Lähetä terveiset kaipaamallesi! 9/26
Kaipuu jatkuu. Muut asiat ja asiattomuudet eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (6681)
Meillä jäi viikko sitten juttu kesken. Mulle tuli kiireitä. Ei sit ehditty palata asiaan. Oisko syytä kuitenkin vielä nähdä ja jutella? Voitais samalla vähän vahingossa koskettaa toisiamme ja kuvitella kauniita. Minä kun en saa sua pois mielestäni kuitenkaan millään. Sama ois vaikka sit ruokkia lisää.
Vierailija kirjoitti:
Kello on nyt 14 00. Mitäs nyt tapahtuu
Ei tapahtunutkaan yhtikäs mitään :(
T. Se joka sanoi että klo 14.00 alkaa tapahtua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sun tarvi muuta kuin erota nykyisestä puolisiatasi. Muu voidaan hoitaa yhdessä 😊
Ansaitsisit sen, että jonain päivänä joku sanoo sun puolisosta noin ja vie sen mennessään. Aina löytyy joku harakka tai kukko, joka sen voi tehdä. Minkä taakseen jättää sen edestään löytää. 👍
Ethän sä voi noin sanoa, kun et tiedä missä kunnossa se suhde on.
Niinpä pitäisikö jäädä vaikka suhteeseen jossa on henkistä tai fyysistä kaltoinkohtelua?
Ei ole kukaan niin sanonut. Mutta asiallista olisi sitten lähteä siitä suhteesta ensin, ihan tuosta syystä, ja kehitellä uusia suhteita vasta sen jälkeen. Sivusta.
Olinko niin häikäisevä, että sisätiloissa lokakuussa tarvitset aurinkolaseja?
Kovikset mitä äijjä? Tuliks massii???? Nopee vaihto
Miten viikkosi on alkanut? Toivon että saat levätä ja nauttia olostasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauska toi ”vahvasti hetero” 😄
Itsehän olen voimakkaasti hetero.
Itse olen vain heikosti hetero.
Itse en enää tiedä mikä olen. Nn
En minäkään eikä haittaa kun tapasin niin ihanan naisen. Toinen nn
Minä olen kuin Marilyn, kopion hänen tyyliään koska oon laiha hot😘 Jos joku mies porukastani ihastuu tuntemattomaan naiseen, niin mä vaan testaan mun huumorilla. Hei pojat ne naisten r*** jne. Oli vaan huumoria, muistatteko kuinka nauroitte? Nauretaan vielä uudestaankin 😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoitko silloin sillä silmällä mun peppua?
Viimeksi perjantaina.
Peppu sex!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sun tarvi muuta kuin erota nykyisestä puolisiatasi. Muu voidaan hoitaa yhdessä 😊
Ansaitsisit sen, että jonain päivänä joku sanoo sun puolisosta noin ja vie sen mennessään. Aina löytyy joku harakka tai kukko, joka sen voi tehdä. Minkä taakseen jättää sen edestään löytää. 👍
Pönttö, ei ketään viedä väkisin. Jos minun puoliso haluaisi lähteä, niin tervemenoa. Ei ketään voi omistaa.
Sivusta: kyllä häiritä voi kuitenkin. Mielestäni ei ole sopivaa, elämä on tarpeeksi haastavaa muutenkin.
Harva häiritsee ilman vastakaikua. Kyllä ne varatut on kovia flirttailemaan ja unohtavat mainita olevansa varattuja.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoittelin tänne aikoinaan usein fraasin " paskaa ja vittua päivääsi 😍"
Varokaa, pilkka voi kolahtaa omaan nilkkaan, oon kuullu nyt toisinaan ton paskaa ja vittua päivää sanonnan pääni sisällä äänenä milloin missäkin xD
Panetko joka päivä paska asta vittua? Ootko ihan himona?
Miks teit oharit etkä vastaa.
vakio E/ogE on siitä hyödyllinen, että jos on mennyt möläyttelemään itsestään liikaa tai rähinöimään jotain, tämä täyttää ketjun nopeasti ja piilottaa taakseen toisten sekoilut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivattuni on erittäin älykäs ihminen, eikä esineellistävä, mutta palstalla, jos hän on, ihmiset näkevät vain suojakuoren.
Mutta kyllähän ihmistä saa vuosia arvostella ja haukkua ilman syytä ja syyllistää jonkun muun teoista, ja jos tästä kehittyy joku luonteenpiirre joka ei miellytäkään, niin pilalla oli ja huono ihminen kun ei kestänyt läpitunkevaa penkomista koko elämäänsä.
Niin on, nyt olen täysin samaa mieltä. Ei sellasta voi edes haluta parisuhteeseen, sellaista luonnevikaista. Pitäis kestää, ku se nyt vaan on sellasta huumoria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauska toi ”vahvasti hetero” 😄
Itsehän olen voimakkaasti hetero.
Itse olen vain heikosti hetero.
Itse en enää tiedä mikä olen. Nn
En minäkään eikä haittaa kun tapasin niin ihanan naisen. Toinen nn
Meitä on ainakin kolme. Tosin, itse miellän itseni nykyään lesboksi, koska ei noita miehiä vaan... 😬
Vierailija kirjoitti:
vakio E/ogE on siitä hyödyllinen, että jos on mennyt möläyttelemään itsestään liikaa tai rähinöimään jotain, tämä täyttää ketjun nopeasti ja piilottaa taakseen toisten sekoilut
Tai sitten nostaa niitä, kuvitellen että häntä pilkataan täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ethän sä voi noin sanoa, kun et tiedä missä kunnossa se suhde on.
Niinpä pitäisikö jäädä vaikka suhteeseen jossa on henkistä tai fyysistä kaltoinkohtelua?
Ei ole kukaan niin sanonut. Mutta asiallista olisi sitten lähteä siitä suhteesta ensin, ihan tuosta syystä, ja kehitellä uusia suhteita vasta sen jälkeen. Sivusta.
Voi olla hyvinkin alisteisessa elämässä. Voi olla hankala lähteä siitä syystä. Vakavan väkivallan uhka lähtötilanteessa tai sen jälkeen. Kuinka monta jättäjää on kuollut jättämisen seurauksena? Sivu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivattuni on erittäin älykäs ihminen, eikä esineellistävä, mutta palstalla, jos hän on, ihmiset näkevät vain suojakuoren.
Mutta kyllähän ihmistä saa vuosia arvostella ja haukkua ilman syytä ja syyllistää jonkun muun teoista, ja jos tästä kehittyy joku luonteenpiirre joka ei miellytäkään, niin pilalla oli ja huono ihminen kun ei kestänyt läpitunkevaa penkomista koko elämäänsä.
Niin on, nyt olen täysin samaa mieltä. Ei sellasta voi edes haluta parisuhteeseen, sellaista luonnevikaista. Pitäis kestää, ku se nyt vaan on sellasta huumoria.
Sivusta tuli hän. Tässä nyt ei semmosesta kyse. -aloittaja
Sivusta: kyllä häiritä voi kuitenkin. Mielestäni ei ole sopivaa, elämä on tarpeeksi haastavaa muutenkin.