Kuka hallitsee maailmaa?
Olen aikaisemmin suhtautunut kriittisesti kaikenlaisiin salaliittoteorioihin, mutta nykymaailmaa katsellessa olen tullut vakuuttuneeksi siitä, että maailmaa tosiasiallisesti johtavat ihmiset ovat pahoja, suorastaan itse Saatanan palveluksessa. Niin käsittämättömiä asioita tapahtuu ja kehitys huonompaan ja kamalampaan suuntaan kiihtyy koko ajan. Tämän tien päässä on jokin painajaismainen dystopia. Ilmestyskirjaakin olen pitänyt hullun houreina, mutta ehkä siinä jotain perää on. Ja ehkä mayat olivat oikeassa, ja tätä painajaista edeltänyt maailma loppui vuonna 2012.
Kommentit (104)
Pyydän anteeksi kaikilta, joita olen kutsunut foliohatuiksi vuosien varrella.
Suuryritykset. Marx olikin oikeassa, eikä Mayat.
Sehän pyörii vähän kuin itsekseen.
Vierailija kirjoitti:
Suuryritykset. Marx olikin oikeassa, eikä Mayat.
Marx ainakin oli täysin oikeassa siinä, mihin kapitalismi lopulta johtaa. Tekniikan kehityksen myötä asiat ovat vain tapahtuneet vieläkin nopeammin.
Xi, putte ja trump isosti, muut vain vähän.
Tällä hetkellä pelottavat narsistiset ja ylimieliset johtajat. (Venäjä, Kiina, USA). Kuinka tämä on mahdollista nykypäivänä?
Uskovaiset. Suurin osa maailman johdosta on uskovaisia. On jopa maita joissa on pakko olla uskovainen tai et voi päästä johto asemaan. Muslimi maita. Amerikassa joka ainoa presidentti paitsi 2 muistaakseni on ollut uskovaisia. Senaatista suurin osa on uskovaisia. Suomen valtuustosta oliko 70-80% umkristittyjä. Putin on kristitty jne uskovaiset tätä pskaa pyörittää.
Jättipankit ja niiden suuromistajat, jotka omistavat mm. FED:in ja hallitsevat kaikkia kansainvälisiä rahoituksen instituutioita. World Bank, BIS, IMF.........
Se joka hallitsee valtioiden velkaa, hallitsee myös valtioita. Jotenkin näin sanoi yksi Rothschild 1800-luvun alkupuolella. Pitänee yhä paikkansa?
Niiden todellisten rikkaiden nimet eivät näy välttämättä julkisuudessa, vaan omistus ja valta on kätketty rahastoihin, trusteihin, säätiöihin, veroparatiiseihin ja juristien kassakaappeihin.
Kyllähän toi e ps tein laittoi ajattelemaan, että mikä on totta ja mikä ei.
Vierailija kirjoitti:
Jättipankit ja niiden suuromistajat, jotka omistavat mm. FED:in ja hallitsevat kaikkia kansainvälisiä rahoituksen instituutioita. World Bank, BIS, IMF.........
Se joka hallitsee valtioiden velkaa, hallitsee myös valtioita. Jotenkin näin sanoi yksi Rothschild 1800-luvun alkupuolella. Pitänee yhä paikkansa?
Niiden todellisten rikkaiden nimet eivät näy välttämättä julkisuudessa, vaan omistus ja valta on kätketty rahastoihin, trusteihin, säätiöihin, veroparatiiseihin ja juristien kassakaappeihin.
En maksa sulla on miljardeja mulla on 500 000 sotilasta. Jos vaikka otetaan haltuun sun rahat.
Ihmisen luoma eloton olento: raha.
Ihminen ei hallitse rahaa, raha hallitsee ihmistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En maksa sulla on miljardeja mulla on 500 000 sotilasta. Jos vaikka otetaan haltuun sun rahat.
Se kenellä on varaa maksaa suurempi armeija, voittaa.
Kohta maailmaa hallitsee raha ja tekoäly. Ei kovin hyvä yhdistelmä.
Joukko hyvin manipuloituja äänestäjiä. Ja muutama virkamies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se kenellä on varaa maksaa suurempi armeija, voittaa.
Mistä revit sen armeijan. Mulla sen saatavilla heti kun myös työkaluineen. Maan petturuudesta on tuomittu ja tapettu ennenkin. Casus bellejä on aloitettu. Myös onko sinulla pääsybedes armeijan aseisiin vai onko ne valtion päätettävissä ydinohjuksia myöten?
Mahtisormus. One ring to rule them all.
GIRLS!!!