Lähetä terveiset kaipaamallesi! 9/26
Kaipuu jatkuu. Muut asiat ja asiattomuudet eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (6611)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Klo 14.00 tänään.
Ai mitä siis?
Alkaa tapahtua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sua, Inni E.
Nå nyt kuulosti
Stagalalta.
All he talks. 🤔 x
En tunne.
Vierailija kirjoitti:
Oon tehny tipulle oman instatilin: wonderlandtoon 🥰
🤣👌😘
Ihana. Oot kyllä salakuvannut mua ja mun ajatuskuplia… ja sekin siellä, kun toin sulle ruusuja sun synttärinä😍
Ei ihme, että noin paljon follaajia!
t. 🐥
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sua, Inni E.
Nå nyt kuulosti
Stagalalta.
All he talks. 🤔 x
En tunne.
En mäkään.
Mutta haastattelut..
'Innie ja outie.'
Muuten en tiedä
ihmisestä mstn
kontekstista
Olen ajatellut sua mies useasti, päivittäin. Sun huumorintaju oli ihan mielettömän huikeaa ja sanoisinko kiihottavaakin. Kesällä tavattiin kerran. Jäit mieleeni.
90% näistä palstan viesteistä ällöttää päivä päivältä enemmän. Taso on käsittämättömän alhainen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Klo 14.00 tänään.
Ai mitä siis?
Alkaa tapahtua.
Soitatko vai näetkö irl?
Ei sun tarvi muuta kuin erota nykyisestä puolisiatasi. Muu voidaan hoitaa yhdessä 😊
Ansaitsisit sen, että jonain päivänä joku sanoo sun puolisosta noin ja vie sen mennessään. Aina löytyy joku harakka tai kukko, joka sen voi tehdä. Minkä taakseen jättää sen edestään löytää. 👍
Muistaisitkohan sä sitä kesäiltaa vielä? Kyl sä varmaan muistaisit. Oli siinä jotain niin mieleenpainuvaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei sun tarvi muuta kuin erota nykyisestä puolisiatasi. Muu voidaan hoitaa yhdessä 😊
Ansaitsisit sen, että jonain päivänä joku sanoo sun puolisosta noin ja vie sen mennessään. Aina löytyy joku harakka tai kukko, joka sen voi tehdä. Minkä taakseen jättää sen edestään löytää. 👍
Ethän sä voi noin sanoa, kun et tiedä missä kunnossa se suhde on.
Saattaisi ne tunteet roihahtaakin ihan kunnolla, jos tavattaisiin uudestaan, vaikka vaan ihan sattumalta, se olisi menoa se.
Kesäillan mies, sä teit mut tosi iloiseksi.
Kirjoittelin tänne aikoinaan usein fraasin " paskaa ja vittua päivääsi 😍"
Varokaa, pilkka voi kolahtaa omaan nilkkaan, oon kuullu nyt toisinaan ton paskaa ja vittua päivää sanonnan pääni sisällä äänenä milloin missäkin xD
Vierailija kirjoitti:
Saattaisi ne tunteet roihahtaakin ihan kunnolla, jos tavattaisiin uudestaan, vaikka vaan ihan sattumalta, se olisi menoa se.
Mun tunteet on jo roihahtaneet
Sun persoonassasi oli vaan jotain niin kiehtovaa, mm. rauhallisuus ja rehellisyys höystettynä mahtavalla huumorintajulla. Ei mitään kieroiluita, ei liika lipevyyttä eikä oman edun tavoittelua.
(kesäillan miehelle)
Kysyit minulta silloin aikoinaan ’Miksi juuri minä?’. Kerroin, että sinä kosketit minua. Et varmaan muista itse mitään niistä ajoista. Näin ne aivot meitä suojelevat kipeiden aikojen muistoilta. Terkut, ihana! <3
Terveiset saman tien toiseen päätyyn.
Vierailija kirjoitti:
90% näistä palstan viesteistä ällöttää päivä päivältä enemmän. Taso on käsittämättömän alhainen...
Tuo E on selkeästi joku tekoälyllä tuotettu tekele, ei luonnollinen henkilö. Samat asiat toistuu tuollakin. Ja sitä ei saa estettyä mitenkään. Aika niljakasta vaikuttamista.
Kenet?