haluisin. Pussailla ja enemmän.
Oletko miettinyt, pystyisitkö nauttia oikeasti nn-jutuista? Olen käsittänyt sinun olevan vahvasti hetero, vaikka minuun kiinnyitkin.
Oli nm.
Se oli varmaan minulle, mut minun on hankala vastata siihen, vaikka haluaisinkin samaa.
Siksi pitää jutella.
Niin pitää, mutta mieluiten kasvotusten, kun on sen aika. :)
Harhaiset ihmiset, ette tunne toisianne. :)
Kiva, kun ilmoitat tämän minulle lähes päivittäin ja aina sanon sinulle, että et vieläkään tiedä miten palsta toimii. Tää toistaa liikaa itseään. :)
Tuu sit kertomaan, kun sun asiat etenee irl niin myönnän HETI AULIISTI olleeni väärässä. :)
Sä joka kaipaat opettaja rouvaa oletko hänen oppilas xD
Vierailija kirjoitti:
Ei kai sellaista ole suunnitteilla.
Nähdäänkö vaikka ensi kesänä markkinoilla
Vierailija kirjoitti:
Sä joka kaipaat opettaja rouvaa oletko hänen oppilas xD
Opettajat on vähä semmosia. Mutta missään nimessä tähänkään ei tartte sotkea henkilöitä, jotka eivät ole opettajia, että faktantarkistaja voisi toimia ennen mustisdraamaan vetämistä huolellisemmin.
Kiva, kun ilmoitat tämän minulle lähes päivittäin ja aina sanon sinulle, että et vieläkään tiedä miten palsta toimii. Tää toistaa liikaa itseään. :)