Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset ottaa kaikenmaailman huulitäytteitä, botoxeja ja haluavat ylläpitää tälläisiä kauneusihanteita?!

Vierailija
08.09.2026 |

Tuo on ihan sairasta ja luulevatko että noissa ei ole vaaroja?! Ja lisäksi miksi haluavat ylläpitää tälläisiä kauneusihanteita, että heti jos yksi otsaryppy, pakko ottaa botoxia. miten he tulevat olemaan sinut itsensä kanssa, kun vanhenevat?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurimmalla osalla naisista ei ole noita.

Myös meikkaus on yksi millä yritetään piilottaa virheitä.

Itse ajattelen että enemmänkin korostetaan jotain piirteitä kuin yritettäisiin peittää "virheitä". 

Mutta ylipäätään tuomitseminen ja äimistely tuskin asiaa mihinkään muuttaa, ainahan sitä on erilaisia kauneuskäsityksiä ollut, tsekatkaa vaikka 1500-luvun kauneusihanteet. Se onko niissä mitään järkeä on asia erikseen, näin se nyt vain menee. 

En minä tuomitse mutta olen kuullut älyttömiä juttuja. Esim eräs nainen kirjoitti, että aina kun on käyttänyt meikkiä, meni työpaikalla tai minne lie ja sai kuulla että "näytätpä väsyneeltä". Kai jos hän aina tullut töihin meikit kasvoilla ja sitten ei yhtäkkiä meikkiä olekaan. Tuo taas aiheutti kierteen että nainen ei voi hyväksyä itseään ja jatkaa meikkaamista ja että pitää "peittää omat kasvot". Jos taas oot aina meikkaamatta niin ihmiset näkee sut sellaisena kuin olet ja samalla totut omiin meikkaamattomiin kasvoihisi. 

Vierailija
22/28 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo. Nykypäivän naiset on niin pakkelin, muovin ja tatuointien täytteisiä että eihän niitä viitsi edes katsella.

En käytä pakkelia, minussa ei ole muovia eikä yhtäkään tatuointia. Sinä siis katselet juuri niitä joita inhoat. Miksi?

No en katsele. Kun nainen alkaa olla sellaisella näköetäisyydellä että pystyy havainnoimaan että kyseessä on nainen, niin käännetään katse ja mennään muualle ettei sitä pakkelihirviötä tarvitse nähdä.

Jos nyt satut olemaan ilman niin se on collateral damagea vaan.

Joo no tuskin naiset mitään menettävät vaikka et huomioi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä vaan toivoisi että ihmiset oppisivat olemaan sinut virheittensä kanssa eivätkä harrastaisi itsepetosta.

Mitä jos töissä pitää olla "edustavan" näköinen? Mikä naisella tarkoittaa sitä, että on ainakin kevyt meikki.

Vierailija
24/28 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pientä se on verrattuna siihen miten moni mies piilottelee todellista luonnettaan näyttelemällä ja valehtelemalla. Kun parisuhde etenee, niin hirviö tulee esiin. 

Täyttä asiaa

Vierailija
25/28 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole kenenkään yksittäisen ihmisen harteilla että minkälainen kauneusihanne onkaan nyt valloillaan. Kukakin tekee mitä lystää, mutta ehdottomasti arvostan sitä että ollaan rehellisiä siitä jos jotain on tehty tms. (kuten itsekin olen).

Vierailija
26/28 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sara Siepillä huulet kuin kumivene.

Vierailija
27/28 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei Suomessa ainakaan suurin osa ota. Olen itse viisikymppinen nainen, enkä lähipiirissäni tiedä ketään jotka ottaa.

Mutta toki,  somepiireissä on paljonkin ihmisiä, jotka noita ottaa. Heillä kun saattaa vaikuttaa jopa elantoon, kun usein itse sisältö muuten on aika tyhjää, ja vetävyys tulee henkilön ulkonäöstä ja persoonasta. Kyllä itse aina ajattelen että on tyhjää ja pinnallista. En näille päin naamaa niin sanoisi, saavat tehdä omalla kehollaan mitä haluavat toki. Mutta en pysty arvostamaan sitä, että aikuinen ihminen pakkomielteilee ulkonäöstä, ja samalla lisää muillekin paineita.

Joo, monellakin hämärtyy se minkänäköinen pitäisi olla. Julkkispiireissä etenkin tuntuu olevan kilpavarustelu käynnissä, ja sehän johtaa ylilyönteihin, kun pitää olla vielä lisää, enemmän, parempaa, uutta ja erinäköistä. Tästä voi vain päätellä että eivät koe pärjäävänsä nykymaailmassa omina itseinään. Vaan sitä tyytymättömyyttä ei poista pistokset eikä leikkaukset, se vaatisi itsensä hyväksymistä ja rakastamista.

Kaukana ovat ne ajat kun sylkäistiin Arcansil- ripsivärikakun harjaan, otettiin siihen väriä ja sudittiin ripsiin. Ja se riitti kaunistamaan  piristämään ja tekemään näkyväksi, kuka mihinkin tarpeeseen. Ei ollut suuren maailman vertailukohteita, mutta avoimesti ja ilman kateutta ihailtiin missikisojen voittajaa tai naapurin tytön ihanaa isosiskoa. 

Nyt olisi korkea aika palata entiseen arvomaailmaan, ennenkuin ympärillämme pyörii friikkisirkus, jossa ihmetellään kaikkia heitä itsensä ja kasvonsa pilalle leikelleitä tai - pistelleitä. 

Vierailija
28/28 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti leviää myös aasialaisten naisten keskuudessa. Se on ikävää katsottavaa kun hehkeä ihana sievä aasialainen nainen tekee somevideoita monta vuotta ja sitten yhtäkkiä ilmestyykin naama päin persettä huulet törröllään ja nälkää näkevänä seuraavaan videoon. Mikä helvetti naisissa on vikana kun kaikki on top tieriä, mutta sitten pitääkin paskoa itsensä masennukseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan