Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuka hallitsee maailmaa?

Vierailija
08.09.2026 |

Olen aikaisemmin suhtautunut kriittisesti kaikenlaisiin salaliittoteorioihin, mutta nykymaailmaa katsellessa olen tullut vakuuttuneeksi siitä, että maailmaa tosiasiallisesti johtavat ihmiset ovat pahoja, suorastaan itse Saatanan palveluksessa. Niin käsittämättömiä asioita tapahtuu ja kehitys huonompaan ja kamalampaan suuntaan kiihtyy koko ajan. Tämän tien päässä on jokin painajaismainen dystopia. Ilmestyskirjaakin olen pitänyt hullun houreina, mutta ehkä siinä jotain perää on. Ja ehkä mayat olivat oikeassa, ja tätä painajaista edeltänyt maailma loppui vuonna 2012.

Kommentit (104)

Vierailija
101/104 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistiset psykopaatit johtavat maailmaa.

Vierailija
102/104 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saatana.

"Koko maailma on pahan vallassa"

Mutta ei hallitse uskovia. Jeesus on suurempi.

Vallan kahvassa niin meillä kuin muualla maailmassa on ihmisiä, jotka väittävät olevansa - tai ovat olevinansa - uskovia. Silti tekevät pahoja tekoja, tai ovat myötävaikuttamassa pahojen tekojen tekemisessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/104 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha . Sitä saadakseen kaikki saa sieluun vahinkoja . 

Vierailija
104/104 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saatana.

"Koko maailma on pahan vallassa"

Mutta ei hallitse uskovia. Jeesus on suurempi.

Jumalan maailma on tosiaan suurempi kaikista, koska se on se, mikä kattaa kaiken täälä olevan, jossa KAIKKI muu on. 

Siksi uskova on vapaa. 

Hyvinpä näyttää vallanhimo (ja kaiken mammonan himo)  sokaisevan "uskoviakin". Niin meillä kuin muuallakin. 

On paljon ulkokultaisuuta. Suu puhuu pyhimyksen suulla, mutta sydän on musta, himokas ja katkera.