Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Demarit ja vihervasemmisto tulevat järkyttymään PS puolueen järkälemäisestä vaalivoitosta

Vierailija
09.09.2026 |

Ihmiset ovat laajalla joukolla nyt heräämässä todellisuuteen ja Suomen talouden haasteisiin ja siihen ettei demareilla ole hyviä vsihtoehtoja nykyiselle linjalle. Ymmärrys siitä ettei paluu demarien politiikkaan ole enää mahdollista ja moni demarikin on nyt kääntynyt tai kääntymässä perussuomalaisten puoleen. Uusi iso jytky on tulossa perussuomalaisille.

Kommentit (97)

Vierailija
61/97 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on ihan fiksujakin vaihtoehtoja, joita voi harkita äänestävänsä.  N atsipuoluetta, joka haaveilee salaa väkivallasta poliittisia vastustajiaan kohtaa, ei Suomessa tarvitse kukaan.  Kannattaa ajoissa varoa valitsemasta väärää vaihtoehtoa.  Tästä haitallisesta äärioikeistolaisten  sakista voi vielä tulla Suomelle vakava ongelma.

Kerro ketä pitää äänestää kun olen normaali työtätekevä nainen?

nyt verotus laskenut eikä mitään ongelmia.

Persuja tietenkin. Ovat ainoa työntekijöiden puolella oleva puolue ja he pyrkivät maahanmuuttopolitiikalla estää ettei naisia ja lapsia reiskailtaisi.

Mitä nyt kampittavat ammattiliitot nurin ja vievät työntekijöiltä oikeudet 😂

Vierailija
62/97 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en normaalisti äänestä, en tykkää antaa tukeani järjestelmälle joka ei edusta minua.

Jatkossa aion äänestää vasemmistoliittoa ihan vaan tän vauvalla pyörivän perskokkareen joka valehtelee täälä ilkeitä muista joka päivä koko päivän.

Se oli sama sankari joka mussutti minulle että jonkun vastustaminen on hyvä syy äänestää tavalla joka vastaa omiin muroihinsa pissaamista.

Lol, me eletään klovnimaailmassa HONK-HONK

Minusta olisi mielenkiintoista nähdä jotain dataa siitä mitä pysyvää tuhoaa nämä joka alustalle nykyisin pesiytyneet oman elämänsä fas ismi ristiretkeläiset ovat aiheuttaneet omille puolueilleen. Koska onhan heidän jutut tasolla joka vaikuttaa suusta vaahtoavan hirviön jutuilta jotka ei aukene ilman kultin propaganda koulutusta.

Milloin halutaa hengiltä puolet kansasta, milloin puolustellaan lapsiin sekaantumista tai känni-ammuskeluja tai kokonaisen kansan offaamista, ei tarvi olla edes erityisen empaattinen ihminen että se näyttää oksettavalta ja epä-inhimilliseltä.

Tuskinpa saadaan koskaan varmuudella tietää, kiinnostaisi silti.

Miten reagoit teidän laidan pedareihin sekä insestin ja eläimiinsekaantumisen puolestapuhujiin? Ne ovat sinulle ihan fine?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/97 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ok että puolueet jotka tekevät pahaa pienituloisille, voivat ottaa loputtoman hirmuvallan oikealla. Edes sdp. Joku on pielessä kun raha otettu pois köyhiltä ja meinaa pyörtyä kun ei saa kaupasta ruokaa.

Vierailija
64/97 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en normaalisti äänestä, en tykkää antaa tukeani järjestelmälle joka ei edusta minua.

Jatkossa aion äänestää vasemmistoliittoa ihan vaan tän vauvalla pyörivän perskokkareen joka valehtelee täälä ilkeitä muista joka päivä koko päivän.

Se oli sama sankari joka mussutti minulle että jonkun vastustaminen on hyvä syy äänestää tavalla joka vastaa omiin muroihinsa pissaamista.

Minusta olisi mielenkiintoista nähdä jotain dataa siitä mitä pysyvää tuhoaa nämä joka alustalle nykyisin pesiytyneet oman elämänsä fas ismi ristiretkeläiset ovat aiheuttaneet omille puolueilleen. Koska onhan heidän jutut tasolla joka vaikuttaa suusta vaahtoavan hirviön jutuilta jotka ei aukene ilman kultin propaganda koulutusta.

Milloin halutaa hengiltä puolet kansasta, milloin puolustellaan lapsiin sekaantumista tai känni-ammuskeluja tai kokonaisen kansan offaamista, ei tarvi olla edes erityisen empaattinen ihminen että se näyttää oksettavalta ja epä-inhimilliseltä.

Miten reagoit teidän laidan pedareihin sekä insestin ja eläimiinsekaantumisen puolestapuhujiin? Ne ovat sinulle ihan fine?

Semmoset whataboutismit sieltä täysin ilman mitään sisältöä.

Minä en ole ihan varma kumpi on surullisempi ajatus, se että sinä teet tätä vapaa-ehtoisesti vai se että persut maksaa siitä sinulle.

Vain sinun kultti on automaagisesti noiden hirviöiden puolella puolustelemassa ja vähättelemässä.

Vierailija
65/97 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sitä Riikkulin hyeenan naamaa vaalistudiolla, tuskin maltan odottaa. Perussuomalaiset 5% annetuista äänistä. Voi sitä ilonpäivää.

Vierailija
66/97 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on ihan fiksujakin vaihtoehtoja, joita voi harkita äänestävänsä.  N atsipuoluetta, joka haaveilee salaa väkivallasta poliittisia vastustajiaan kohtaa, ei Suomessa tarvitse kukaan.  Kannattaa ajoissa varoa valitsemasta väärää vaihtoehtoa.  Tästä haitallisesta äärioikeistolaisten  sakista voi vielä tulla Suomelle vakava ongelma.

Persuja tietenkin. Ovat ainoa työntekijöiden puolella oleva puolue ja he pyrkivät maahanmuuttopolitiikalla estää ettei naisia ja lapsia reiskailtaisi.

Monista ammattiliitoista ei ole kuin haittaa ihmisille. Minäkin olisin joutunut aina tessin mukaisille palkoille, jos olisin kuulunut liittoon. Koska en kuulunut, sain neuvoteltua joka firmassa huomattavasti paremman palkan kuin muilla oli. Minulla oli tietysti asenne, että teen työni hyvin, sekä ahkerasti, niin firma kiittää. Ns. "liiton miehet" yllättävän usein punoivat juonia ja jarruttivat hommia.

Vierailija
67/97 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi sitä Riikkulin hyeenan naamaa vaalistudiolla, tuskin maltan odottaa. Perussuomalaiset 5% annetuista äänistä. Voi sitä ilonpäivää.

Noh maltahan odottaa vaalipäivään asti .

turhaa olet jankuttanut täällä aamusta iltaan tota samaa paskaa.

Vierailija
68/97 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos samastut tähän palstalla riehuvaan kiroilevaan typerysten kuoroon, äänestät sitten varmaan persuja.  Minä en.  Onneksi on muitakin vaihtoehtoja.    Tämä kiroileva väkivaltaa ihaileva hunnilauma ei kyllä Suomen ongelmia pysty ratkaisemaan.   Palstallakin pelkää öyhötystä.

Onko  kotona makaamisesi vaarassa? etkö kohta saa pilkunviilata vauvapalstalla kun muut on töissä voi voi voi voi!

Aika väsynyttä esittää, että pitää olla persu ollakseen työntekijä.

Varsinkin kun persut on vähentäneet sekä ammattiliittojen että työntekijöiden oikeuksia.

Tuo onkin mielenkiintoinen juttu, että persut ovat muka työtätekevien puolestapuhujia. Sunnuntailisien poistaminen ja arkipyhät työpäiviksi suorastaan hekumallinen ajatus. Palkkoja peritään takaisin sovitusta jo tehdystä ja maksetusta työstä. Niin persua, niin persua! Kaikki persuista vasemmalle ovat loisivia työttömiä :D

Vierailija
69/97 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä tulee nannaa, kyllä. 

Vierailija
70/97 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monista ammattiliitoista ei ole kuin haittaa ihmisille. Minäkin olisin joutunut aina tessin mukaisille palkoille, jos olisin kuulunut liittoon. Koska en kuulunut, sain neuvoteltua joka firmassa huomattavasti paremman palkan kuin muilla oli. Minulla oli tietysti asenne, että teen työni hyvin, sekä ahkerasti, niin firma kiittää. Ns. "liiton miehet" yllättävän usein punoivat juonia ja jarruttivat hommia.

Mitä nyt ovat saaneet aikaan vuosilomat, äitiyslomat, neuvottelut palkoista ja muuta pientä 😄

Vierailija
71/97 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Politiikka on ehkä ärsyttävin keskusteluaihe. Siinä menee ankaran helposti tunteisiin. Onneksi nuoret ovat innostuneet sijoittamisesta. Kyllä vielä Suomella on toivoa. 

T. Vallu 

Vierailija
72/97 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole ihan varma kumpi on surullisempi ajatus, se että sinä teet tätä vapaa-ehtoisesti vai se että persut maksaa siitä sinulle.

Vain sinun kultti on automaagisesti noiden hirviöiden puolella puolustelemassa ja vähättelemässä.

Älä nyt sekoile, vaan vastaa kysymykseeni.

Vierailija
73/97 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maahan muutto kriittisenä, työssäkäyvänä, keskituloisena, ei ole muuta vaihtoehtoa, kuin Perussuomalaiset, 

SDP, Vihreät ja Vasemmisto - vähemmistöjen, syrjäytyneiden, huu me myönteisten, maahan muuttajien, ilmastoaktivistien, ja sukupuoleltaan poikkeavien puolue.

Kokoomus - rikkaiden ja suuryritysten puolue

Perussuomalaiset - suomalaisten, perinteisiä arvoja arvostavien, keskituloisten ja pienyrittäjien puolue

Keskusta - tehotuotanto maatilojen puolue (MTK:n poliittinen osasto)

Jaa, mä en ole keskituloinen vaan köyhä niin eipä ääntä persuleille. On valittava jokin muu. 

Joo vassut sun tukipummin puolue.

Sinä se vaan et millään kykene aikuistumaan, älä suotta edes yritä, sinä olet vasemmiston paras vaalimainos! <3

Itke lisää täällä sinä aikuinen!

Voi.. itkettääkö sinuu? Narsistille on monesti vaikeaa ymmärtää se että muut ihmiset ei ole narsisti itse.

Sitä kutsutaan projisoinniksi kun sinä heijastat omat tunteesi minuun, se on eräänlainen älyllisesti epärehellinen versio empatiasta. <3

Itkelisäävassumulkku!

Rauhotu, ei tämä ole noin vakavaa, sinä nyt vain satut olemaan lähempänä syöpää kuin ihmistä ja täysin omasta halustasi.

Olisit ylpeä onnistumisestasi! <3

Vierailija
74/97 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja jos näin äänestetään ja näin halutaan niin tuohan on silloin aivan oikein. 

Vierailija
75/97 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt sekoile, vaan vastaa kysymykseeni.

....niinhän minä teinkin.

Kuivaa kyyneleesi ruma lapsi, näet paremmin.

Vierailija
76/97 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Politiikka on ehkä ärsyttävin keskusteluaihe. Siinä menee ankaran helposti tunteisiin. Onneksi nuoret ovat innostuneet sijoittamisesta. Kyllä vielä Suomella on toivoa. 

T. Vallu 

Miten sijouttamiseen perehtyminen kannattaisi aloittaa? On kiinnostanut jo pitkään, mutta kaikki on niin uutta minulle.

Vierailija
77/97 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

P.S. ei tule valitettavasti pärjäämään vaaleissa koska kompastuskiveksi muodostuu sähkön hinta.

Suomessa ei tunnisteta energiaköyhyyttä
Aalto-yliopiston ja Suomen ympäristökeskuksen tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisista kotitalouksista noin 7–15 prosenttia on energiaköyhiä, mikä suurimmillaan tarkoittaa noin 300 000 kotia.

"Tutkimuksessa havaittiin, että merkittävä osa energiaköyhyyttä kokevista kotitalouksista lämmittää kotinsa sähköllä tai öljyllä. He asuvat tyypillisesti ydinkeskustojen ulkopuolella ja he kuuluvat kolmeen alimpaan tulokymmenykseen."
https://www.aalto.fi/fi/uutiset/suomessa-ei-tunnisteta-energiakoyhyytta

Vierailija
78/97 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä tulee nannaa, kyllä. 

Hullu  vastaa itselleen.

eikö tollaiset tapaukset ole laitoksessa yleensä?

Vierailija
79/97 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos samastut tähän palstalla riehuvaan kiroilevaan typerysten kuoroon, äänestät sitten varmaan persuja.  Minä en.  Onneksi on muitakin vaihtoehtoja.    Tämä kiroileva väkivaltaa ihaileva hunnilauma ei kyllä Suomen ongelmia pysty ratkaisemaan.   Palstallakin pelkää öyhötystä.

Onko  kotona makaamisesi vaarassa? etkö kohta saa pilkunviilata vauvapalstalla kun muut on töissä voi voi voi voi!

Aika väsynyttä esittää, että pitää olla persu ollakseen työntekijä.

Varsinkin kun persut on vähentäneet sekä ammattiliittojen että työntekijöiden oikeuksia.

No eivät nuo edes oikeasti tiedä, mitä työ on. Kunhan vain papukaijoina toistavat mestarinsa sanoja. Erityisen huvittavaa, kun minullekin on jopa sanottu että mene töihin - kun olin työvaatteissa ja työpaikalla. Oli muuten aika lähellä etten kirjoittanut M1-lähetettä saman tien. 

Vierailija
80/97 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja jos näin äänestetään ja näin halutaan niin tuohan on silloin aivan oikein. 

Ei ennen vaaleja kysytty, että halutaanko luopua hyvinvointivaltiosta, ammattiliitoista ja terveydenhuollosta.

Ja silti siihen päädyttiin, että niistä pyritään eroon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi