Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olipas hyvä ja terveellinen aamiainen. Kaurapuuroa, seassa kananmuna, raejuustoa ja marjoja

Vierailija
10.09.2026 |

Nam. Pärjää iltapäivään saakka. 

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, miksi sotkea hyvä puuro raejuustolla ja kananmunalla. Puuroon marjat, kananmuna erikseen ja reajuusto, no se ei mun mielestä passaa mihinkään mutta mieluummin erikseen kuin sotkettuna puuroon.

Vierailija
62/70 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puuro nostaa verensokeria liikaa kun on ikää. Tänään söin raejuustoa ja marjoja. Hyvin pelittää.

Mä lähen kohta juoksemaan, kun on aamupalalla hiilareita niin jaksan paremmin. 

Toivottavasti katkaiset jalkasi

Pahoittelut, selvisin lenkistä ilman vammoja😁

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puuro ei pidä nälkää

Ei pidäkään yksinään. Kun lisää sekaan kananmunaa ja raejuustoa niin pitää hyvin!

Siis sekaan kananmuna? Miten, rikot raa'an munan sinne? Sörssellät keitetyn? 

Kyseessä on keitetty kananmuna. 

Vierailija
64/70 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäät syödä sotkuja.

Söisit possun ruokaa heidän kaukalostaan. Pitää nälkää ja mikä on se tavoitteesi.

Vierailija
65/70 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Söisit joka aamu, niin kuin monet. Ap.lle on niin harvinaista syödä terveellistä aamupalaa, että oikein aloitus tuli mieleen tehdä?

Olen siis yksi monista. Joka aamu tulee syötyä toi setti :)

Vierailija
66/70 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen sillätavoin rajoitteinen ihminen, että en ymmärrä noita puurosotkuja. Puuro puurona ja sitten vaikka kananmuna erikseen tai leivän päällä. En vain tajua sitä sotkua, että työnnetään puuron sekaan rahkoja, juustoja tai kananmunia. 

Mullakin oli omasta mielestä terveellinen aamiainen, leivän päällä oli hummusta, salaattia, tomaattia ja kananmunaa.

Vierailija
67/70 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkäät syödä sotkuja.

Söisit possun ruokaa heidän kaukalostaan. Pitää nälkää ja mikä on se tavoitteesi.

Oletpas kärttyinen! Mene vaikka lenkille jää kiukut sinne

Vierailija
68/70 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen sillätavoin rajoitteinen ihminen, että en ymmärrä noita puurosotkuja. Puuro puurona ja sitten vaikka kananmuna erikseen tai leivän päällä. En vain tajua sitä sotkua, että työnnetään puuron sekaan rahkoja, juustoja tai kananmunia. 

Mullakin oli omasta mielestä terveellinen aamiainen, leivän päällä oli hummusta, salaattia, tomaattia ja kananmunaa.

Ok. Mä taas ymmärrän hyvin puuron seassa kananmunan. 

Vierailija
69/70 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa proteiinia. Lyhentää elinikää. 

Jätä joko raejuusto tai muna pois, ja pieni määrä rasvaa on hyväksi myös. 

Vierailija
70/70 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikutat tosiaan todella rajoittuneelta. 

Kananmuna ja vaikkapa chiliöljy toimivat erinomaisesti puurossa, mielestäni paremmin kuin esimerkiksi marjat. Ne syön erikseen, mutta ei kuitenkaan ole mitään ongelmia ymmärtää että joku niitä tai vaikkapa voisilmän puuroonsa haluaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän