Lähetä terveiset kaipaamallesi! 9/26
Kaipuu jatkuu. Muut asiat ja asiattomuudet eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (2249)
Vierailija kirjoitti:
Uskon vain oikeassa elämässä lausuttua. (Kunnes toisin todistetaan.)
Käsi sydämellä voin sanoa, että hänelle voin irl sanoa kaiken sen, mitä olen tänne kirjoittanut.
-sivusta
Varmaan vain harhaa, kun välillä tulee tunne, että toivoisit näkeväsi minut tietyillä kursseilla 🤔 No ei kai sen väliä onko harhaa vai ei, kun oon käynyt tän yhdenkin jo aiemmin.
Olet oikeassa, mulla on kyllä paikka elämässäsi, nimittäin ajatuksissasi.
Vierailija kirjoitti:
Ei se kyllä iästä ole kiinni. On paljon nuoria, joilla on fiksut jutut ja sen verran tilannetajua, että erottavat mikä kuuluu makuuhuoneeseen ja mikä yleiselle palstalle. Ei tyhmää käytöstä voi selittää iällä.
Arvasin ,että tämä vastaus tulee.Meinaatko,että auttaisi ketjut tyhmille ja vähemmän tyhmille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käsi sydämellä voin sanoa, että hänelle voin irl sanoa kaiken sen, mitä olen tänne kirjoittanut.
-sivusta
En mäkään täällä ole kirjoittanut mitään, mikä ei olisi totta. Mutta en kyllä kehtaisi niitä hälle esim. wapissa kirjoittamaan, kun ei tod. ole sellaiset välit. Ei itseasiassa ole välejä ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-sivusta
Aikamoista! Oletko sanonut tai aiotko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-sivustaEn mäkään täällä ole kirjoittanut mitään, mikä ei olisi totta. Mutta en kyllä kehtaisi niitä hälle esim. wapissa kirjoittamaan, kun ei tod. ole sellaiset välit. Ei itseasiassa ole välejä ollenkaan.
Olet sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Kestäisköhän kaivattu mun itkupilliyttä. Tämän päivän olen itkenyt Seelan kuolemaa. Silmät kipeät ja minä tukossa itkemisestä.
Ei itku miestä pahenna. Seelasta jäi hyvät muistot myös minulle, asuttiin lähekkäin.
Vierailija kirjoitti:
t:oh!loppi.
Ei tarvi tulla sitä tänne kertomaan. Riittää kun tiedät itse.
Olisin puhelussa kertonut lisää, niin että ei mikään olis enää jääny epäselväksi. Mutta kun ei sua saanut langan päähän.
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos kerään rohkeuteni ja tulen?
Tule! Ota yhteyttä pian
Kestäisköhän kaivattu mun itkupilliyttä. Tämän päivän olen itkenyt Seelan kuolemaa. Silmät kipeät ja minä tukossa itkemisestä.