Tällaisia kommentteja vaikuttaja Aada Länsiluoto, 20, on saanut koko elämänsä ajan. Syynä niille on Aadan 178 senttimetrin pituus
THL:n mukaan suomalaisen naisen keskimääräinen pituus on 163,2 senttimetriä. Ei siis ole ihme, että Aadan pituus kiinnittää toisinaan huomion.
https://www.iltalehti.fi/keho/a/7d0b5f51-a595-4572-9230-55f0a8951031
Kommentit (81)
Ei tuo ole edes pitkä. Suurin osa nuorista suomalaisista miehistä ovat häntä pidempiä.
Onko tosiaan keskipituus vielä nykyäänkin tuo? Olen 163 cm ja nuorena olin keskimittainen mutta mielestäni naisten keskipituus on nykyään jotain 166-167 cm.
N56
Huomiota tässä vaan haetaan, eikä muuta.
Ei tuo mitta riitä koripallojoukkueessa kuin hätäisesti laitahyökkääjäksi.
Mun sisko on 183 cm pitkä, ilmeisesti niin pelottava pituus ettei kukaan ole uskaltanut tulla keljuilemaan ja hyvä niin. Eikä ole ollut mitään ongelmia deittimarkkinoilla. Puolisonsa on 194 cm.
Hävettäisikin olla joku hongankolistaja.
Ei tuo ole mikään poikkeuksellinen pituus. Jos on hyvin hoikka, herättää pituus enemmän huomiota.
No jaa. Onko oikeasti 178 cm pitkä nainen muka Suomessa jotainkin harvinaisuus vai? Näen päivittäin tuhansia samanpituisia naisia täällä pk-seudulla.
Vierailija kirjoitti:
Sama kuin pitkä mies itkisi pituuttaan lehdessä. Paitsi etteivät miehet alennu tuollaiseen naurettavuuteen.
Ah ah hah joo juu haa hii! Hulvaton video, jossa ihan vain itseään varten ollaan pukeuduttu mekkoon joka paljastaa 75% tisseistä. Mimmillä on itsetunto kuin 10 vuotiaalla, jos tällaisesta maailma mullistuu..
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Nainen vaan haluaa lisää seuraajia some tileilleen. Aivan naurettava juttu muutenkin, koska hän ei ole mitenkään poikkeuksellisen pitkä edes.
Niin, missä se pitkä nainen on? T. N 187 cm
Pääsi tekemään töitään eli vaikuttamaan lööppilehteen. Tissivaikuttaja.
Huomiohuoraamista. Tyypillistä some"influensserin" toimintaa. Valitetaan ja itketään, sillä seuraajia lisää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Nainen vaan haluaa lisää seuraajia some tileilleen. Aivan naurettava juttu muutenkin, koska hän ei ole mitenkään poikkeuksellisen pitkä edes.
Transumaisella ulkonäöllä vielä.
Eihän tuo ole kuin tavallisen pitkä.
Mä oon 182cm nainen. Yleisimmät mitä kuullut lapsesta asti on:
"Haha, kasvotkos vieläkin pituutta"
"Hei, mikset muuten ala malliksi" (tää ainakin 50-100 krt vaikka olen sairaalloisen ujo)
"Oisit muuten hyvä korispelaaja" XD
"Niin minkäss pituinen muuten olet"
"Sulla on muuten miehen kokonen jalka" :D
Huh, kun ihmiset ovat sitten typeriä.