Lähetä terveiset kaipaamallesi! 9/26
Kaipuu jatkuu. Muut asiat ja asiattomuudet eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (5758)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älykkäille naisille kehutaan heidän upeaa vartaloaan, ja hoteille naisille kehutaan heidän upeaa persoonallisuuttaan ja älyään. Ujoille naisille kehutaan, kuinka tilannetajuisia ja hyvin ymmärtäviä he ovat, ulospäinsuuntautuville naisille kehutaan, miten energisiä he ovat jne. Ei tämä nyt ole mitään rakettitiedettä. Pitää vain sanoa ihmiselle se, mitä hän haluaa kuulla eikä sitä, mitä kaikki muut sanovat ja mikä ensimmäisenä tulee mieleen.
Ei se tosiaan aina noin mene. Minä ainakin kehun naisia rehellisesti heidän ominaisuuksiensa mukaan, eikä se tarkoita että olisin pillun perässä, voin kehua ihan muutenkin jos on aihetta.
Just joo. Naisten kehumisen ainoa tarkoitus on pillun saaminen, joko välittömässä lähitulevaisuudessa, tai sitten pohjustetaan pitkän tähtäimen pillunsaantitavoitetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noihin pelimiesten perävalotakuulupauksiin, siirappisiin ylistyspuheisiin lankeaa moni nainen. Onhan se mannaa kuulla miten upea on, mutta pelkkää sanahelinää ja siinä kaikki.
Noihin siirappisiin lauseisiin jää lisäksi vieläpä nk. koukkuun, vaikka mitään minkään vallan maailman merkitystä ei niillä koskaan olisikaan ollut. Ja niistä onkin sitten oma tiensä että pääsee pois. sivulisäys
Mitä tapahtui naisten huikealle intuitiolle ja kuudennelle aistille hyvien miesten suhteen?
Tunnet tyhmeliinejä, mutta se ei yllätä.
Vierailija kirjoitti:
Oon vaan käpy polkusi varrella
Mun kaivattu on mänty.
Vierailija kirjoitti:
Rohkeasti vaan, muru. Vastaan kyllä.
"tee sä se vaikea osuus, odotan kyllä t-posessa sitten"
Tutustuin kesällä ihanaan mieheen, jolla on loistava huumorintaju ja tunneäly.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noihin pelimiesten perävalotakuulupauksiin, siirappisiin ylistyspuheisiin lankeaa moni nainen. Onhan se mannaa kuulla miten upea on, mutta pelkkää sanahelinää ja siinä kaikki.
Onneks oon ruma niin ei pelkoa siitä.
Tuskin olet, vain huono itsetunto. Toivottavasti joku auttaa korjaamaan sen.
On naurettu päin naamaa, kommentoitu ulkonäköä monin eri tavoin, tarjottu juoma, joka ollutkin kusta jne. Painan lähemmäs 200kg.
Vierailija kirjoitti:
Oon vaan käpy polkusi varrella
Minä en edes sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älykkäille naisille kehutaan heidän upeaa vartaloaan, ja hoteille naisille kehutaan heidän upeaa persoonallisuuttaan ja älyään. Ujoille naisille kehutaan, kuinka tilannetajuisia ja hyvin ymmärtäviä he ovat, ulospäinsuuntautuville naisille kehutaan, miten energisiä he ovat jne. Ei tämä nyt ole mitään rakettitiedettä. Pitää vain sanoa ihmiselle se, mitä hän haluaa kuulla eikä sitä, mitä kaikki muut sanovat ja mikä ensimmäisenä tulee mieleen.
Ei se tosiaan aina noin mene. Minä ainakin kehun naisia rehellisesti heidän ominaisuuksiensa mukaan, eikä se tarkoita että olisin pillun perässä, voin kehua ihan muutenkin jos on aihetta.
Just joo. Naisten kehumisen ainoa tarkoitus on pillun saaminen, joko välittömässä lähitulevaisuudessa, tai sitten pohjustetaan pitkän tähtäimen pillunsaantitavoitetta.
Miksi olisi? Mulla on kavereinakin naisia ja kehun heitä aika paljonkin, enkä ole ikinä koittanut saada heiltä pillua. Sitä saa muutenkin helposti, niin miksi pilata kaveruus/ystävyys sen takia?
Ärsyttää joku palsta tietämys et tääl siis niinQ joo on vaan Mt potilaita ja syrjäytyneitä.
Mimmi enhän kirjoittaja itse on näin anonyymi palstalssa .no joo viestit luettu bye
Vierailija kirjoitti:
Tämä palsta on täynnä kaikkea oksettavaa. Mikä ihmisiä vaivaa? Eikö tämä kuvotus lopu koskaan?
Rakkauden ja ihmisyyden alasajoa yrittävät. Kaiken kauniin mitätöimistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sua m92
Kannattaa kertoa se hänelle jos aiot ehtiä. Tuon ikäisillä ei ole enää loputtomasti aikaa jäljellä.
Jep. Ysärillä syntyneillä on jo toinen jalka haudassa. Urheilussakin ovat jo ikämiessarjassa.
Hmm. Nuorin, jonka kanssa olen harrastanut seksiä, syntyi -92. Väitätkö häntä ikäneidoksi? Sitä nuoremmathan ovat vielä ihan tyttöjä vasta. Sivusta.
Jos nainen on 30+ ja naimaton, niin jotain vikaahan hänessä on oltava, kun taas mies on siinä iässä vasta saavuttamassa täyttä potentiaaliaan.
Ja jos ei ole ollut naimisissa, asunut miehen kustannuksella omakotitalossa mistä saanut erotessaan puolet, jne. Naisessa se vika pakko olla jos ei edes 30v. Ole päässyt edes seurustelemaan. Kilttejä miehiä kun on Suomi pullollaan. Päässä vikaa pakko olla kun ei kelpaa mies.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää joku palsta tietämys et tääl siis niinQ joo on vaan Mt potilaita ja syrjäytyneitä.
Mimmi enhän kirjoittaja itse on näin anonyymi palstalssa .no joo viestit luettu bye
Eihän siinä lukenut, että vaan sellaisia.
Mutta selvää se on, että palstalla käy sellaisiakin ja porukkaa jotka eivät henkisellä tilallaan loista.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä nyt lopun alkua?
Mistä päättelit niin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olisi? Mulla on kavereinakin naisia ja kehun heitä aika paljonkin, enkä ole ikinä koittanut saada heiltä pillua. Sitä saa muutenkin helposti, niin miksi pilata kaveruus/ystävyys sen takia?
Sulla onkin elämä, toisin kuin tuolla jolle vastailet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pystyisikö sun kanssa käydä älyllistä keksustelua. Oikeasti tunnetaan aika heikosti vaikka ollaa tunnettu vuosikymmeniä. Kunhan pohdin, mitään meidän välillä ei ole.
Tuon ensimmäisen lauseen perusteella en lähtisi kauheasti stressaamaan.. =D
Tarkoitat varmaan virkettä?
En mutta sinä selvästikin teet näin. :D
Lauseen ja virkkeen erottaa siitä, että lause loppuu pilkkuun ja virke pisteeseen.
"äiti" tuu opettamaan miten tää meni. Sivusta
Pystyä käydä. En tosiaan hirveästi stressaisi vastakappaleen hoksottimista. Sivusta sivusta
Melkoista naisvihaa ollut täällä tänään. Esineellistämistä, seksuaaliobjektiksi, käveleväksi viivaksi alentamista. Ei tarvita kuin yksi onneton ja pettynyt inseli vetämään koko ketjun tason kuralätäkön alapuolelle.
Vierailija kirjoitti:
J lopeta jo viestittely. Oot rasittava.
-L
Anna -L J mulle!
Vierailija kirjoitti:
Tämä on ajatukseni, hänelle.
Olen todellakin nyt aivan varma että kiinnostuksesi on aivan muualla, aivan lopullisesti ja loppu elämän ajan. Silloin tällöin silti palaat vielä mieleeni ja uniini. Vaikka kiinnostuksesiosoitus ehkä saattaisi palatakin mua kohtaan, niin luottamus siihen on aina silti miinus merkkinen.
(irl)
Oletko P-mies?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä palsta on täynnä kaikkea oksettavaa. Mikä ihmisiä vaivaa? Eikö tämä kuvotus lopu koskaan?
Rakkauden ja ihmisyyden alasajoa yrittävät. Kaiken kauniin mitätöimistä.
Jos kaipaa rakkautta ja kauneutta, niin katse pois ruudulta :D
Somessa/netissä huutaa monesti porukka, jolta puuttuu elämästä nuo molemmat.
Rohkeasti vaan, muru. Vastaan kyllä.