Lähetä terveiset kaipaamallesi! 9/26
Kaipuu jatkuu. Muut asiat ja asiattomuudet eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (2249)
Vierailija kirjoitti:
Et sitten vissiin halua jatkaa juttua. 🥺
No kuka?
Vierailija kirjoitti:
Kaivattusi ja sinun ikäero? Kumpi teistä on vanhempi? Ja vielä onko kyseessä mn,nm,nn,mm?
Mn, minä vanhempi, ikäeroa on.
Vierailija kirjoitti:
Kaivattusi ja sinun ikäero? Kumpi teistä on vanhempi? Ja vielä onko kyseessä mn,nm,nn,mm?
N16-M27
Vierailija kirjoitti:
*rauhoittaa.
Kyllä se rahoittaminenkin käy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on kaipausketju, ei kiitos typeriä törkyjuttuja tänne. Ketään tervettä ne kiinnosta.
Kyllä, näitä ketjuja saisi olla kaksi.Varttuneille ja sitten nuorille.Jokainen voisi sitten itse valita mitä haluaa lukea eikä tarvitsisi valittaa ,kun itse on ketjun valinnut.
Mun varttuneen kaivattu on 16v nuorempi poikanen.
Onneksi olkoon kai. Tarkoitin vaan, että varttuneilla voisi olla tasokkaampi ketju,jos ei halua lukea näitä iänikuisia pylly,nuolemis,koko näkö juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Mistä niin päättelet?
Vierailija kirjoitti:
Välillä mietin, että nähdäänköhän me enää ikinä. Sen takia yritän malttaa mieleni ja olla kirjoittamatta niitä ”nukahtaisimpa sinun lämpöösi” -viestejä.
No ei nähä ikinä. Ja @ this point ei jaksa kiinnostakaan. Rakkaus on rumaa. T. Majjaaa
Vierailija kirjoitti:
Ei palstaympäristö kyllä jaksa kiinnostaa ja tosielämän ajoitukset meni jo menojaan.
Ei näitä miehiä voi edes verrata keskenään.
20 vuoden ikäero, nainen miestä vanhempi. Jännä, ettei ainakaan minusta tunnu noin isolta ikäerolta.
Vierailija kirjoitti:
Ei näitä miehiä voi edes verrata keskenään.
Paska, paskempi, paskin. Ihana, ihanampi, ihanin.
Vierailija kirjoitti:
20 vuoden ikäero, nainen miestä vanhempi. Jännä, ettei ainakaan minusta tunnu noin isolta ikäerolta.
On. Jännä.
Hän on nuorempi kuin pikkuveljeni.
Puheet ovat puheita, elämä on erikseen. Hyvää yötä.
Vierailija kirjoitti:
M46N45
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välillä mietin, että nähdäänköhän me enää ikinä. Sen takia yritän malttaa mieleni ja olla kirjoittamatta niitä ”nukahtaisimpa sinun lämpöösi” -viestejä.
No ei nähä ikinä. Ja @ this point ei jaksa kiinnostakaan. Rakkaus on rumaa. T. Majjaaa
Niin, turhaa täällä sit roikun , vaikka en ees maijjalle kirjoita.
Hyvää yötä, Sulevi.