Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi! 9/26

Vierailija
10.09.2026 |

Kaipuu jatkuu. Muut asiat ja asiattomuudet eivät kuulu ketjuun.

Kommentit (6576)

Vierailija
4101/6576 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsetko kynsilakkaa?

Vierailija
4102/6576 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä laita mitään takarajaa. Jos jotain rajaa haluat niin rusketusrajaa voisin katsoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4103/6576 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olin salaa ihastunut suhun. Ainoa nainen, joka vienyt sydämen. Pelästyin ja siksi väitin muuta 

No nyt on herkkää settiä. :D

Itse en ollut, ihan vertailun vuoksi. Miltään noilta kohdin. Jopa tuon naisen voi kyseenalaistaa, ellei enemmänkin.

Vierailija
4104/6576 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos jotain ihmistä ei enää näy ja hän on sinulle rakas, olisiko aika itsesäälin sijaan tarkistaa että hänellä on kaikki kunnossa 

Kerro ihmeessä miten?

Kertokaa nyt viisaat ja kaikkitietävät mammat? Miten tarkistetaan onko kaikki kunnossa ilman puhelinnumeroa tai muita yhteystietoja?

Ei sun varmaan tarvitse tietää sellaisen henkilön hyvinvoinnista mitään. Mitä se sulle kuuluu. Tarkistele aikas kuluksi vaikka niiden vointia, joiden yhteystiedot sulla on. 

Sivusta 

Vierailija
4105/6576 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olin salaa ihastunut suhun. Ainoa nainen, joka vienyt sydämen. Pelästyin ja siksi väitin muuta 

Olisiko aika korjata väärinkäsitys.

Hänellä on jo omat kuviot

Vierailija
4106/6576 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakastuminen on kuin mäkihyppy. Ensin kiivetään jäykät ja kömpelöt monot jalassa, pitkät ja hankalat olkapäätä painavat sukset olalla pitkät jyrkät portaat ylös. Reisiä vähän hapottaa ja hengästyy, vaikka pitäisi olla valmis nopeaan ja ripeään ponnistukseen, palautua pitää. Alkaa jännittää. Pitää jaksaa ja odottaa ja h-hetki lähestyy. Sitten odotellaan epävarmana sopivaa tuulirakoa. Väärällä hetkellä jos päästää irti, menee kaikki pieleen. Alas katsominen vähän huimaa, korkealla tuulee, pelottaa mitä kaikkea voi käydä. Lopulta on pakko päästää puimista irti ja antaa painovoiman viedä tai nolosti kävellä portaat takaisin alas luovuttaneensa. Pelko on läsnä mutta pelokkuus ja pako ei ole vaihtoehto. Kun lasku alkaa, ei ole enää pakotietä. On pakko mennä loppuun asti, kaikkensa yrittäminen on paras vaihtoehto edes selviytyä. Pitää ponnistaa ja heittäytyä tuulen armoille. Lopussa nähdään minne yritys kantoi ja onnistuiko alastulo. Armoton laji tuo rakastuminen. Hyppy sokeaan luottamukseen ja tuuriin vaikka jokainen vaisto huutaa vaaraa.

Tää oli hassu kun sait jotenkin sen mäkihypyn kuulostamaan iisimmältä kuin rakastumisen 😅 tosi osuva vertaus kyllä, just noin se on. Mun ongelma on, että tiedän olevani tosi hyvä laskemaan puomista irti, niin aivot huutaa että "mieti nyt vähän ennen kun kiipeät sinne typerys, koska toteat kuitenkin itsellesi että "yolo" ja lasket irti vaikket ymmärrä mitään mäkihypystä" 

No itse asiassa ehkä uskallan helpommin hypätä kuin rakastua, on enemmän kokemusta mäestä ja vähemmän kaatumisia. Helpompaa sikäli joo.

Mulla on korkeanpaikankammoa, joten mäkihyppy vois olla aika paha, niin kiinnitin heti huomiota että sait sen kuulostamaan oudon helpolta niin karmivaksi lajiksi 😄 rakastumisessa taas on tullut pari karmivaa kaatumisrypeämistä, niin ajattelen kai että ei pitäis olla enää mitään pelättävää, että enköhän selvii. Ja optimistina tietty että nyt onnistun täydellisesti ja oon ihan mestari tässä vaikka vähän jalat tutiseekin

Sun korkeanpaikankammo on mun rakastumisenpaikankammo. Muuten meillä aika samat asetukset.

Onneks ne on eri kammot! 😊 mä en selviä aina edes jostain isosta sillasta kun keskelle asti ja alkaa tulla olo että tarvin jonkun jonka kädestä pitää kiinni ettei lähde jalat alta ja selviin yli. Ehkä toi sama systeemi vois toimii rakastumisenpaikankammoon? 

Vierailija
4107/6576 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä laita mitään takarajaa. Jos jotain rajaa haluat niin rusketusrajaa voisin katsoa.

Hehe. Saanen ystävällisesti huomauttaa, että sinä olet ollut tarkka rajoista. Sivurajalta

Vierailija
4108/6576 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä pitäisi asettaa itselle jokin takaraja. Vaikka tämän vuoden loppuun. Jos mitään ei löydy tai tapahdu, niin sitten pitäisi miettiä muita vaihtoehtoja elämälle. Olen tosin tehnyt näin menneisyydessä enkä kyennyt muutokseen. 

Mulla on ton yhden naisen kaipaamisen suhteen ollu jo useampi takaraja. Joku tolkku tähän hommaan pitäis kyllä saada. Vai mitä rakas?  Sivusta

Kerro jotain tästä naisesta. Millaisen naisen vuoksi olet ollut valmis joustamaan useaan kertaan?

Vierailija
4109/6576 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Takarajat on menneet jo ajat sitten, rusketusrajoista puhumattakaan. Unoha. 

Vierailija
4110/6576 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään rajaa.

Vierailija
4111/6576 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näytit pyöreäpäiseltä. 🙂

Niin sinäkin.  🙂

Joo,näin sivusta kun katsoo ,teissä on jotain samaa.

Vierailija
4112/6576 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tein varmaan jotain väärin kun sua ei enää näy. 

Ehkä olit vaan väärä henkilö?

Ehkä sun kannattais olla hiljaa.

Ai niin sä oot se jolle kelpaa vain harhojen vahvistus, ei oikeat vastaukset. Tsemppiä. 

Vierailija
4113/6576 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rajat ja rakkaus. Enempi on ollut tapetilla rajat. Kaipasin enemmän rakkautta.

Vierailija
4114/6576 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hehe. Saanen ystävällisesti huomauttaa, että sinä olet ollut tarkka rajoista. Sivurajalta

Meillähän tavalla 

Vierailija
4115/6576 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaudelle ei ole takarajaa.

Vierailija
4116/6576 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

*ovat olleet

Vierailija
4117/6576 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma versio kuuluisi että melko peittelemättömästi viihdyin. Tähän lisättiin tarpeetonta sekoilua. Ennen pitkää onnistuin silti viihtymään jossain määrin, vaihtelevasti varsinkin. Tähän lisättiin tarpeetonta sekoilua. Viihtynen jälleen. Missä merkeissä, no se riippuu siitä paljonko tuota on tankissa vielä. =)

Vierailija
4118/6576 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näytit pyöreäpäiseltä. 🙂

Niin sinäkin.  🙂

Joo,näin sivusta kun katsoo ,teissä on jotain samaa.

Naimapäät

Vierailija
4119/6576 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulisin kyllä vastaan kun tietää milloin, hyvillä tunnisteilla.

Vierailija
4120/6576 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillähän tavalla 

Jos et tunnista rajankäyntiä, et ole hän. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme