Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi yrität jutella tuntemattomille

Vierailija
07.09.2026 |

Vaikkapa bussissa.

Kommentit (88)

Vierailija
61/88 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatelkaa asiakaspalvelijoita. Niitten on pakko jutella tuntemattomille

Vierailija
62/88 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitähän voi joku tulla flirttaamaan ja iskemään kadulla, näin voi löytyä se elämänkumppani ;)

Että sellainen epätoivo siellä... Kaikki potentiaalista riistaa ja ihan jokapaikassa... NOT...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/88 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli. En yritä.

Vierailija
64/88 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua puhua vieraiden ihmisten kanssa sanaakaan.

Vierailija
65/88 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se on yllättävän helppo tapa saada pillua.

M43

Vierailija
66/88 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vituttaa tuollaiset juttelijat jos on ollut joku paskapäivä töissä. Haluaa olla vaan omissa oloissaan silloin.

Yksi tehokas vinkki, jos et halua kontaktia muilta: älä katso ihmisiä, vaan katso johonkin poispäin. 90% jättää asiansa sinulle sanomatta, jos ei saa sinuun katsekontaktia ensin. Tämän olen itse todennut toimivaksi.

Kuulostaapa taas niin normaalilta. Toivottavasti sinulle tehdään noin jatkossa kun yrität puhua.

Vierailija
67/88 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun tutut ei juttele mun kaa :( Luulevat kai köyhäksi. 

Vierailija
68/88 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vituttaa tuollaiset juttelijat jos on ollut joku paskapäivä töissä. Haluaa olla vaan omissa oloissaan silloin.

Yksi tehokas vinkki, jos et halua kontaktia muilta: älä katso ihmisiä, vaan katso johonkin poispäin. 90% jättää asiansa sinulle sanomatta, jos ei saa sinuun katsekontaktia ensin. Tämän olen itse todennut toimivaksi.

Kuulostaapa taas niin normaalilta. Toivottavasti sinulle tehdään noin jatkossa kun yrität puhua.

Tekeekö noin kipeää, kun joku tuntematon ei ole kiinnostunut olemassaolostasi? 
Kenenkään ei ole mikään pakko jutella ventovieraille yhtään mitään. 
Yrittäkää te juttukaveria vailla olevat talipäät vaan kestää se. 

Vierailija
69/88 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on vähän eri asia kun se kuuluu niiden työhön.

Vierailija
70/88 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole tuttuja, joten kai sitä on jollekin pakko puhua? 

Vierailija
71/88 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinähän et voi tietää mitä asiaa sillä toisella ihmisellä on, jos et kuuntele. Vaikka pitäisit muita ihan luusereina, hyviin tapoihin kuuluu edes peruskohtaliaisuus. Jos olet muka niin erinomainen ihminen, sinulla on varaa olla kiva muille. Toivottavasti jonain päivänä sinulla on oikein hätätilanne eikä kukaan kuuntele tai auta. 

Vierailija
72/88 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa taas huomaa millainen takapajula Suomi on ja millaisia juntteja suomalaiset ovat. Kenelläkään ei olisi kavereita yhtäkään, ellei joku TUNTEMATON olisi joskus puhunut jollekulle toiselle TUNTEMATTOMALLE jossain. 

Vierailija
73/88 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihdan paikkaa jos joku tulee jutteleen. On kumminkin jotain vailla.

Sun seuraa.

Taidat olla inceli.

Vierailija
74/88 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinähän et voi tietää mitä asiaa sillä toisella ihmisellä on, jos et kuuntele. Vaikka pitäisit muita ihan luusereina, hyviin tapoihin kuuluu edes peruskohtaliaisuus. Jos olet muka niin erinomainen ihminen, sinulla on varaa olla kiva muille. Toivottavasti jonain päivänä sinulla on oikein hätätilanne eikä kukaan kuuntele tai auta. 

Ei edes kiinnosta mitä asiaa sillä tuntemattomalla on. Ei kiinnosta heidän olemassaolonsa edes sen vertaa, että vaivautuisin pitämään heitä yhtään minään, edes luuserina. 
Juuri tuollaisia tuntemattomalle toivovalla, jonka mielen mukaan ei hypitä, ei ole mitään muuta kuin tarkoituksellisuutta tyhjänpäiväisten juttujen kuuntelija hakusessa eli ei mikään menetys, ettei kiinnitä mitään huomiota. 

Vierailija
75/88 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok, en sitten kerro sulle että sulta oli jäänyt penkille hanskat tai puhelin tms. Kannattaa miettiä. Joskus tuntemattomat yrittää olla avuksi. 

Vierailija
76/88 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on vähän eri asia kun se kuuluu niiden työhön.

Niille maksetaan siitä. Ei nekään ilmaiseksi jaksais. 

Vierailija
77/88 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mukava vaihtaa muutama sana tuntemattoman kanssa sopivissa tilanteissa, ilman mitään takaa-ajatuksia. Riippuu tietysti henkilöstäkin. 

Vierailija
78/88 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa että iso osa suomalaisista on todella outoja. Voi olla että keskustelunaloitukseen ei saa mitään vastausta. Sosiaaliset taidot ovat jostain perämetsästä.

Vierailija
79/88 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihdan paikkaa jos joku tulee jutteleen. On kumminkin jotain vailla.

Lähden jos joku haisee.

Vierailija
80/88 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä ketjussa taas huomaa millainen takapajula Suomi on ja millaisia juntteja suomalaiset ovat. Kenelläkään ei olisi kavereita yhtäkään, ellei joku TUNTEMATON olisi joskus puhunut jollekulle toiselle TUNTEMATTOMALLE jossain. 

Niin. Toisaalta mietin haluaako toinen minulle hyvää vai ei, koska on myös pahantahtoisia ihmisiä. Enkä kuluta pahaan aikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi