Demarit ja vihervasemmisto tulevat järkyttymään PS puolueen järkälemäisestä vaalivoitosta
Ihmiset ovat laajalla joukolla nyt heräämässä todellisuuteen ja Suomen talouden haasteisiin ja siihen ettei demareilla ole hyviä vsihtoehtoja nykyiselle linjalle. Ymmärrys siitä ettei paluu demarien politiikkaan ole enää mahdollista ja moni demarikin on nyt kääntynyt tai kääntymässä perussuomalaisten puoleen. Uusi iso jytky on tulossa perussuomalaisille.
Kommentit (97)
Perussuomalaiset on ollut pitkään yksi työttömien suosikkipuolueista. Vaalitutkimuksen mukaan puolue on saanut 2010- ja 2020-luvuilla tehdyissä eduskuntavaaleissa vajaat 30 prosenttia kaikista työttömien äänistä. Puolue kilpailee tästä äänestäjäryhmästä tiukasti SDP:n ja Vasemmistoliiton kanssa. [1, 2, 3, 4]
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on ihan fiksujakin vaihtoehtoja, joita voi harkita äänestävänsä. N atsipuoluetta, joka haaveilee salaa väkivallasta poliittisia vastustajiaan kohtaa, ei Suomessa tarvitse kukaan. Kannattaa ajoissa varoa valitsemasta väärää vaihtoehtoa. Tästä haitallisesta äärioikeistolaisten sakista voi vielä tulla Suomelle vakava ongelma.
Kerro ketä pitää äänestää kun olen normaali työtätekevä nainen?
nyt verotus laskenut eikä mitään ongelmia.
Persuja tietenkin. Ovat ainoa työntekijöiden puolella oleva puolue ja he pyrkivät maahanmuuttopolitiikalla estää ettei naisia ja lapsia reiskailtaisi.
Mitä nyt kampittavat ammattiliitot nurin ja vievät työntekijöiltä oikeudet 😂
Monista ammattiliitoista ei ole kuin haittaa ihmisille. Minäkin olisin joutunut aina tessin mukaisille palkoille, jos olisin kuulunut liittoon. Koska en kuulunut, sain neuvoteltua joka firmassa huomattavasti paremman palkan kuin muilla oli. Minulla oli tietysti asenne, että teen työni hyvin, sekä ahkerasti, niin firma kiittää. Ns. "liiton miehet" yllättävän usein punoivat juonia ja jarruttivat hommia.
Jep jep, et edes tiedä, että TES palkka on ALIN taso kussakin ryhmässä. Jos pelkästään sen saa, niin vika on peilissä näkyvässä tyypissä
Mitä alemmaksi Pisa-tulokset tippuu, sitä enemmän persujen kannatus kasvaa.
ainoastaan persut pitävät suomalaisten puolta. tulee jytkyjen jytky.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on ihan fiksujakin vaihtoehtoja, joita voi harkita äänestävänsä. N atsipuoluetta, joka haaveilee salaa väkivallasta poliittisia vastustajiaan kohtaa, ei Suomessa tarvitse kukaan. Kannattaa ajoissa varoa valitsemasta väärää vaihtoehtoa. Tästä haitallisesta äärioikeistolaisten sakista voi vielä tulla Suomelle vakava ongelma.
Persuja tietenkin. Ovat ainoa työntekijöiden puolella oleva puolue ja he pyrkivät maahanmuuttopolitiikalla estää ettei naisia ja lapsia reiskailtaisi.
Miten voi ihminen olla noin pihalla? Puolue, joka nosti... no, se siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi sitä Riikkulin hyeenan naamaa vaalistudiolla, tuskin maltan odottaa. Perussuomalaiset 5% annetuista äänistä. Voi sitä ilonpäivää.
Noh maltahan odottaa vaalipäivään asti .
turhaa olet jankuttanut täällä aamusta iltaan tota samaa paskaa.
Itkettääkö Persua. Itkettääkö. Kannatus 5%. Itkettääkö.
Niinkuin sanoin maltahan äänestys päivään asti turhaa jankutat täällä aamusta iltaan se ei ole tervettä mutta et vissiin terve olekkaan.
mulle on persujen kannatus ihan sama! äänestin viimeeksi keskustaa ja todennäköisesti seuraavaksikin.
on paha sairaus jos näät persuja jokapuolella ja jos sulle vastaa jotain niin on persu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voi ihminen olla noin pihalla? Puolue, joka nosti... no, se siitä.
No kerroppa mitä pitää äänestää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monista ammattiliitoista ei ole kuin haittaa ihmisille. Minäkin olisin joutunut aina tessin mukaisille palkoille, jos olisin kuulunut liittoon. Koska en kuulunut, sain neuvoteltua joka firmassa huomattavasti paremman palkan kuin muilla oli. Minulla oli tietysti asenne, että teen työni hyvin, sekä ahkerasti, niin firma kiittää. Ns. "liiton miehet" yllättävän usein punoivat juonia ja jarruttivat hommia.
Jep jep, et edes tiedä, että TES palkka on ALIN taso kussakin ryhmässä. Jos pelkästään sen saa, niin vika on peilissä näkyvässä tyypissä
Tiedän sen kyllä ja siksihän liittoon kuuluvat aina itkevät ja lakkoilevat, kun saavat omasta mielestään niin huonoa palkkaa. Tiedän senkin, että yksityisellä puolella sitä käytetään hyödyksi, kun ei ole mikään pakko maksaa kuin se minimi. Olen aina hymyillyt sisälläni, kun olen kautta rantain saanut selville muiden työntekijöiden palkkatason. Se on lähes aina ollut parempi, kuin kaikkien lisienkin jälkeen parhaalla liittoon kuuluvalla. Onneksi kuuntelin kokenutta mentoriani nuorena ensimmäisissä työpaikoissani, että älä helvetissä ikinä liity mihinkään liittoon.
Vierailija kirjoitti:
Mitä alemmaksi Pisa-tulokset tippuu, sitä enemmän persujen kannatus kasvaa.
Saapujat vetää pisa tuloksia rajusti alas. Saapujien määrä tosiaan korreloi kansallismielisten puolueiden äänestämisen lisääntymisen kanssa.
Demarit ei näytä ehtivän tuottaa maahan nopeammin kehitysmaaäänestäjiään mitä kansa siirtää kannatustaan ps puolueelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähes samoilla sanoilla eräs työnsankari muutama vuosi sitten saarnasi. "Teen työni hyvin, teen enemmän kuin muut ja saan parempaa liksaa kuin ammattiliitossa olevat. Firma ja pomo kiittää!" Elämänsä voimissa oleva mies. Sattuipa sitten työtapaturma, joka vei fyysiseen romahdukseen ja kun firmakin "paskat nakkas", on nyt työtön työnhakija, joka ei oikeen mihinkään kelpaa eikä työkyvyttömyyseläkkeelle pääse. Jos ei kävisi sääliksi, niin muistuttaisin uhosta, jota saimme kuunnella joku vuosi sitten.
Itse aloitin vasta vuosi sitten. Olen pörssiä seurannut joskus 2013 lähtien. Mulle kaveri kertoi perusteet. Itse suosin käyttämään Googlen hakukoneen tekoälyä. Kauppalehdestä näkyy hyvin tarpeellinen tieto ja YouTubesta löytyy hyviä videoita aloittelioille. Osakkeita kannattaa ostaa isommilla summilla, jolloin kaupankäyntikulut laskevat. Rahastoja taas voi hyvin ostaa pienemmillä summilla. Itse omistan vain osinko-osakkeita. Yritän ostaa halvalla osakkeita ja säilytän ne. Jos osakkeita haluaa niin hajautus on turvallisin tapa. Itse ostin vuosi sitten Fortumia ja siksi koska se oli halpa ja mukavaa kun Fortum maksaa minun sähkölaskun. Kannattaa miettiä tavoite sijoituksille, meinaatko myydä joskus pois vai säilyttää ne ja kerätä vain osingot itselleen. Kannattaa muistaa se että harvat äkkirikastuvat. Itse olen ollut onnekas tähän päivään asti, mutta tulevaisuutta ei voi koskaan tietää. Kannattaa ostaa sellaista missä näkee tulevaisuutta. Nyt ei välttämättä kannata Fortumia ostaa kun se on noussut todella korkealle. Eli ei muutaku tutkimaan Kauppalehteä ja katsomaan YouTubesta oppaita. Pääsee hyvin alkuun. Tekoäly poimii sulle kaiken tarpeellisen tiedon ja antaa omat analyysit. Kannattaa luottaa vain itseensä. Eikö kiirehtiä myymään osakkeita.
T.Vallu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maahan muutto kriittisenä, työssäkäyvänä, keskituloisena, ei ole muuta vaihtoehtoa, kuin Perussuomalaiset,
SDP, Vihreät ja Vasemmisto - vähemmistöjen, syrjäytyneiden, huu me myönteisten, maahan muuttajien, ilmastoaktivistien, ja sukupuoleltaan poikkeavien puolue.
Kokoomus - rikkaiden ja suuryritysten puolue
Perussuomalaiset - suomalaisten, perinteisiä arvoja arvostavien, keskituloisten ja pienyrittäjien puolue
Keskusta - tehotuotanto maatilojen puolue (MTK:n poliittinen osasto)
Jaa, mä en ole keskituloinen vaan köyhä niin eipä ääntä persuleille. On valittava jokin muu.
Onneksi voimme valita. Melko tyhjentävä tuo lista.
Ihmetyttää oikeastaan vain Perussuomalaisten kannattajien vähyys.
Osa suomalaisista ilmeisesti äänestää omaa etuaan vastaan, joko tietoisesti tai tiedostamatta. Onko Persujen viestinnässä joku vika, vai onko perinteiset mediat todellakin niin vihervasemmistolaisia, että osa kansasta ei tajua, että heidän mielipiteitä muokataan?
Kyllä siitä tulee järkyttymään kaikki muut paitsi persut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maahan muutto kriittisenä, työssäkäyvänä, keskituloisena, ei ole muuta vaihtoehtoa, kuin Perussuomalaiset,
SDP, Vihreät ja Vasemmisto - vähemmistöjen, syrjäytyneiden, huu me myönteisten, maahan muuttajien, ilmastoaktivistien, ja sukupuoleltaan poikkeavien puolue.
Kokoomus - rikkaiden ja suuryritysten puolue
Perussuomalaiset - suomalaisten, perinteisiä arvoja arvostavien, keskituloisten ja pienyrittäjien puolue
Keskusta - tehotuotanto maatilojen puolue (MTK:n poliittinen osasto)
Jaa, mä en ole keskituloinen vaan köyhä niin eipä ääntä persuleille. On valittava jokin muu.
Onneksi voimme valita. Melko tyhjentävä tuo lista.
Ihmetyttää oikeastaan vain Perussuomalaisten kannattajien vähyys.
Osa suomalaisista ilmeisesti äänestää omaa etuaan vastaan, joko tietoisesti tai tiedostamatta. Onko Persujen viestinnässä joku vika, vai onko perinteiset mediat todellakin niin vihervasemmistolaisia, että osa kansasta ei tajua, että heidän mielipiteitä muokataan?
Media on oikeistolaista, joten mitä horiset?
Onko tämä trumppilaista "fake news"- propagandaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi sitä Riikkulin hyeenan naamaa vaalistudiolla, tuskin maltan odottaa. Perussuomalaiset 5% annetuista äänistä. Voi sitä ilonpäivää.
Yli 70-vuotiaat ja uussuomalaiset vielä kannattelevat SDP:tä. Ja julkisen sektorin varassa elävät ihmiset
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yli 70-vuotiaat ja uussuomalaiset vielä kannattelevat SDP:tä. Ja julkisen sektorin varassa elävät ihmiset
Työväen puolue työttömiä? Kyllä ne kuule on tilastojen mukaan persut.