Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveiset kaipaamallesi! 9/26

Vierailija
10.09.2026 |

Kaipuu jatkuu. Muut asiat ja asiattomuudet eivät kuulu ketjuun.

Kommentit (5758)

Vierailija
5401/5758 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odotan viestiäsi/soittoasi mies. 

Lähdet vaikka lenkille ja soitat, jollet halua kenenkään kuulevan juttujasi.

Vierailija
5402/5758 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsin Soturia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5403/5758 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon vaan käpy polkusi varrella 

Mun kaivattu on mänty.

Minun kuushi.. hik.

Vierailija
5404/5758 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsin Soturia.

Vähempi ei riitä.

Vierailija
5405/5758 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää joku palsta tietämys et tääl siis niinQ joo on vaan Mt potilaita ja syrjäytyneitä. 

Mimmi enhän kirjoittaja itse on näin anonyymi palstalssa .no joo viestit luettu bye

Eihän siinä lukenut, että vaan sellaisia. 

Mutta selvää se on, että palstalla käy sellaisiakin ja porukkaa jotka eivät henkisellä tilallaan loista. 

Täällä käy myös aika paljon ihan normi väestö trollailemassa. Suuremmalla osalla normaali väestöllä on niitä sairaita ajatuksia päässään. Ne mt- potilaat joita niin tykätään syyttää melkein kaikesta karseeta mitä täältä saa lukea, ovat loppupeleissä niin omissa mielenmaisemissa, että niiden kirjoituksista ei saa mitään tolkkua. Niuvaniemi on sitten erikseen, siellä kun on niitä rikollisia esim. Se psykiatrikin taisi päästä sinne. Vai pääsikö? Tämä on vähän se sama että ei me normaalien perheiden lapset ikinä, koska me ollaan normaaleja. 

Ei ole normaali, jos trollailee. 
Kellään normaalilla ei riitä mielenkiinto moiseen, mutta voithan sä pitää tuon illuusion että ”me normaalit täällä näin” 

Määrittele normaali ja sen jälkeen perustele miksi itse kutsut itseäsi normaaliksi ja käyt täällä saarnaamassa ylentämässä itseäsi? 

On naurettu päin naamaa, kommentoitu ulkonäköä monin eri tavoin, tarjottu juoma, joka ollutkin kusta jne. Painan lähemmäs 200kg.

Tälläistä käytöstä olen saanut todistaa "normaalien" joukossa tuolla ulkona ihmisten vilinässä. 

Voin todeta että olet niin kauan normaali, kun taivut yhteiskunnan rankaa, mutta jos tuollaistakin kohtelua saa, niin kyllähän se normaali ihminen muuttuu. Ja ketkä tälläisissäkin tapauksissa jää normaaleiksi? Itse en ainakaan voisi uskoa kenenkään tekevän noin, että tarjotaan tuoppi kusta toiselle, koska se ei ole normaalia. Ja se jolle noin on tapahtunut ja kertoisi siitä minulle, niin sitähän minä pitäisin mt- potilaana, enkä niitä jotka sen tuopin kusta antoivat. 

Sunlaiset saa mulle oksennuksen suuhun. Maailma olisi parempi ja rauhallinen ilman näitä ihmishirviöitä.

Vierailija
5406/5758 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten miellyttää ihmisiä? Kerro heille se mitä he haluavat kuulla vaikka se olisikin suuri valhe.

Seuraapa vaikka jos jossain tulisi lähiaikoina selkärangat alennusmyyntiin. 

Ei tämä minuun liittynyt.

Vierailija
5407/5758 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ei ainakaan itselläni ole mitään sairaita ajatuksia päässä. Ei hyväsydäminen ihminen tuota pahantahtoista tekstiä ja ”trollaile”..

Ei hyväsydämisen ihmisen sydän ole pohjaton, sitä pitäisi myös ruokkia hyvillä asioilla pyyteettömästi. 

Ruokkiminen on siinä mielessä hyvä nosto, että näkisin sen myös tietoisena valintana, mitä itsessään haluaa ruokkia. 

Mutta pahantahtoisuus perusasetuksena ei ole normaalia, eikä sitä pidä normaaliksi yrittää muuttaa tai sellaisenaan hyväksyä. 

Minulta saat juuri sitä, mitä haluat. 

Niin minultakin saa. Varo mitä toivot.

Vierailija
5408/5758 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tippana?

Joku sano yks ilta tipu tippana ja se kuulosti söpöltä 😄

Vierailija
5409/5758 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oispa oikeasti ollut kiva nähdä, oliko sulla se nimenomainen neule päällä. Harmi, ettei nähty koko päivänä. t. kenttähommissa ollut

Vierailija
5410/5758 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää joku palsta tietämys et tääl siis niinQ joo on vaan Mt potilaita ja syrjäytyneitä. 

Mimmi enhän kirjoittaja itse on näin anonyymi palstalssa .no joo viestit luettu bye

Mutta selvää se on, että palstalla käy sellaisiakin ja porukkaa jotka eivät henkisellä tilallaan loista. 

Täällä käy myös aika paljon ihan normi väestö trollailemassa. Suuremmalla osalla normaali väestöllä on niitä sairaita ajatuksia päässään. Ne mt- potilaat joita niin tykätään syyttää melkein kaikesta karseeta mitä täältä saa lukea, ovat loppupeleissä niin omissa mielenmaisemissa, että niiden kirjoituksista ei saa mitään tolkkua. Niuvaniemi on sitten erikseen, siellä kun on niitä rikollisia esim. Se psykiatrikin taisi päästä sinne. Vai pääsikö? Tämä on vähän se sama että ei me normaalien perheiden lapset ikinä, koska me ollaan normaaleja. 

Kellään normaalilla ei riitä mielenkiinto moiseen, mutta voithan sä pitää tuon illuusion että ”me normaalit täällä näin” 

Määrittele normaali ja sen jälkeen perustele miksi itse kutsut itseäsi normaaliksi ja käyt täällä saarnaamassa ylentämässä itseäsi? 

On naurettu päin naamaa, kommentoitu ulkonäköä monin eri tavoin, tarjottu juoma, joka ollutkin kusta jne. Painan lähemmäs 200kg.

Tälläistä käytöstä olen saanut todistaa "normaalien" joukossa tuolla ulkona ihmisten vilinässä. 

Voin todeta että olet niin kauan normaali, kun taivut yhteiskunnan rankaa, mutta jos tuollaistakin kohtelua saa, niin kyllähän se normaali ihminen muuttuu. Ja ketkä tälläisissäkin tapauksissa jää normaaleiksi? Itse en ainakaan voisi uskoa kenenkään tekevän noin, että tarjotaan tuoppi kusta toiselle, koska se ei ole normaalia. Ja se jolle noin on tapahtunut ja kertoisi siitä minulle, niin sitähän minä pitäisin mt- potilaana, enkä niitä jotka sen tuopin kusta antoivat. 

Sunlaiset saa mulle oksennuksen suuhun. Maailma olisi parempi ja rauhallinen ilman näitä ihmishirviöitä.

Mitä sinä kuvittelet minun tehneeni? 

Vierailija
5411/5758 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinä kuvittelet minun tehneeni? 

Sinunlaisesi saavat minunlaiseni pyörittelemään silmiään päässä, kun ei ymmärretä lukemaansa keskustelua millään tavalla. On vain yhdet johdot päässä ja virta välähtää niistä heti aivoihin kun saa jotain kritisoitavaa jostain, mistä ei edes ollut mitään kritisoitavaa. 

Vierailija
5412/5758 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leikin kotia henkiolennon kanssa.

Mitäs touhuutte?

Vierailija
5413/5758 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tapahtui naisten huikealle intuitiolle ja kuudennelle aistille hyvien miesten suhteen?

Ei mitään. Siksi just onkin hyvä elää itsekseen. Onnellisena. 

Mutta ovat kuitenkin vedätettävissä ja uskovat esim. em. pelimiesten kaikki puheet :D

Minä en usko kenenkään puheita 😍😜

Vierailija
5414/5758 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antti ampas äsken ovesta sisään 😍😜 en antanut prsettä, 7 sivua kerkesitte kyhäämään sillä välin 😲

Vierailija
5415/5758 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noihin pelimiesten perävalotakuulupauksiin, siirappisiin ylistyspuheisiin lankeaa moni nainen. Onhan se mannaa kuulla miten upea on, mutta pelkkää sanahelinää ja siinä kaikki.

Harmillista että kaivattusi oli sellainen pelimies. Otan osaa.

Tai sitten oletti hänen olevan pelimies. Kaikki eivät ole.

Irl,kyllä sen huomaa ja näkee.

Vierailija
5416/5758 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Sinä jota kaipaan!

Nähdään kohta saunassa. :)

Vierailija
5417/5758 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas ajatukset hakeutuvat sinuun. Millä tämä menee ohi? Enää 2kk niin pääsemme juttelemaan oikein kunnolla asiat "selväksi"..

Vierailija
5418/5758 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on jotenkin rauhallinen olo. 

Vierailija
5419/5758 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karseeta, että kuvittelen meidän välillä olevan jotain. Vielä karseempaa, että luvittelen sun lukevan näitä ja reagoivan näihin myös irl.

Vierailija
5420/5758 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos tulisin joku vkl "mökillesi" viinipönikän kanssa?