Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuka hallitsee maailmaa?

Vierailija
08.09.2026 |

Olen aikaisemmin suhtautunut kriittisesti kaikenlaisiin salaliittoteorioihin, mutta nykymaailmaa katsellessa olen tullut vakuuttuneeksi siitä, että maailmaa tosiasiallisesti johtavat ihmiset ovat pahoja, suorastaan itse Saatanan palveluksessa. Niin käsittämättömiä asioita tapahtuu ja kehitys huonompaan ja kamalampaan suuntaan kiihtyy koko ajan. Tämän tien päässä on jokin painajaismainen dystopia. Ilmestyskirjaakin olen pitänyt hullun houreina, mutta ehkä siinä jotain perää on. Ja ehkä mayat olivat oikeassa, ja tätä painajaista edeltänyt maailma loppui vuonna 2012.

Kommentit (104)

Vierailija
61/104 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohta maailmaa hallitsee raha ja tekoäly.  Ei kovin hyvä yhdistelmä.

Meillä ihmisillä on kaikki voima muuttaa tuo! 

Vierailija
62/104 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa robotiikka jne kehittyä aika paljon että ihmiset ei voi vaan painaa virta nappia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/104 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Xi, putte ja trump isosti, muut vain vähän.

Lisätään tuohon pahuuden joukkoon Israel.

Vierailija
64/104 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajatus (valhe) oikeudenmukaisuudesta.

mutta hyvän-ja pahantiedon puusta älä syö, sillä sinä päivänä, jona sinä siitä syöt, pitää sinun kuolemalla kuoleman.

Ja se saa kaikki, pienet ja suuret, sekä rikkaat että köyhät, sekä vapaat että orjat, panemaan merkin oikeaan käteensä tai otsaansa, ettei kukaan muu voisi ostaa eikä myydä kuin se, jossa on merkki: pedon nimi tai sen nimen luku.

Niin Herra sanoi: "Kuulkaa, mitä tuo väärä tuomari sanoo! Eikö sitten Jumala toimittaisi oikeutta valituillensa, jotka häntä yötä päivää avuksi huutavat, ja viivyttäisikö hän heiltä apuansa? Minä sanon teille: hän toimittaa heille oikeuden pian. Kuitenkin, kun Ihmisen Poika tulee, löytäneekö hän uskoa maan päältä?"

Viisas osaa olla ajattelematta (valehtelematta) itselleen.

"Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani."

"Minä jätän teille rauhan. Oman rauhani minä annan teille, en sellaista jonka maailma antaa. Olkaa rohkeat, älkää vaipuko epätoivoon"

Niin Jeesus sanoi hänelle: "Totisesti minä sanon sinulle: tänä päivänä pitää sinun oleman minun kanssani paratiisissa."

"Maailmanloppu" on aina vanhan aikakauden loppu ja uuden alku.

"Minä olen A ja O, ensimmäinen ja viimeinen, alku ja loppu."

Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen.

Mutta joka vahvana pysyy loppuun asti, se pelastuu.

Ja tämä valtakunnan evankeliumi pitää saarnattaman kaikessa maailmassa, todistukseksi kaikille kansoille; ja sitten tulee loppu.

Et voi pakottaa kenellekään "totuuttasi". Ja jos oikeasti uskot, tiedät tekeväsi väärin jos edes yrität

Niin, Jumala on antanut ns. vapaan tahdon. Voit ajatella mitä tahansa, kunhan et ajattele hyvää ja pahaa.

Syö vapaasti kaikista muista paratiisin puista,

Mutta tämä on tuomio, että valkeus on tullut maailmaan, ja ihmiset rakastivat pimeyttä (oikeudenmukaisuutta) enemmän kuin valkeutta; sillä heidän tekonsa olivat pahat.

Vierailija
65/104 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Donald John Trump, apunaan tiimi johon kuuluvat mm. JD Vance, Pete Hegseth ja Marco Rubio.

Vierailija
66/104 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaa, millä vimmalla noita tekoälyn datakeskuksia rakennetaan pitkin maita ja mantuja, välittämättä ihmisten mielipiteistä tuon taivaallista. Katsokaa niitä ja miettikää, että ne korvaavat teidät. Eliitin ei tarvitse enää ruokkia ylimääräisiä ihmisiä, koska niitä ei pian tarvita edes orjiksi. S eksileluiksi voidaan korkeintaan tuottaa jonkunlainen määrä. En olisi minäkään uskonut vielä jokunen vuosi sitten, että tämä kaikki on totisinta totta.

Vierailija
67/104 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rupeaa pikkuisen olemaan kiire, ja tuota asiaa ei muuteta muulla kuin maailmanlaajuisella kapinalla.

Vierailija
68/104 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 tai 13 vanhaa sukua, mitkä omistavat, tai omistivat vielä/jo ysärillä yli 40  prossaa planeetan varallisuudesta. 

Vierailija
69/104 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka hallitsee maailmaa?

Rahavallanmaailmaa hallitsee ne, jotka rahasysteemin loivat. Mutta se on vain yksi luotu, järjestelmä

Jumalan luoman maailman sisällä. 

Jumala, kaikkeuden luoja on se, joka hallitsee kaikkea tätä ja kaikkea siinä.

Vierailija
70/104 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekoälyn vastaus:

"Antikristuksen valtakausi viittaa kristillisessä eskatologiassa ja Raamatun profetioissa ajanjaksoon, jolloin Kristuksen ja Jumalan globaali vastustaja nousee maailmanlaajuiseen poliittiseen, taloudelliseen ja uskonnolliseen valtaan. Tätä kautta kutsutaan teologisessa kirjallisuudessa usein myös vihan ajaksi tai suureksi ahdistukseksi."

Vierailija
71/104 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekoälyn vastaus:

"Antikristuksen valtakausi viittaa kristillisessä eskatologiassa ja Raamatun profetioissa ajanjaksoon, jolloin Kristuksen ja Jumalan globaali vastustaja nousee maailmanlaajuiseen poliittiseen, taloudelliseen ja uskonnolliseen valtaan. Tätä kautta kutsutaan teologisessa kirjallisuudessa usein myös vihan ajaksi tai suureksi ahdistukseksi."

Tekoäly kuvaa siis itseään :)

Vierailija
72/104 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekoälyn vastaus:

Onneksi kyse on vain poliittinen, taloudellinen ja uskonnollinen valta. Eli Jumalan luoman maailman sisällä olevat rakenteet, jotka on ihminen luonut. 

Niiden ulkopuolella on uskomattoman upea maailma, ja siellä voi täysin hyvin elää tämän vihan ajan ulkopuolella.

Vierailija
73/104 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekoälyn vastaus:

Voisko tekoäly olla sittenkin se antiristus?  Siis mi kään fyysisen olennon sijaan joka kiusaa ja kiduttaa väärin asioista ajattelevia?

Vierailija
74/104 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen omaansa.

Vierailija
75/104 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavalliset ihmiset hallitsevat, eivät vain tiedä sitä. Odotan sitä päivää kun ymmärretään, maailmanlaajuisesti. Muutokset tapahtuisivat silmänräpäyksessä jos kukaan ei menisi esimerkiksi töihin. Rikkain 1% ei voi yksinään mitään pyörittää eikä jäädä ainoana elonjääneenä. 

Vierailija
76/104 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvää on ainakin, ettei tätä maailmaa hyvät ihmiset hallitse, vaan ne, jotka haluavat käydä sotaa yms.

Vierailija
77/104 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elon musk

Vierailija
78/104 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekoälyn vastaus:

Voisko tekoäly olla sittenkin se antiristus?  Siis mi kään fyysisen olennon sijaan joka kiusaa ja kiduttaa väärin asioista ajattelevia?

Se on se Jumalan luoman maailman sisällä oleva rakenne ja järjestelmä, joka on ihmisen luoma. 

Rahan ja vallan maailma on antikristus, ja kaikki ne ajatusrakenteet, joita se ihmisissä luo, ja jotka ihminen luo niissä energioissa. 

Nähdään kaikkialla nyt tapahtuvan. 

Mutta sen ulkopuolella voi elää kun vaan päättää niin. 

Vierailija
79/104 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekoälyn vastaus:

Se on se Jumalan luoman maailman sisällä oleva rakenne ja järjestelmä, joka on ihmisen luoma. 

Rahan ja vallan maailma on antikristus, ja kaikki ne ajatusrakenteet, joita se ihmisissä luo, ja jotka ihminen luo niissä energioissa. 

Meinaatko että tuon järjestelmän ulkopuolella olevia suvaitaan.  Korona oli hyvä koe siinä mielessä että jo se aiheutti sen, että eri mieltä olevat ja itselle terveysuhkaksi koetut oltiin valmiita käsittelemään hyvinkin lopullisilla tavoilla. 

Vierailija
80/104 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekoälyn vastaus:

Vain jossain tietyissä paikoissa voi välttyä vielä nykysivilisaatiosta, onhan näitä koskemattomia alkuasukkaita vielä. Hekään eivät täysin ole välttyneet jonkin asteen kontaktista, mutta hyvin torjuneet yritykset.