Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset ottaa kaikenmaailman huulitäytteitä, botoxeja ja haluavat ylläpitää tälläisiä kauneusihanteita?!

Vierailija
08.09.2026 |

Tuo on ihan sairasta ja luulevatko että noissa ei ole vaaroja?! Ja lisäksi miksi haluavat ylläpitää tälläisiä kauneusihanteita, että heti jos yksi otsaryppy, pakko ottaa botoxia. miten he tulevat olemaan sinut itsensä kanssa, kun vanhenevat?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurimmalla osalla naisista ei ole noita.

Vierailija
2/28 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta trendi on jyrkässä nousussa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. En mä ymmärrä kanssa. Samat mekanismithan tohon varmaan ajaa kuin miehiä ajaa käyttämään esim stereoideja.

Mutta toki. Miehenä ymmärrän ne stereoiditkin paremmin kun nämä imut/täytöt yms. Ne kuitenkin lisää myös ns suorituskykyä. Vaikka riskit on ihan oikeita niissäkin. 

Vierailija
4/28 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös meikkaus on yksi millä yritetään piilottaa virheitä.

Vierailija
5/28 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä vaan toivoisi että ihmiset oppisivat olemaan sinut virheittensä kanssa eivätkä harrastaisi itsepetosta.

Vierailija
6/28 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Nykypäivän naiset on niin pakkelin, muovin ja tatuointien täytteisiä että eihän niitä viitsi edes katsella.

Vierailija
7/28 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. Nykypäivän naiset on niin pakkelin, muovin ja tatuointien täytteisiä että eihän niitä viitsi edes katsella.

On kaikenmaailman filtterit, meikit yms millä yritetään harhauttaa somekansaa ja piilottaa oma naama. Kun miettii tää on ihan sairasta. Ja silti naiset jatkaa tätä touhua. Luulisi ainakin jo et vanhemmat naiset olis jo sinut itsensä kanssa.

Vierailija
8/28 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, mulla oli pienehköt silmät, suuri nenä ja täysin olemattomat huulet, jonka vuoksi kiusattiin monia vuosia, eikä miehet kiinnostuneet koskaan. Eli mulla oli täysin päinvastaiset piirteet kuin ihanne. 

Nenäleikkauksen ja huulitäytteiden ansiosta sain "normaalit piirteet" ja sitä myötä normaalin elämän. Huulet eivät ole överit, vaan ovat sitä kokoluokkaa, mitä valtaväestön huulet ovat. 

Jotkut vaan syntyy suohirviöksi, ja jos ei siihen halua koko elämäksi alistua, niin piirteitään voi korjata.

Vierailija
9/28 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samasta syystä miksi jotkut täyttävät ihonsa tatuoinnella jotka aiheuttavat verisyöpää. Kautta aikojen ihmisillä on ollut tarve ilmaista itseään ulkonäköön liittyvillä asioilla, olkoon pukeutuminen, muu laittautuminen tai nyttemmin kun lääketiede on edistynyt nämä ap mainitsemat toimenpiteet.

Vierailija
10/28 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käytä pakkelia, minussa ei ole muovia eikä yhtäkään tatuointia. Sinä siis katselet juuri niitä joita inhoat. Miksi?

Vierailija
11/28 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En käytä pakkelia, minussa ei ole muovia eikä yhtäkään tatuointia. Sinä siis katselet juuri niitä joita inhoat. Miksi?

No en katsele. Kun nainen alkaa olla sellaisella näköetäisyydellä että pystyy havainnoimaan että kyseessä on nainen, niin käännetään katse ja mennään muualle ettei sitä pakkelihirviötä tarvitse nähdä.

Jos nyt satut olemaan ilman niin se on collateral damagea vaan.

Vierailija
12/28 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pientä se on verrattuna siihen miten moni mies piilottelee todellista luonnettaan näyttelemällä ja valehtelemalla. Kun parisuhde etenee, niin hirviö tulee esiin. 

Vierailija
13/28 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ei ainakaan pidä naista täytetyistä huulista, joten itseään varten naiset ottaa niitä. 

Vierailija
14/28 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meikkaan harvoin ja silloinkaan en vedä naamaani älytöntä pakkelikerrosta. Muovia, täyteaineita tms. ei löydy. Metallia kyllä löytyy raajasta sisältä. Tatuointeja on useampi ja mulle on ihan sama mitä joku on niistä mieltä. Hyvä vain jos vähentää miesten huomiota. En tarvitse miesten huomiota kun kuljen tuolla kaikessa rauhassa.

Vierailija
15/28 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Suomessa ainakaan suurin osa ota. Olen itse viisikymppinen nainen, enkä lähipiirissäni tiedä ketään jotka ottaa.

Mutta toki,  somepiireissä on paljonkin ihmisiä, jotka noita ottaa. Heillä kun saattaa vaikuttaa jopa elantoon, kun usein itse sisältö muuten on aika tyhjää, ja vetävyys tulee henkilön ulkonäöstä ja persoonasta. Kyllä itse aina ajattelen että on tyhjää ja pinnallista. En näille päin naamaa niin sanoisi, saavat tehdä omalla kehollaan mitä haluavat toki. Mutta en pysty arvostamaan sitä, että aikuinen ihminen pakkomielteilee ulkonäöstä, ja samalla lisää muillekin paineita.

Vierailija
16/28 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus on heikko itsetunto. 

Vierailija
17/28 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse ajattelen että enemmänkin korostetaan jotain piirteitä kuin yritettäisiin peittää "virheitä". 

Mutta ylipäätään tuomitseminen ja äimistely tuskin asiaa mihinkään muuttaa, ainahan sitä on erilaisia kauneuskäsityksiä ollut, tsekatkaa vaikka 1500-luvun kauneusihanteet. Se onko niissä mitään järkeä on asia erikseen, näin se nyt vain menee. 

Vierailija
18/28 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noh, mulla oli pienehköt silmät, suuri nenä ja täysin olemattomat huulet, jonka vuoksi kiusattiin monia vuosia, eikä miehet kiinnostuneet koskaan. Eli mulla oli täysin päinvastaiset piirteet kuin ihanne. 

Nenäleikkauksen ja huulitäytteiden ansiosta sain "normaalit piirteet" ja sitä myötä normaalin elämän. Huulet eivät ole överit, vaan ovat sitä kokoluokkaa, mitä valtaväestön huulet ovat. 

Jotkut vaan syntyy suohirviöksi, ja jos ei siihen halua koko elämäksi alistua, niin piirteitään voi korjata.

Itse olen tyytyväinen että synnyin rumaksi, tulipahan automaattisesti karsiintuneeksi pinnalliset miehet pois. Nuorena huomasin tämän selvästi, että minun poikakaverini olivat poikkeuksetta draamattomia, mukavia ihmisiä, kun taas kaveripiirin kaunottaret keräsivät paljon ikävämpää porukkaa ihailijoikseen. Alkuun toki harmitti, kun mun ympärillä ei käynyt yöelämässä kuhina, ja toisten kävi, mutta jossain 25 ikäluokan kohdalla huomasin, että se on itse asiassa ollut iso siunaus, että ne semmoiset ulkonäön perässä juoksijat ei kiinnostuneet. Niinpä olin löytänyt ei-pinnallisia miehiä mm. tietokonepeliharrastuksesta ja yliopistolta. Aviopuolison löysin IT-alan työpaikalta, ja ihastuminen tapahtui työkaverina tutustumisen myötä, ei ulkonäön perusteella.

Vierailija
19/28 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse ajattelen että enemmänkin korostetaan jotain piirteitä kuin yritettäisiin peittää "virheitä". 

Mutta ylipäätään tuomitseminen ja äimistely tuskin asiaa mihinkään muuttaa, ainahan sitä on erilaisia kauneuskäsityksiä ollut, tsekatkaa vaikka 1500-luvun kauneusihanteet. Se onko niissä mitään järkeä on asia erikseen, näin se nyt vain menee. 

Kyllähän meikkivoiteitella yritetään tasoitella ihoa.

Vierailija
20/28 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurimmalla osalla alle 30 vuotiaista kyllä on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi