Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Demarit ja vihervasemmisto tulevat järkyttymään PS puolueen järkälemäisestä vaalivoitosta

Vierailija
09.09.2026 |

Ihmiset ovat laajalla joukolla nyt heräämässä todellisuuteen ja Suomen talouden haasteisiin ja siihen ettei demareilla ole hyviä vsihtoehtoja nykyiselle linjalle. Ymmärrys siitä ettei paluu demarien politiikkaan ole enää mahdollista ja moni demarikin on nyt kääntynyt tai kääntymässä perussuomalaisten puoleen. Uusi iso jytky on tulossa perussuomalaisille.

Kommentit (97)

Vierailija
41/97 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

NE  JÄRKYTTYI  JO

Afd : n menestys aiheutti punavihreissä ihan hirveää peppukipua. Siitä se kipu sitten hiippaili ylöspäin, ja ankkuroitui korvien väliin. Nyt ollaan sitten porukalla jonottamassa terapiaan.

Tuttu on mielenterveyden asiantuntija ja terapeutti. Hän sanoi, että asiakkaita tulee ovista ja ikkunoista. Sillä on vastaanotto aika lähellä eduskuntataloa.

Kaikki on vaatimassa jotain reseptiä. Hirveetä hommaa, sanoi tuttuni.

Kannatat itse siis Venäjämielistä ä ä r i o i k e i s t o a?

Lisäksi persut hurraa kun saadaan lisää valtaajia saksasta, outoa porukkaa.

Vierailija
42/97 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persuille annetaan "Paras osallistuja" -palkinto

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/97 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos samastut tähän palstalla riehuvaan kiroilevaan typerysten kuoroon, äänestät sitten varmaan persuja.  Minä en.  Onneksi on muitakin vaihtoehtoja.    Tämä kiroileva väkivaltaa ihaileva hunnilauma ei kyllä Suomen ongelmia pysty ratkaisemaan.   Palstallakin pelkää öyhötystä.

Vierailija
44/97 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos samastut tähän palstalla riehuvaan kiroilevaan typerysten kuoroon, äänestät sitten varmaan persuja.  Minä en.  Onneksi on muitakin vaihtoehtoja.    Tämä kiroileva väkivaltaa ihaileva hunnilauma ei kyllä Suomen ongelmia pysty ratkaisemaan.   Palstallakin pelkää öyhötystä.

Onko  kotona makaamisesi vaarassa? etkö kohta saa pilkunviilata vauvapalstalla kun muut on töissä voi voi voi voi!

Aika väsynyttä esittää, että pitää olla persu ollakseen työntekijä.

Varsinkin kun persut on vähentäneet sekä ammattiliittojen että työntekijöiden oikeuksia.

Vierailija
45/97 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Demaripaskasakin ulina ja epätoivo näkyy kuuhun asti.

Voi pikku veetiä kun keksi nasevaa sanottavaa, ymmärrys vain puuttuu.

Okei okei, miten demaripaskasakin puoluetoimistolla muuten menee?

Läskien demarilehmien posket täynnä pullaa ja pesemättömät perseet sekä elähtänyt tissihiki käryää?

Veeti on käynyt oikeen kouluja, kun yhdyssanatkin sujuvat. Varsin kuvailevaa kerrontaakin. Käyttäisit lahjojasi rakentavammalla tavalla. Tuollaiselle taputtavat vain ne, jotka kirjoittavat tissi hiki ja katka rapu, kuvaillessaan omia ja toisten ominaisuuksia.

työtön Pilkunviilaaja kusipääkin on taas valppaana palstalla.

Mittaapa verenpaineesi! Älykkyysosamäärääsi voi lukea sanoista, joilla ilmaiset itseäsi.

Työtön pilkunviilaaja kusipää itkee päivät vauvapalstalla!

siinähän sitä hommaa onkin.

Silloin kun äitisi imetti sinua. maksoin jo vaippojasi veroissa, joita maksoin jokaisesta markasta ja eurosta.. Päivääkään en ole ollut työttömänä. Maksoin myös muuten kouluruokasi ja -hammalääkärisi. Asioita, joita ette osaa arvostaa.

Eli olet pilkunviilaaja kusipää!

mahdat olla vanha ihminen jo kun minä olen 53v

Lapsen tasoista kommentointia 53-vuotiaalta.  Tosin oikeinkirjoituksesi osoittaa,  että  tuskin  olet  peruskouluakaan  pystynyt  suorittamaan.

Sinä yli satavuotiaana pilkunviilaajakusipäänä päivystät ja itket täällä. se on aikuista meininkiä!

Meitä "pilkunviilaajia" on tässä nyt ilmeisesti useampi. Mutta jos tuo on totta, että tuo "sanaseppo" on 53-vuotias, olen yllättynyt. Oletin, että ikää olisi parinkympin alapuolella. Ei uskoisi aikuiseksi (mieheksi).  Laskutaitokin on hakusessa, kun 53- vuotiaalla on hänen mielestään yli satavuotias äiti tai isä. :D Hauskaa illanjatkoa!

Vierailija
46/97 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko  kotona makaamisesi vaarassa? etkö kohta saa pilkunviilata vauvapalstalla kun muut on töissä voi voi voi voi!

Aika väsynyttä esittää, että pitää olla persu ollakseen työntekijä.

Varsinkin kun persut on vähentäneet sekä ammattiliittojen että työntekijöiden oikeuksia.

Persuu persuu persuu persuu persuu!

kiukuttele lisää toi on kivaa katsottavaa.

Vierailija
47/97 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on ihan fiksujakin vaihtoehtoja, joita voi harkita äänestävänsä.  N atsipuoluetta, joka haaveilee salaa väkivallasta poliittisia vastustajiaan kohtaa, ei Suomessa tarvitse kukaan.  Kannattaa ajoissa varoa valitsemasta väärää vaihtoehtoa.  Tästä haitallisesta äärioikeistolaisten  sakista voi vielä tulla Suomelle vakava ongelma.

Vierailija
48/97 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persujen iltaitku vai kuolinkorinaa?

Persu tirauttaa kyyneleen kun hallitusaika on ohi.

Vierailija
49/97 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut hyytyy jo ennen joulukuuta. 

Vierailija
50/97 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en normaalisti äänestä, en tykkää antaa tukeani järjestelmälle joka ei edusta minua.

Jatkossa aion äänestää vasemmistoliittoa ihan vaan tän vauvalla pyörivän perskokkareen joka valehtelee täälä ilkeitä muista joka päivä koko päivän.

Se oli sama sankari joka mussutti minulle että jonkun vastustaminen on hyvä syy äänestää tavalla joka vastaa omiin muroihinsa pissaamista.

Lol, me eletään klovnimaailmassa HONK-HONK

Vierailija
51/97 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Demaripaskasakin ulina ja epätoivo näkyy kuuhun asti.

Voi pikku veetiä kun keksi nasevaa sanottavaa, ymmärrys vain puuttuu.

Okei okei, miten demaripaskasakin puoluetoimistolla muuten menee?

Läskien demarilehmien posket täynnä pullaa ja pesemättömät perseet sekä elähtänyt tissihiki käryää?

Veeti on käynyt oikeen kouluja, kun yhdyssanatkin sujuvat. Varsin kuvailevaa kerrontaakin. Käyttäisit lahjojasi rakentavammalla tavalla. Tuollaiselle taputtavat vain ne, jotka kirjoittavat tissi hiki ja katka rapu, kuvaillessaan omia ja toisten ominaisuuksia.

työtön Pilkunviilaaja kusipääkin on taas valppaana palstalla.

Mittaapa verenpaineesi! Älykkyysosamäärääsi voi lukea sanoista, joilla ilmaiset itseäsi.

Työtön pilkunviilaaja kusipää itkee päivät vauvapalstalla!

siinähän sitä hommaa onkin.

Silloin kun äitisi imetti sinua. maksoin jo vaippojasi veroissa, joita maksoin jokaisesta markasta ja eurosta.. Päivääkään en ole ollut työttömänä. Maksoin myös muuten kouluruokasi ja -hammalääkärisi. Asioita, joita ette osaa arvostaa.

Eli olet pilkunviilaaja kusipää!

mahdat olla vanha ihminen jo kun minä olen 53v

Lapsen tasoista kommentointia 53-vuotiaalta.  Tosin oikeinkirjoituksesi osoittaa,  että  tuskin  olet  peruskouluakaan  pystynyt  suorittamaan.

Sinä yli satavuotiaana pilkunviilaajakusipäänä päivystät ja itket täällä. se on aikuista meininkiä!

Meitä "pilkunviilaajia" on tässä nyt ilmeisesti useampi. Mutta jos tuo on totta, että tuo "sanaseppo" on 53-vuotias, olen yllättynyt. Oletin, että ikää olisi parinkympin alapuolella. Ei uskoisi aikuiseksi (mieheksi).  Laskutaitokin on hakusessa, kun 53- vuotiaalla on hänen mielestään yli satavuotias äiti tai isä. :D Hauskaa illanjatkoa!

Jättkääs toi MT-potilas rauhaan🤪purralaisuus on vakava sairaus😂

Vierailija
52/97 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Demaripaskasakki haalasi päät märkinä suomeen suomen passille vaalikarjakseen lamppupäisiäneekereitä, mutta kuten arvata saattaa, suoritus epäonnistui eeppisesti.

NETTOveronmaksajat maksavat JÄLLEEN ko. demaripaskasakin koijauksen ja siivoavat sen jäljet.

Laita jo korkki kiinni.

Persutoimistolla pileet pitsaa ja olutta.

Oli. Mutta voih, Petteri kävi syömässä ne. Ja katkaisi sähköt.

-winner-

Vierailija
53/97 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persut hyytyy jo ennen joulukuuta. 

Petteri voi nenässään herneet tuoda pimeään...

-winner-

Vierailija
54/97 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pisa-tulosten jyrkkään laskuun on ma hanmuutto. Uudet tulijat elävät niillä tavoin joita ovat kotimaissaan vuosisatoja harjoittaneet eivätkä sopeudu Suomen oloihin vaan päinvastoin ovat kuin joku rutto joka saastuttaa suomalaisetkin pahoille tavoille. Vihervassarit näyttälevät käyriä että onhan suomalaistenkin oppiminen heikentynyt. Unohtavat vaan sanoa, että heikentyminen johtuu suurimmaksi osaksi saastumisesta, joka johtuu ma hanmuutosta.

Persupojat  on suurin syy Pisa-tulosten  laskuun. Tänne kirjoittelevat  persutrollit  eivät  saa   kirjoitettua   oikein  alkeellisintakaan lausetta.

Kyllä noloja persinceleitä ja ikuisia neitsytpoikia. Lipittelevät keskiketterää pillerien kera veronmaksajien laskuun, ja purkavat saamattomuuttaan tänne tai vieressä köllöttelevään animetyynyyn 😂

Onko noi sun entisiä tovereita ja siirtyneet persuihin?

Vierailija
55/97 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on ihan fiksujakin vaihtoehtoja, joita voi harkita äänestävänsä.  N atsipuoluetta, joka haaveilee salaa väkivallasta poliittisia vastustajiaan kohtaa, ei Suomessa tarvitse kukaan.  Kannattaa ajoissa varoa valitsemasta väärää vaihtoehtoa.  Tästä haitallisesta äärioikeistolaisten  sakista voi vielä tulla Suomelle vakava ongelma.

Kerro ketä pitää äänestää kun olen normaali työtätekevä nainen?

nyt verotus laskenut eikä mitään ongelmia.

Persuja tietenkin. Ovat ainoa työntekijöiden puolella oleva puolue ja he pyrkivät maahanmuuttopolitiikalla estää ettei naisia ja lapsia reiskailtaisi.

