Tällaisia kommentteja vaikuttaja Aada Länsiluoto, 20, on saanut koko elämänsä ajan. Syynä niille on Aadan 178 senttimetrin pituus
THL:n mukaan suomalaisen naisen keskimääräinen pituus on 163,2 senttimetriä. Ei siis ole ihme, että Aadan pituus kiinnittää toisinaan huomion.
https://www.iltalehti.fi/keho/a/7d0b5f51-a595-4572-9230-55f0a8951031
Kommentit (81)
Tekemällä tehtyä kontenttia, ei mitään aitoa kyseisessä videossa.
Kivat tissit tytöllä. Ne vievätkin suurimman osan huomiosta.
Tyttöä ahdistelee juhlissa joku hyypiö, joka jankkaa ja kuvaa tyttöä ja laittaa videon lehteen. Miksi lehti antaa julkisuutta ahdistelijalle?!
Vierailija kirjoitti:
Selvä transhan tuo on!
Selvästi piilottelee isoa jölliä toisessa lahkeessa.
Vierailija kirjoitti:
Kivat tissit tytöllä. Ne vievätkin suurimman osan huomiosta.
Kumitissit ja nakki housuissa. Hyi!
Vierailija kirjoitti:
Tyttöä ahdistelee juhlissa joku hyypiö, joka jankkaa ja kuvaa tyttöä ja laittaa videon lehteen. Miksi lehti antaa julkisuutta ahdistelijalle?!
LOL! Toi on tarkoituksella tehty, ja tyttö on siinä selvästi mukana. Joku sen kaveri tai poikaystävä on kuvaamassa :D
Vierailija kirjoitti:
Minä olen Aadan pituinen mutta 40 vuotta vanhempi. Koko tänä aikana olen kuullut kolme negatiivista kommenttia pituudestani, ja niistä jokainen on töksäytetty pienessä humalassa ja selvästi kateellisena. Yhtä ihmistä korkokenkäni ärsyttivät niin, että oli pakko tulla sanomaan. :D
Koeta kestää, Aada.
Tämä. Minuakaan ei ole koskaan kohdeltu kaltoin, vaikka olen jo 65 vuotias. Pulinat siis pois, Aada.
Vierailija kirjoitti:
Onko tosiaan keskipituus vielä nykyäänkin tuo? Olen 163 cm ja nuorena olin keskimittainen mutta mielestäni naisten keskipituus on nykyään jotain 166-167 cm.
N56
Minusta taas tuntuu että keskipituus olisi voinut jopa laskea , koska on niin paljon maa han muut ta jia, joista monet on suomalaisia lyhyempiä ihan geneettisistä syistä. Olen itse 160 cm, ja ennen olin selkeästi lyhyemmästä päästä, mutta nykyään kaupoissa näkee paljonkin minua kymmenenkin senttiä lyhyempiä naisia. Useimmat sellaisia, että näkee että ei ole ns. kantasuomalaisia perimältään.
Hän on melkein 30 ja puhuu 16-v juttuja.
Miksi nämä vaikuttajat on aina vinkujia? Miksei näillä ole ikinä mitään positiivista juttua jonka voisi nostaa esiin joka käänteessä ja jonka ansiosta on vaikuttaja?
Vierailija kirjoitti:
Hävettäisikin olla joku hongankolistaja.
Voiko enää selvemmin sanoa,että häpeää itseään?
Viddu kuin hirvellä -ei ihan yhtä iso mutta yhtä korkealla.
Kumitissit ja kilo meikkiä naamalla.
Vierailija kirjoitti:
Miks ei🤔 Tervetuloo miesten maailmaan 😁
Vierailija kirjoitti:
Hävettäisikin olla joku hongankolistaja.
Mua hävettää ja vtuttaa olla tällainen kääp iö. Olen nainen.
Miksi hän pukeutuu paljastavasti?
-pitkä nainen
Voi näitä huomionkipeitä tyttöjä... Taitaa olla elämässä tyhjää sisältöä.
Minä olen Aadan pituinen mutta 40 vuotta vanhempi. Koko tänä aikana olen kuullut kolme negatiivista kommenttia pituudestani, ja niistä jokainen on töksäytetty pienessä humalassa ja selvästi kateellisena. Yhtä ihmistä korkokenkäni ärsyttivät niin, että oli pakko tulla sanomaan. :D
Koeta kestää, Aada.