Lähetä terveiset kaipaamallesi! 9/26
Kaipuu jatkuu. Muut asiat ja asiattomuudet eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (6611)
Vierailija kirjoitti:
Jos jotain ihmistä ei enää näy ja hän on sinulle rakas, olisiko aika itsesäälin sijaan tarkistaa että hänellä on kaikki kunnossa
Jos on ajatellut vain itseään, niin saattaa olla myöhäistä.
Vierailija kirjoitti:
Jos jotain ihmistä ei enää näy ja hän on sinulle rakas, olisiko aika itsesäälin sijaan tarkistaa että hänellä on kaikki kunnossa
Kerro ihmeessä miten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimosi tulisi antaa lohtua ja fyysistä lämpöä. En valitettavasti voi tehdä hänen osuuttaan.
Kun aika oli, niin olisin vaihtanut hänet sinuun epäröimättä, mut...
Ei mua noin vaan vaihdossa naps oteta, kasanoovaiseni.
Ei tietenkään, kirjoitin vain lyhyesti.
No kerrohan pidempi versio?
Sen saa vain Wa:ssa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ajatellut sinua kun olen ollut toisen kanssa. En tahallaan, kuvasi vain ei jätä rauhaan.
Tavallaan ehkä jotenkin ymmärrettävää jos elää puolison kanssa. (Vaikka kaipa sitä ajatuksiaankin vois pistää ruotuun, jos olis halua semmoseen.)
Mut jos tualla huorii ympäriinsä sängystä toiseen kaivatun kuva silmissä,niin hyvin vaikea on käsittää logiikkaa....
Mistä ihmeestä keksit huorimisen tähän mukaan?? Mittaat omalla mittapuulla ilmeisesti
En ole kovin terävä.
Lisäys: En ole terävä enkä ap. Kunhan kiusaan sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä pitäisi asettaa itselle jokin takaraja. Vaikka tämän vuoden loppuun. Jos mitään ei löydy tai tapahdu, niin sitten pitäisi miettiä muita vaihtoehtoja elämälle. Olen tosin tehnyt näin menneisyydessä enkä kyennyt muutokseen.
Tai voisit tehdä itse sen aloitteen. Se on sitten 50/50, joko natsasi tai ei, mutta eipähän täällä tarvitse enää jossitella. Se nyt on varma, että täältä ei kenenkään kaivattu teidän viestejänne löydä ja niiden pohjalta ota yhteyttä oikeassa elämässä.
Ole hyvä ja avaa Wa, kirjoita, lähetä.
Terkkuja punatukkaiselle (n) brunelta (n).
Ehkä nähdään vielä jossain?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On muitakin syitä. Sulla ei ole hidasteita, joita mulla on.
Ja sulla ei hidasteita, joita mulla puolestaan on
Varmasti niinkin. En tosin usko, että puoliso on hidaste vaan valinta.
Mä olin salaa ihastunut suhun. Ainoa nainen, joka vienyt sydämen. Pelästyin ja siksi väitin muuta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ketään, joka sulkisi syliinsä, kun kaipaa lohtua. Kukaan ei tuo turvaa. Se on kaivettava itsestä, vaikka olisi miten turvatonta.
Sulle on syli, jos vain haluat sen.
Hänen syliinsä on varattu.
Harmi, mutta kannattaa silti yrittää, varsinkin jos ei ole lapsia.
Yrittää toisen puolisoa sinkkuna? Varattu voi kokea pelkän lähestymisenkin ilman mitään yrittämistä uhkana.
En minä ainakaan ottaisi lähestymistä ikinä pahalla, kun ei ihastumisille mitään voi. :)
Hän otti.
Vierailija kirjoitti:
Mä olin salaa ihastunut suhun. Ainoa nainen, joka vienyt sydämen. Pelästyin ja siksi väitin muuta
🥱😴
Vierailija kirjoitti:
Näytit pyöreäpäiseltä. 🙂
Niin sinäkin. 🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro ihmeessä miten?
Kertokaa nyt viisaat ja kaikkitietävät mammat? Miten tarkistetaan onko kaikki kunnossa ilman puhelinnumeroa tai muita yhteystietoja?
Vauhtia on yrittetyy antaa, mutta en ole kantanut kamoja ulos ennen kuin on paikka.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä pitäisi asettaa itselle jokin takaraja. Vaikka tämän vuoden loppuun. Jos mitään ei löydy tai tapahdu, niin sitten pitäisi miettiä muita vaihtoehtoja elämälle. Olen tosin tehnyt näin menneisyydessä enkä kyennyt muutokseen.
Mulla on ton yhden naisen kaipaamisen suhteen ollu jo useampi takaraja. Joku tolkku tähän hommaan pitäis kyllä saada. Vai mitä rakas? Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Olisiko aika korjata väärinkäsitys.