Vierailija
56/97 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en normaalisti äänestä, en tykkää antaa tukeani järjestelmälle joka ei edusta minua.

Jatkossa aion äänestää vasemmistoliittoa ihan vaan tän vauvalla pyörivän perskokkareen joka valehtelee täälä ilkeitä muista joka päivä koko päivän.

Se oli sama sankari joka mussutti minulle että jonkun vastustaminen on hyvä syy äänestää tavalla joka vastaa omiin muroihinsa pissaamista.

Lol, me eletään klovnimaailmassa HONK-HONK

Minusta olisi mielenkiintoista nähdä jotain dataa siitä mitä pysyvää tuhoaa nämä joka alustalle nykyisin pesiytyneet oman elämänsä fas ismi ristiretkeläiset ovat aiheuttaneet omille puolueilleen. Koska onhan heidän jutut tasolla joka vaikuttaa suusta vaahtoavan hirviön jutuilta jotka ei aukene ilman kultin propaganda koulutusta.

Milloin halutaa hengiltä puolet kansasta, milloin puolustellaan lapsiin sekaantumista tai känni-ammuskeluja tai kokonaisen kansan offaamista, ei tarvi olla edes erityisen empaattinen ihminen että se näyttää oksettavalta ja epä-inhimilliseltä.

Tuskinpa saadaan koskaan varmuudella tietää, kiinnostaisi silti.

Vierailija
57/97 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maahan muutto kriittisenä, työssäkäyvänä, keskituloisena, ei ole muuta vaihtoehtoa, kuin Perussuomalaiset, 

SDP, Vihreät ja Vasemmisto - vähemmistöjen, syrjäytyneiden, huu me myönteisten, maahan muuttajien, ilmastoaktivistien, ja sukupuoleltaan poikkeavien puolue.

Kokoomus - rikkaiden ja suuryritysten puolue

Perussuomalaiset - suomalaisten, perinteisiä arvoja arvostavien, keskituloisten ja pienyrittäjien puolue

Keskusta - tehotuotanto maatilojen puolue (MTK:n poliittinen osasto)

Jaa, mä en ole keskituloinen vaan köyhä niin eipä ääntä persuleille. On valittava jokin muu. 

Vierailija
58/97 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän jokainen saa äänestää mitä puoluetta haluaa. Itse yritän jäädä pois työelämästä 45-vuotiaana. Siihen on matkaa vielä 13 vuotta. Olen keskituloinen ja yritän sijoittaa joka vuosi palkasta 15k. Ehkä ne pari viimeistä vuotta voisin olla työttömänä ja jäädä sen jälkeen vapaaherraksi. Järkevin vaihtoehto itselleni on äänestää persuja tai kokkareita.  Minun kuukasimenot on 1000-1200€ paikkeilla. 

T. Vallu

Vierailija
59/97 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maahan muutto kriittisenä, työssäkäyvänä, keskituloisena, ei ole muuta vaihtoehtoa, kuin Perussuomalaiset, 

SDP, Vihreät ja Vasemmisto - vähemmistöjen, syrjäytyneiden, huu me myönteisten, maahan muuttajien, ilmastoaktivistien, ja sukupuoleltaan poikkeavien puolue.

Kokoomus - rikkaiden ja suuryritysten puolue

Perussuomalaiset - suomalaisten, perinteisiä arvoja arvostavien, keskituloisten ja pienyrittäjien puolue

Keskusta - tehotuotanto maatilojen puolue (MTK:n poliittinen osasto)

Jaa, mä en ole keskituloinen vaan köyhä niin eipä ääntä persuleille. On valittava jokin muu. 

Joo vassut sun tukipummin puolue.

Sinä se vaan et millään kykene aikuistumaan, älä suotta edes yritä, sinä olet vasemmiston paras vaalimainos! <3

Vierailija
60/97 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trump/Hitler linja, jos valehtelee tarpeeksi kansa uskoo turtuu. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi