Olipas hyvä ja terveellinen aamiainen. Kaurapuuroa, seassa kananmuna, raejuustoa ja marjoja
Kommentit (70)
Puuro on vain vettä ja viljaa - ravintoköyhää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikinä en syö puuroa. Ei vaan, pari kertaa vuodessa riisipuuroa. Tämän aamun palanen: pari pientä patonginpalaa pestolla, kalkkunalla ja juustolla, paistettua munaa, omenaa ja mustikoita. Jääsalaattia, kesäkurpitsaa, paprikaa, kurkkua, tomaattia. Geisha crunchy ja maitokahvi, ja hyvin pärjätään iltapäivään.
Geisha Crunchy on terveellisen ja ravitsevan aamupalan perusta
Meillä on joka aamiaisella jälkkärinä suklaata, keksiä tms., Pienellä herkulla päivään :-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puuro nostaa verensokeria liikaa kun on ikää. Tänään söin raejuustoa ja marjoja. Hyvin pelittää.
Mä lähen kohta juoksemaan, kun on aamupalalla hiilareita niin jaksan paremmin.
Toivottavasti katkaiset jalkasi
Join energiajuoman ja keitin teetä jota siemailin samalla kun luin päivän lehdet netissä. Taas pärjää iltapäivään saakka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puuro ei pidä nälkää
Ei pidäkään yksinään. Kun lisää sekaan kananmunaa ja raejuustoa niin pitää hyvin!
Siis sekaan kananmuna? Miten, rikot raa'an munan sinne? Sörssellät keitetyn?
Vierailija kirjoitti:
Kananmuna ei kuulu puuroon.
Kananmuna kuuluu sinne minne sen itse haluaa laittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puuro nostaa verensokeria liikaa kun on ikää. Tänään söin raejuustoa ja marjoja. Hyvin pelittää.
Juuri näin. Olen sen itsekin todennut, että jaksan kauemmin hiihtää kun on puuroa tai pastaa syöty ennen hiihtoa. Hiilareilla hiihti myös ihana Marit Bjørgen. Ja kun ette kuitenkaan usko, niin lukekaa kirja hänestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päivänsäde siellä herännyt! Pitäiskö syödä vaikka hunajaa jos vähän helpottaisi tuota kitkeryyttä.
Vierailija kirjoitti:
Sen voi tehdä maitoon ja lisätä marjoja, raejuustoa ym.
Vierailija kirjoitti:
Olen 47-vuotias nainen ja kävin yksin Skotlannissa. Sain itse päättää mitä syön aamupalaksi kun kävin yksin ulkomailla.
Ihanko itse sait päättää, jopas, oletko sitten holhouksen muuten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi niin toivot? -eri
Miten helvetissä joku pystyy syömään tuollaista sekasotkua? Syön ihan erikseen sen kaurapuuron ja kananmunat aamuisin.
Vierailija kirjoitti:
Miten helvetissä joku pystyy syömään tuollaista sekasotkua? Syön ihan erikseen sen kaurapuuron ja kananmunat aamuisin.
Sinä syöt erikseen, joku muu haluaa ne sekoittaa, mikä siinä on ongelma?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen voi tehdä maitoon ja lisätä marjoja, raejuustoa ym.
Tai syö sen maidon, marjat, raejuuston ym. ilman puuroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korkeintaan juokset aamupaskalle.
Mä paistoin pekonia ja kananmunia, lautaselle lisäksi papuja. Hyvää oli. Oliko tarveellistä, ihan yks hailee.
Vierailija kirjoitti:
Muut ymmärrän mutta miksi kananmuna?
Kananmuna on erinomainen proteiinin lähde. Minä syön päivittäin kaurapuuroa puolukoilla, raejuustolla, pähkinöillä ja kananmunalla.
Vierailija kirjoitti:
Mä paistoin pekonia ja kananmunia, lautaselle lisäksi papuja. Hyvää oli. Oliko tarveellistä, ihan yks hailee.
Hyvä startti päivään. Lisäksi maistuvaa. Oon kade.
Vierailija kirjoitti:
English style, musta on ihanaa kun usein hotelliaamiaisella on noita papuja ja sieniä, niitä sitten jonkun makkaran kanssa, nam.
Ei kahvia