Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveiset kaipaamallesi! 9/26

Vierailija
10.09.2026 |

Kaipuu jatkuu. Muut asiat ja asiattomuudet eivät kuulu ketjuun.

Kommentit (5758)

Vierailija
5361/5758 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sillä nyt suurtakaan väliä, onko trollilla mt-ongelma, päihdeongelma, heikkolahjaisuutta vai ihan vain häijy persoona. Tai vaikka kaikkien niiden yhdistelmä. Kannattaa vaan ohittaa eikä tarttua täkyihin. Vähän niinku kadullakin ohitetaan, kun joku alkaa riehumaan itekseen.

Vierailija
5362/5758 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun kokemuksen mukaan naiset on muutenkin kavereina paljon parempia ja luotettavampia kuin miehet, varsinkin jos liiat tunteet saa pysymään poissa. -Mies

No ei sun tartte paikkailla, kyllä me tiedetään että täällä päivystää yksittäisiä tunareita, jotka edustaa vain itseään. Ei koko miessukupuolta.

Nainen joka sanoo että tulee pelkästään miesten kanssa toimeen, kuin naisten. Välillä tälläinen nainen näkyy kaupungilla just sen  kauneus-insta-muovi-beiben kanssa huokailemassa, kun insta naisen tärkeys on peilikuva ja puhelin, on minulle redflag. Mutta nainen joka osaa oikeissa tilanteissa kertoa toiselle naiselle minkälainen mies oikeasti on kyseessä on täys kymppi kaveri myös toiselle naiselle. 

Tiedän myös tälläisen naisen. Kaunis ja mallin ainesta, en ihmettelisi jos tekisi jotain mainoshommia. Mutta ihan järkyttävä käytös muita naisia kohtaan. Helvetin julma, ja draaman haluinen, mistä syyttää niitä muita naisia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5363/5758 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa hu@ra ihastunut rahakkaaseen asiakkaaseen.

Aikuiset eivät huorittele.

Ei niin. Minulle he ovat seksonomeja👍

Vierailija
5364/5758 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveiset ja hellä halaus suloiselle naapuritalon naiselle 🌹

Vierailija
5365/5758 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ei ainakaan itselläni ole mitään sairaita ajatuksia päässä. Ei hyväsydäminen ihminen tuota pahantahtoista tekstiä ja ”trollaile”..

Ei hyväsydämisen ihmisen sydän ole pohjaton, sitä pitäisi myös ruokkia hyvillä asioilla pyyteettömästi. 

Ruokkiminen on siinä mielessä hyvä nosto, että näkisin sen myös tietoisena valintana, mitä itsessään haluaa ruokkia. 

Mutta pahantahtoisuus perusasetuksena ei ole normaalia, eikä sitä pidä normaaliksi yrittää muuttaa tai sellaisenaan hyväksyä. 

Vierailija
5366/5758 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää joku palsta tietämys et tääl siis niinQ joo on vaan Mt potilaita ja syrjäytyneitä. 

Mimmi enhän kirjoittaja itse on näin anonyymi palstalssa .no joo viestit luettu bye

Eihän siinä lukenut, että vaan sellaisia. 

Mutta selvää se on, että palstalla käy sellaisiakin ja porukkaa jotka eivät henkisellä tilallaan loista. 

Täällä käy myös aika paljon ihan normi väestö trollailemassa. Suuremmalla osalla normaali väestöllä on niitä sairaita ajatuksia päässään. Ne mt- potilaat joita niin tykätään syyttää melkein kaikesta karseeta mitä täältä saa lukea, ovat loppupeleissä niin omissa mielenmaisemissa, että niiden kirjoituksista ei saa mitään tolkkua. Niuvaniemi on sitten erikseen, siellä kun on niitä rikollisia esim. Se psykiatrikin taisi päästä sinne. Vai pääsikö? Tämä on vähän se sama että ei me normaalien perheiden lapset ikinä, koska me ollaan normaaleja. 

Ei ole normaali, jos trollailee. 
Kellään normaalilla ei riitä mielenkiinto moiseen, mutta voithan sä pitää tuon illuusion että ”me normaalit täällä näin” 

Määrittele normaali ja sen jälkeen perustele miksi itse kutsut itseäsi normaaliksi ja käyt täällä saarnaamassa ylentämässä itseäsi? 

Vierailija
5367/5758 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos oisin sun Käpy, niin oisitko mun Papu?

Talteen kantaisin eli oisin orava.

Vierailija
5368/5758 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sillä nyt suurtakaan väliä, onko trollilla mt-ongelma, päihdeongelma, heikkolahjaisuutta vai ihan vain häijy persoona. Tai vaikka kaikkien niiden yhdistelmä. Kannattaa vaan ohittaa eikä tarttua täkyihin. Vähän niinku kadullakin ohitetaan, kun joku alkaa riehumaan itekseen.

Totta! Ei mitään väliä. Itsekin ignooraan tuollaiset, mutta ilmiötasolla voin heistä joskus puhua. 

Vierailija
5369/5758 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijettä sitä onnen  päivää  kun ketjun saa jättää

lopullisesti 

taakseen

Vierailija
5370/5758 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää joku palsta tietämys et tääl siis niinQ joo on vaan Mt potilaita ja syrjäytyneitä. 

Mimmi enhän kirjoittaja itse on näin anonyymi palstalssa .no joo viestit luettu bye

Mutta selvää se on, että palstalla käy sellaisiakin ja porukkaa jotka eivät henkisellä tilallaan loista. 

Täällä käy myös aika paljon ihan normi väestö trollailemassa. Suuremmalla osalla normaali väestöllä on niitä sairaita ajatuksia päässään. Ne mt- potilaat joita niin tykätään syyttää melkein kaikesta karseeta mitä täältä saa lukea, ovat loppupeleissä niin omissa mielenmaisemissa, että niiden kirjoituksista ei saa mitään tolkkua. Niuvaniemi on sitten erikseen, siellä kun on niitä rikollisia esim. Se psykiatrikin taisi päästä sinne. Vai pääsikö? Tämä on vähän se sama että ei me normaalien perheiden lapset ikinä, koska me ollaan normaaleja. 

Kellään normaalilla ei riitä mielenkiinto moiseen, mutta voithan sä pitää tuon illuusion että ”me normaalit täällä näin” 

Määrittele normaali ja sen jälkeen perustele miksi itse kutsut itseäsi normaaliksi ja käyt täällä saarnaamassa ylentämässä itseäsi? 

Jaa, jankutus alkoi taas. Miten teillä tuo otsikon lukutaito on!

Vierailija
5371/5758 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noihin pelimiesten perävalotakuulupauksiin, siirappisiin ylistyspuheisiin lankeaa moni nainen. Onhan se mannaa kuulla miten upea on, mutta pelkkää sanahelinää ja siinä kaikki.

Onneks oon ruma niin ei pelkoa siitä. 

Tuskin olet, vain huono itsetunto. Toivottavasti joku auttaa korjaamaan sen.

On naurettu päin naamaa, kommentoitu ulkonäköä monin eri tavoin, tarjottu juoma, joka ollutkin kusta jne. Painan lähemmäs 200kg.

Ihan terveyssyistä olisi varmasti hyvä, jos painoa saisi alas, mutta mikään paino tai muukaan asia ei oikeuta ihmisiä käyttäytymään noin. 

Valitettavasti mulkkujen määrä maailmassa tuntuu kuitenkin olevan vakio. Opettele siis olemaan mulkuille vielä mulkumpi kuin ne on, mikään muu ei auta. Sivusta

Huutelut on muutakin kuin painosta. On muita geneettisiä terveysongelmia. Olen hyväksynyt asian. Kun aika tulee se tulee. Geneettisistä syistä On äkkikuoleman riski, jota ei voi estää. 

Vierailija
5372/5758 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On naurettu päin naamaa, kommentoitu ulkonäköä monin eri tavoin, tarjottu juoma, joka ollutkin kusta jne. Painan lähemmäs 200kg.

Tälläistä käytöstä olen saanut todistaa "normaalien" joukossa tuolla ulkona ihmisten vilinässä. 

Voin todeta että olet niin kauan normaali, kun taivut yhteiskunnan rankaa, mutta jos tuollaistakin kohtelua saa, niin kyllähän se normaali ihminen muuttuu. Ja ketkä tälläisissäkin tapauksissa jää normaaleiksi? Itse en ainakaan voisi uskoa kenenkään tekevän noin, että tarjotaan tuoppi kusta toiselle, koska se ei ole normaalia. Ja se jolle noin on tapahtunut ja kertoisi siitä minulle, niin sitähän minä pitäisin mt- potilaana, enkä niitä jotka sen tuopin kusta antoivat. 

Vierailija
5373/5758 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kunnossa. Jos hän edes on, on hän ihastunut mielikuvaan.

Vierailija
5374/5758 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ei ainakaan itselläni ole mitään sairaita ajatuksia päässä. Ei hyväsydäminen ihminen tuota pahantahtoista tekstiä ja ”trollaile”..

Ei hyväsydämisen ihmisen sydän ole pohjaton, sitä pitäisi myös ruokkia hyvillä asioilla pyyteettömästi. 

Ruokkiminen on siinä mielessä hyvä nosto, että näkisin sen myös tietoisena valintana, mitä itsessään haluaa ruokkia. 

Mutta pahantahtoisuus perusasetuksena ei ole normaalia, eikä sitä pidä normaaliksi yrittää muuttaa tai sellaisenaan hyväksyä. 

Minulta saat juuri sitä, mitä haluat. 

Vierailija
5375/5758 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aijettä sitä onnen  päivää  kun ketjun saa jättää

lopullisesti 

taakseen

Toivottavasti se on pian.

Vierailija
5376/5758 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten muka et ole kunnossa?

Vierailija
5377/5758 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain kaappihomot pystyvät olemaan naisten kanssa pelkkiä kavereita. Normaaliheteromiehellä on aina mielessä panemaan pääseminen, joten ei siitä kaveruudesta tule mitään sen jännitteen vuoksi.

Joillakin miehillä kivekset ovat aivoja isommat elimet. :)

Vierailija
5378/5758 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin lähestyä vain symbolisesti. Oikeasti olen ihan paskana. On vaikea osallistua itsensä parantamiseen ympäristössä, joka tekee siitä mahdotonta.

Vierailija
5379/5758 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon vaan käpy polkusi varrella 

Korjaan kävyn talteen koristeeksi ja ihailen sen yksityiskohtia.

Vierailija
5380/5758 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten muka et ole kunnossa?

Kaikki sosiaalinen ja henkinen taakka on johtanut fyysiseen rappeutumiseen.