Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Demarit ja vihervasemmisto tulevat järkyttymään PS puolueen järkälemäisestä vaalivoitosta

Vierailija
09.09.2026 |

Ihmiset ovat laajalla joukolla nyt heräämässä todellisuuteen ja Suomen talouden haasteisiin ja siihen ettei demareilla ole hyviä vsihtoehtoja nykyiselle linjalle. Ymmärrys siitä ettei paluu demarien politiikkaan ole enää mahdollista ja moni demarikin on nyt kääntynyt tai kääntymässä perussuomalaisten puoleen. Uusi iso jytky on tulossa perussuomalaisille.

Kommentit (126)

Vierailija
121/126 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran Helsingissä yksi vasemmiston kannattaja hakkui minut ihan pystyyn kun sanoin että olen äänestänyt persuja. Meillä oli paljon hyviä keskusteluja ja tultiin todella hyvin toimeen, mutta kun sai tietää että mitä puoluetta olen äänestänyt, alkoi sota. Toki tämä nainen oli humalassa. Kyllä meille rauha tuli. Oli todella outoa kun kukaan ei ole koskaan ennen mulle noin suuttunut ja huutanut.

T. Vallu

Persut tekevät tuota kaikille "vassareille". Eli ihmisille, jotka eivät äänestä persuja tai heidän kavereitaan. Huomaatko, miten helposti Suomessa muuttuu "vassariksi"? Esimerkiksi ajattelemalla omilla aivoillaan. Tai olemalla tekemättä niin kuin joku toinen käskee.

Vierailija
122/126 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persujen kannatus on hieman noussut, muttei omien onnistumisten vuoksi (koska niitä ei ole), vaan lähinnä Petterin vielä suuremman epäonnistumisen vuoksi on muutamia kokoomuslaisia siirtynyt laitaoikeiston sisällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/126 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin paljon idiootteja ei löydy Suomesta että ps vaalivoittoon yltäisi vaikka HS ja Yle yrittää koko ajan nostaa puoluetta parrasvaloihin. 

Tänäänkin parin aukeaman hehkutus PS:n Rantasesta ja kesällä useampi Purrasta. 

HS-haastattelu | Ministeri haaveilee Suomesta, jossa on nolla pakolaista

https://www.hs.fi/feature/art-2000012171529.html

Vierailija
124/126 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran Helsingissä yksi vasemmiston kannattaja hakkui minut ihan pystyyn kun sanoin että olen äänestänyt persuja. Meillä oli paljon hyviä keskusteluja ja tultiin todella hyvin toimeen, mutta kun sai tietää että mitä puoluetta olen äänestänyt, alkoi sota. Toki tämä nainen oli humalassa. Kyllä meille rauha tuli. Oli todella outoa kun kukaan ei ole koskaan ennen mulle noin suuttunut ja huutanut.

T. Vallu

Persut tekevät tuota kaikille "vassareille". Eli ihmisille, jotka eivät äänestä persuja tai heidän kavereitaan. Huomaatko, miten helposti Suomessa muuttuu "vassariksi"? Esimerkiksi ajattelemalla omilla aivoillaan. Tai olemalla tekemättä niin kuin joku toinen käskee.

Luulen että se on ihan molemminpuolista. Vasemmisto ja oikeisto haluavat eri asioita ja yleensä sellaisia asioita mitkä helpottavat tai parantavat äänestäjän asemaa. Siksi en äänestäisi vasemmistopuolueita, kun en hyödy siitä mitenkään ja se on haitaksi minulle. Lisäksi minun mielestä oikeistolainen tai konservatiivinen ajattelu on hyväksi Suomen kansalle. En usko että mitkään puolueet saa Suomea pelastettua. Haluan työllä ja sijoittamalla vaurastua, siksi en voi äänestää vasemmistopuolueita, kun he eivät halua kenenkään pärjäävän. Sijoittaminen on heidän mielestä "helppoa rahaa" vaikka se vaatii ahkeruutta, kärsivällisyyttä, ja elämistä vaatimattomasti. Jopa pieni- ja keskituloisilla on mahdollisuus saada yli miljoonan salkun. Vuorotyöläisenä minun elämäni on todennäköisesti lyhyempi kuin päivätyöläisten ja siksi en varmaan tule näkemään eläkettä. Vapaus on haaveeni ja teen sen eteen asioita.

T. Vallu

"Vasemmistoa" ei haittaa lainkaan sun pärjäämisesi. Se että et tuota kykene hahmottamaan, on vain surullista.

Vierailija
125/126 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

samoin persut tulevat järkyttymään SDP:n vaalivoitosta

Sulaa kuin voi kesällä kyllä jotain konkreettista pitää tarjota veronkorotukset ja unelmat eivät riitä.Talouskasvu takaa nykyhallituspuolueille hyvän vaalituloksen,sosialisteja ei saa päästää taas tuhoamaan,jokainen järkevä sen tietää.

Vierailija
126/126 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koske minua kun äänestän vasemmistoa.