Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi! 9/26

Vierailija
10.09.2026 |

Kaipuu jatkuu. Muut asiat ja asiattomuudet eivät kuulu ketjuun.

Kommentit (6576)

Vierailija
4121/6576 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tulisin kyllä vastaan kun tietää milloin, hyvillä tunnisteilla.

Sanoo hän joka ei laita mitään tunnistetta viestiin

Vierailija
4122/6576 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4123/6576 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakastuminen on kuin mäkihyppy. Ensin kiivetään jäykät ja kömpelöt monot jalassa, pitkät ja hankalat olkapäätä painavat sukset olalla pitkät jyrkät portaat ylös. Reisiä vähän hapottaa ja hengästyy, vaikka pitäisi olla valmis nopeaan ja ripeään ponnistukseen, palautua pitää. Alkaa jännittää. Pitää jaksaa ja odottaa ja h-hetki lähestyy. Sitten odotellaan epävarmana sopivaa tuulirakoa. Väärällä hetkellä jos päästää irti, menee kaikki pieleen. Alas katsominen vähän huimaa, korkealla tuulee, pelottaa mitä kaikkea voi käydä. Lopulta on pakko päästää puimista irti ja antaa painovoiman viedä tai nolosti kävellä portaat takaisin alas luovuttaneensa. Pelko on läsnä mutta pelokkuus ja pako ei ole vaihtoehto. Kun lasku alkaa, ei ole enää pakotietä. On pakko mennä loppuun asti, kaikkensa yrittäminen on paras vaihtoehto edes selviytyä. Pitää ponnistaa ja heittäytyä tuulen armoille. Lopussa nähdään minne yritys kantoi ja onnistuiko alastulo. Armoton laji tuo rakastuminen. Hyppy sokeaan luottamukseen ja tuuriin vaikka jokainen vaisto huutaa vaaraa.

Tää oli hassu kun sait jotenkin sen mäkihypyn kuulostamaan iisimmältä kuin rakastumisen 😅 tosi osuva vertaus kyllä, just noin se on. Mun ongelma on, että tiedän olevani tosi hyvä laskemaan puomista irti, niin aivot huutaa että "mieti nyt vähän ennen kun kiipeät sinne typerys, koska toteat kuitenkin itsellesi että "yolo" ja lasket irti vaikket ymmärrä mitään mäkihypystä" 

No itse asiassa ehkä uskallan helpommin hypätä kuin rakastua, on enemmän kokemusta mäestä ja vähemmän kaatumisia. Helpompaa sikäli joo.

Mulla on korkeanpaikankammoa, joten mäkihyppy vois olla aika paha, niin kiinnitin heti huomiota että sait sen kuulostamaan oudon helpolta niin karmivaksi lajiksi 😄 rakastumisessa taas on tullut pari karmivaa kaatumisrypeämistä, niin ajattelen kai että ei pitäis olla enää mitään pelättävää, että enköhän selvii. Ja optimistina tietty että nyt onnistun täydellisesti ja oon ihan mestari tässä vaikka vähän jalat tutiseekin

Sun korkeanpaikankammo on mun rakastumisenpaikankammo. Muuten meillä aika samat asetukset.

Onneks ne on eri kammot! 😊 mä en selviä aina edes jostain isosta sillasta kun keskelle asti ja alkaa tulla olo että tarvin jonkun jonka kädestä pitää kiinni ettei lähde jalat alta ja selviin yli. Ehkä toi sama systeemi vois toimii rakastumisenpaikankammoon? 

Joku pitämässä kädestä kiinni auttaisi varmasti.

Vierailija
4124/6576 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et päässy edes mun eturajan yli. Sorry.

Semmosta se on, kun rakkautta ei ole.

Vierailija
4125/6576 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näytit pyöreäpäiseltä. 🙂

Niin sinäkin.  🙂

Joo,näin sivusta kun katsoo ,teissä on jotain samaa.

Naimapäät

Nutipäät? :0

Vierailija
4126/6576 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisit tehdä mulle kaikki setämiestemput.

Vierailija
4127/6576 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiminnan  mies saa naisen.

Vierailija
4128/6576 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko sulta että kahden viikon päästä? Vai marraskuussa vai millon sitä viestiä tulee jos tulee? 

Vierailija
4129/6576 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunniste on, soitan sinulle huomenna.

Vierailija
4130/6576 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei muuta kun tonttulakki päähän ja menoksi.. :P

Vierailija
4131/6576 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt oli tunniste mun makuun. 😂

Vierailija
4132/6576 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunniste on, soitan sinulle huomenna.

Kenelle ja keneltä? Sivusta 

Vierailija
4133/6576 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runopoika saa naisen. Heti kun uskaltaa tunnustaa haluavansa.

Vierailija
4134/6576 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

🐾 :) 

Vierailija
4135/6576 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toiminnan  mies saa naisen.

En ota toisten naisia, kun en haluaisi sitä omalle kohdallenikaan. 

Vierailija
4136/6576 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt oli tunniste mun makuun. 😂

Varmasti aito tunniste naisen kynästä, juuri sinun kaivattusi hennon käden kirjoittamana.

Vierailija
4137/6576 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit soittaa

Vierailija
4138/6576 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

TK!

Vierailija
4139/6576 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakastuminen on kuin mäkihyppy. Ensin kiivetään jäykät ja kömpelöt monot jalassa, pitkät ja hankalat olkapäätä painavat sukset olalla pitkät jyrkät portaat ylös. Reisiä vähän hapottaa ja hengästyy, vaikka pitäisi olla valmis nopeaan ja ripeään ponnistukseen, palautua pitää. Alkaa jännittää. Pitää jaksaa ja odottaa ja h-hetki lähestyy. Sitten odotellaan epävarmana sopivaa tuulirakoa. Väärällä hetkellä jos päästää irti, menee kaikki pieleen. Alas katsominen vähän huimaa, korkealla tuulee, pelottaa mitä kaikkea voi käydä. Lopulta on pakko päästää puimista irti ja antaa painovoiman viedä tai nolosti kävellä portaat takaisin alas luovuttaneensa. Pelko on läsnä mutta pelokkuus ja pako ei ole vaihtoehto. Kun lasku alkaa, ei ole enää pakotietä. On pakko mennä loppuun asti, kaikkensa yrittäminen on paras vaihtoehto edes selviytyä. Pitää ponnistaa ja heittäytyä tuulen armoille. Lopussa nähdään minne yritys kantoi ja onnistuiko alastulo. Armoton laji tuo rakastuminen. Hyppy sokeaan luottamukseen ja tuuriin vaikka jokainen vaisto huutaa vaaraa.

Tää oli hassu kun sait jotenkin sen mäkihypyn kuulostamaan iisimmältä kuin rakastumisen 😅 tosi osuva vertaus kyllä, just noin se on. Mun ongelma on, että tiedän olevani tosi hyvä laskemaan puomista irti, niin aivot huutaa että "mieti nyt vähän ennen kun kiipeät sinne typerys, koska toteat kuitenkin itsellesi että "yolo" ja lasket irti vaikket ymmärrä mitään mäkihypystä" 

No itse asiassa ehkä uskallan helpommin hypätä kuin rakastua, on enemmän kokemusta mäestä ja vähemmän kaatumisia. Helpompaa sikäli joo.

Mulla on korkeanpaikankammoa, joten mäkihyppy vois olla aika paha, niin kiinnitin heti huomiota että sait sen kuulostamaan oudon helpolta niin karmivaksi lajiksi 😄 rakastumisessa taas on tullut pari karmivaa kaatumisrypeämistä, niin ajattelen kai että ei pitäis olla enää mitään pelättävää, että enköhän selvii. Ja optimistina tietty että nyt onnistun täydellisesti ja oon ihan mestari tässä vaikka vähän jalat tutiseekin

Sun korkeanpaikankammo on mun rakastumisenpaikankammo. Muuten meillä aika samat asetukset.

Onneks ne on eri kammot! 😊 mä en selviä aina edes jostain isosta sillasta kun keskelle asti ja alkaa tulla olo että tarvin jonkun jonka kädestä pitää kiinni ettei lähde jalat alta ja selviin yli. Ehkä toi sama systeemi vois toimii rakastumisenpaikankammoon? 

Joku pitämässä kädestä kiinni auttaisi varmasti.

Hyvä jos se auttaa ja ei sekään haittaa jos se pahentaa, kun tajusin just että silloinhan se rakastumisenpaikanpelko on aika lähellä. Vähän niin kuin mäkihyppytorni pitäisi mua kädestä 😁 tuo rakastumisenpaikanpelko on jotenkin tosi söpö. Pitäisin tosi mielelläni huolta että pelko on kestettävissä 

Vierailija
4140/6576 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli vähän kiirus, kun uppouduin kirjoitushommiin. Ehdin kuin ehdinkin toivottaa hyvää yötä. Sulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi