Lähetä terveiset kaipaamallesi! 9/26
Kaipuu jatkuu. Muut asiat ja asiattomuudet eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (2249)
Ei se kyllä iästä ole kiinni. On paljon nuoria, joilla on fiksut jutut ja sen verran tilannetajua, että erottavat mikä kuuluu makuuhuoneeseen ja mikä yleiselle palstalle. Ei tyhmää käytöstä voi selittää iällä.
Uskon vain oikeassa elämässä lausuttua. (Kunnes toisin todistetaan.)
Vierailija kirjoitti:
Kaivattusi ja sinun ikäero? Kumpi teistä on vanhempi? Ja vielä onko kyseessä mn,nm,nn,mm?
En tiedä. En tiedä. Mn 🥸
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivattusi ja sinun ikäero? Kumpi teistä on vanhempi? Ja vielä onko kyseessä mn,nm,nn,mm?
M46N45
Mulla on toi sama. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Milloin jutellaan?
Heti ku otat yhteyttä. Tiiät jo että oon halunnu jutella jo kauan sitte.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita viestiä mies. Tunnisteilla.
Laitan sivusta, hyvää yötä A***!
Hyviä unia sullekin tummapiirteinen kuuma mies 😍
Vierailija kirjoitti:
20 vuoden ikäero, nainen miestä vanhempi. Jännä, ettei ainakaan minusta tunnu noin isolta ikäerolta.
Tuo on siinä mielessä kaamee ikäero, että voisi periaatteessa olla sen toisen äiti. Nimim. siskonpoikani kaverit yritti iskeä ja se oli jo vähän liikaa, ainakin mulle.
Toisinaan naisen rakkaus on liian vahvaa naisen itsensä kurissa pidettäväksi.
Nukuin koko päivän, toivottavasti oma päiväsi ollut nainen tuloksellinen tai ainakin mukava.
Vierailija kirjoitti:
Puheet ovat puheita, elämä on erikseen. Hyvää yötä.
Onpa erikoista. Eikö sun puheita voi uskoa, vai mitä tolla tarkoitat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puheet ovat puheita, elämä on erikseen. Hyvää yötä.
Onpa erikoista. Eikö sun puheita voi uskoa, vai mitä tolla tarkoitat?
Ketjussa puhuttu. Eikä kyse ollut minun puheistani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
20 vuoden ikäero, nainen miestä vanhempi. Jännä, ettei ainakaan minusta tunnu noin isolta ikäerolta.
Tuo on siinä mielessä kaamee ikäero, että voisi periaatteessa olla sen toisen äiti. Nimim. siskonpoikani kaverit yritti iskeä ja se oli jo vähän liikaa, ainakin mulle.
Oli aluksi shokki molemmille, kun tajuttiin, kuinka iso se ikäero oikeasti on. Olen ikäistäni nuoremman näköinen ja hän hiukan vanhemman oloinen.
Milloin jutellaan?